Wednesday, 1 June 2016

AURA So Dolly So Sweet: Sugarbabe rumenilo i ruž za usne




Pre desetak dana sam imala prilike da prisustvujem promociji nove Aura kolekcije za proleće/leto 2016. Za razliku od prethodne New in Town, koja je bila potpuno divlja, So Dolly So Sweet je totalno girly i čim sam je videla, znala sam da ću ove nijanse rado nositi. Čitavu kolekciju čine dva rumenila, dva ruža, dva laka za nokte, dva para trepavica i gel hajlajter, a u današnjem postu ću vam prikazati svetliju varijantu ruža i rumenila, u nijansi Sugarbabe.



Iako imam bezbroj ruževa u svim mogućim nijansama, svakom novom se obradujem kao malo dete. Sugarbabe je nežno roze nijansa, blago krečasta sa mat finišom i kao takva zahteva dobru hidrataciju usana pre nanošenja. Pigmentacija je savršena, kao i kod ostalih Aurinih Final Matte ruževa, a isti slučaj je i sa postojanošću. Jedina razlika je što se zbog svetle nijanse svaka nesavršenost više primećuje, ali se to lako reši dobrim balzamom za usne. Na narednim slikama ćete videti kako izgleda swatch na ruci, ali i na usnama.


*Ispod swatcha ruža je prstom izblendano rumenilo



Na ruci izgleda dosta tamnije nego na usnama, a takav je i u prirodi.



Jagodice, jagodiceeeee... ne, ne mislim na ove u pozadini, već na ove ugravirane u rumenilu. Iako je to u suštini nebitno za kvalitet proizvoda, mene takve stvari uvek privuku. Baš ti detalje na koje mnogi i ne obraćaju pažnju. Još ako uzmemo u obzir da i miriše na jagode, jasno vam je koliko me je sve to oduševilo i pre samog isprobavanja proizvoda. O Aurinim rumenilima još uvek nisam pisala, kao i o mnogim prozvodima koje sam isprobala u proteklih godinu dana, ali sam čvrsto rešila da to ispravim :) Ukoliko otvorite ovu sliku i zumirate, pored jagodica ćete videti i finiš rumenila. Nije ni mat, ni sedefasto, nešto između, sa blagim šimerom.



Nijansa je prilično svetla, tako da licu da vrlo malo boje, a opet osveži čitav make up. Svilenkaste je teskture, lepo se blenda i lako nadograđuje, ukoliko ipak želite rumenije obraze. Na slici iznad, gde je swatch ruža, možete videti kako rumenilo izgleda kada ga izblendam prstom, a na slici ispod, kako izgleda na mom licu.





Koliko sam upućena, proizvodi se od prekjuče mogu naći u prodaji.
Kako vam se čini Sugarbabe? I šta volite od Aure? :)

7 comments :

  1. Ovo rumenilo i ruzevi su super,ali ja sam se zalepila za onaj gel hajlajter,ali me odbila visoka cena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste cena nešto viša nego kod ostalih proizvoda, ali je i baš ogromna militraža, trajaće večno :)

      Delete
  2. Djurdja Oriflame_kutak2 June 2016 at 10:22

    Koristim njihov tecni puder Coverme i namucila sam se dok sam birala boju. Karmine koristim bas retko,a probala bih njihova rumenila. To vec dugo merkam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam Cover Me samo probala, dok sam Take Care Of Me baš koristila... Rumenila su super, probaj obavezno :)

      Delete
  3. Koliko mi se dopao karmin, ovo nije normalno. Pored 118 karmina, vidim da cu morati i 119 da kupim :')

    ReplyDelete
  4. Odličan karmin,povećava usne nama koji imamo tanke :)

    ReplyDelete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.