Tuesday, 10 February 2015

Revlon Orofluido Hair Elixir



Nakon dužeg vremena, evo i jednog hair care posta :) Neko vreme sam koristila samo proizvode o kojima sam već pisala, tako da prosto nisam imala šta novo da vam pokažem. Onda sam u decembru ponovo počela da eksperimentišem, tako da vas čeka dosta noviteta kada je u pitanju nega kose :) Orofluido Hair Beauty Elixir sam dugo želela, ali sam, ne znam kojim čudom, ostala racionalna i kupila ga tek kad sam nešto potrošila. Već sam ga pomenula u favoritima 2014., ali smatram da je zaslužilo detaljnu recenziju :)



Ulje sadrži kombinaciju prirodnih ulja, arganovog, lanenog i ulja papirusa. Nije poptuno prirodno, sadrži i slikone, čija je funkcija zaštita od vlage i spoljnih uticaja, daju dodatni sjaj kosi ,tako da nema razloga da glavom bez obzira bežite od njih (kada su u pitanju proizvodi ovog tipa, šamponi ne bi trebalo da ih sadrže). Ulje je zlatno žute boje i prilično je gusto, gušće od svih koje sam probala, tako da je potrebna vrlo mala količina.



Otvor je širok, nema dozera, tako da bi bio problem da je ređe, ali pošto nije, možete lepo da ga dozirate, neće se neočekivano prosuti. Svakako bi bilo lakše da ima pumpicu. Samo pakovanje ulja mi se baš dopada, od čvrstog stakla je i nekako mi izgleda luskuzno. Tekstura me podseća na silkonske kapi, nije masno već nekako svileknasto (nadam se da me razumete :D) Miris je po meni savršen ( i jedan od razloga zašto sam ga kupila :D ), pravi orijentalni, kombinacija ambera i vanile, intenzivan do besvesti... Pošto prsnem parfem u kosu još dok je mokra, ne znam koliko bi se miris ulja zadržao tu, drugi kažu da miriše dugo. Možete ga nanositi i na mokru i na suvu kosu, ja ga obavezno stavim na mokru pošto mu je jedna od fukncija i zaštita od toplote, a s vremena na vreme i na suvu, obično kad ispeglam kosu, da je dodatno zagladim.



(klik na sliku da jasnije vidite)
Najslađe ostavljam za kraj, a to je efekat koji dobijem. Kao što sam već rekla, drago mi je što sam bila racionalna, ali mislim da sam se u ovo slučaju prešla :D Volela bih da sam ga ranije kupila. Potrebna je vrlo mala količina, dovoljna da vam kosa postane glatka, meka, nahranjena i sjajna! I ono što je meni posebno bitno - ne umasti je dodatno, kao da ga dlaka upije. Čak i kad sam se zanela i stavila malo više, nisam imala rezanca na glavi :)) Pošto ga koristim nekoliko meseci, mogu slobodno da kažem i da mi sprečava pucanje krajeva, koji su inače suvi jer još uvek imam ostatke blanša i farbe. Jednostavno mi je kosa neuporedivo lepša kada njega stavim, prilično jasno se vidi razlika. Sve u svemu - ovo je jedan od proizvoda u koje se kunem. Namenjeno svim tipovima kose, a ukoliko vam je suva i oštećena, obavezno probajte :)

Moja bočica ima 25 ml i košta oko 1000 din., što na prvu deluje puno, ali u odnosu na to koliko traje - džabe je. Kosu perem maltene svakodnevno, i imam 3-4 mm manje od vrha bočice. Evo i jedne slike, da vidite kakva mi je kosa bila pre godinu i po dana i kakva je sad, pa ako želite da napišem detaljniji post o tome kako sam je oporavila, pišite :)



Da li ste probale Orofluido ulje, kakvo je vaše iskustvo? :) :)

18 comments :

  1. Ovo malo cudo cu definitivno morati da kupim :) Merkam ga od favorita i nikako da prelomim.
    Jedva cekam detaljan post o kosi ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. I obavezno da mi javiš utiske! :) Biće uskoro, hvala na ideji! :) :*

      Delete
  2. Već mi je dugo na WL ali mu odolevam zbog cene :) Znam samo da će jednog dana biti moje, mislim da bi za moju kosu bilo idealno ;) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ga delom i zato odlagala, uvek sam nešto preče imala :)) Garant bi! :)

      Delete
  3. Zvuci zanimljivo, bas cu da ga potrazim u drogerijama u Cg :)
    Ja sam za post o tome kako njegujes kosu i sta si koristila da ti tako brzo poraste :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro sam sigurna da ga ima i u Cg :) Pišem ovih dana :))

      Delete
  4. Imala, voljela, potrošila! :D Slažem se s tobom, krasan proizvod, za moju suhu i kovrčavu kosu pravi spas - mogla bih ga opet kupiti. A tebi svaka čast na tome što si napravila s kosom, promjena je nevjerojatna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da je i tebi pomoglo :) Mene odavno nijedan proizvod nije toliko oduševio... Hvala puno! :)

      Delete
    2. Jel mozes molim te sve detaljno da mi napises i kako se sve koristi ?

      Delete
    3. Pa napisala sam u postu :) Ili na mokru nakon pranja ili na suvu :)

      Delete
  5. Moja jadna kosa bi bila odusevljena kad bi okusila ovo :) Tvoja izgleda divnoo :)) Gde moze da se nabavi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da bi, probaj :) Hvala ti :)) Nije baš uvek divna, ali kakva je bila, sad je super :)
      Lilly, Dm... :) Sada ga ima svuda.

      Delete
  6. Vec duze vreme trazim ulje za kosu tako da cu ovo definitivno probati. Inace kosa ti deluje veoma zdravo i mekano :) Jedva cekam detaljan post o kosi :) xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi utiske kada probaš :) Hvala ti :) Nije još uek onnakva kakva želim da bude, ali je mnogo bolja nego što je bila :) Uskoro post! :)

      Delete
  7. U poslednje vreme se bas mucim s kosom posto se osusisila i lomljiva je. Bas cu da robam ovo ulje. Ajde pisi taj post kako si oporavila kosu. Bas me zanima. Moram i ja da je nekako oporavim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da će ti pomoći :) Potrudiću se da što pre napišem :)

      Delete
  8. Nešto najbolje za kosu što sam imala...a imala sam ga pre 3-4 godine, pakovanje od 100ml. tada je koštalo 2500din u jednom revlon salonu. Sada ima da se kupi set sa kremom za isto toliko para na http://www.vsdtrade.com/index.php?route=product/category&path=57_114
    Ja sam oduševljena tim uljem :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još nisam čula da je neko nezadovoljan njim :) To je super ponuda, nisam ni znala da imaju kremu za telo, a Orofluido miris obožavam! :D

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.