Wednesday, 8 June 2016

NYX Mauve Brown Lips: Lip Pencil Mauve, Suede Sandstorm & Whipped Caviar





Iako pomama za Kylie Jenner usnama polako prolazi, ja mogu da joj zahvalim na tome što me je inspirisala na isprobavanje nekih nijansi koje inače verovatno ne bih probala, a danas ih rado nosim. Kako su svi nagađali koje je to ona nijanse koristila i mešala, došla sam na ideju da i sama počnem da mešam ruževe i tako pravim nove nijanse, ionako mi ih nikad nije dosta :) Tako sam sasvim slučajno, došla do nijanse koju ću vam danas pokazati. Da bih nju dobila, kombinovala sam NYX Lip Pencil Mauve, NYX Suede Sandstorm i NYX Matte Lipstick Whipped Caviar. Pre nego što dođem do kranje nijanse, napisaću par reči o svakom od proizvoda.



NYX olovke za usne sam već pominjala, nešto su tvrđe teksture, ali ipak mogu da se nose i samostalno ukoliko vam usne nisu suve. Pigmentovane su, ne razmazuju se ima ih u različitim nijansama, od tamnih, preko drečavih do nude. Mauve je odlična u kombinaciji sa Whipped Caviarom, tako sam je najčešće i nosila dok nisam imala i Suede, ili samo sa balzamom za usne preko.



Već sam pisala nekoliko postova sa različitim nijansama NYX Matte Lipstick-a, tako da ću sada samo ponoviti da su mi među najdražim mat ruževima, volim njihovu teksturu, pigmentaciju i postojanost, tako da malo malo, pa ubacim neku novu nijansu, a i sami često izbacuju nove tako da nikad ne stignem da ih skupim sve. Whipped Caviar opisuju kao boju šljive i ona mi je definitivno jedna od najdražih.



NYX Suede ruževi su nešto noviji i ovo je jedina nijansa koju imam od njih. Tečniji je od svih ostalih NYX koje imam, ali ne i manje pigmentovan. Treba mu malo vremena da se osuši u mat, ali kad se osuši, nema mrdanja. Prijatan mi je na usnama i ne ističe suve delove, što nije retkost kada su u pitanju mat ruževi.



A ovako izgleda kombinacija sve tri, tačnije prvo olovka, zatim Whipped Caviar i na kraju Suede.



Sama Sandstorm nijansa mi je na usnama pomalo "mrtva" dok mi je Whipped Caviar topliji i kombinacija ova dva tj. tri sa olovkom, mi se definitivno najviše dopada.

Kako vam se čini ova kombinacija? Da li i vi mešate ruževe? :)

4 comments :

  1. Dopadaju mi se jako kako ti stoji ruž. Iskreno najviše mi se dopada sand storm xo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada :) Sandstorm je divan ali mi povuče malo na sivo na usnama... pa mi je draži u kombinaciji :)

      Delete
  2. Što ispitni rok nije češće, pa da više pišeš.
    Baš mi se dopada Sandstorm, moraću da ga kupim. :D

    ReplyDelete
  3. Obožavam kako ti stoji ta nijansa <3 L.

    ReplyDelete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.