Wednesday, 18 February 2015

Q&A Video Questions



Pošto mi je ovo prvi put da objavljujem video, nemam pojma kako da započnem post :)
Pretpostavljam da već znate da sam rekla da bih volela da počnem da snimam, ali da trenutno nemam aparat koji ima tu opciju. Za aparat sam se snasla :) da snimim bar par videa i jedan od njih sam objavila , njega ću vam i ovde ostaviti. 
Moji utisci... baš sam želela da snimim nešto, uvek mi je bilo interesantno da gledam druge, ali... ono što mi se ne dopada: oduzima previše vremena (ustani u određeno vreme, nađi dobro osvetljenje, našminkaj se, pričaj i kad ti se ne priča), onda nerviranja (edituj video, sredi sve, ubaci), povrh svega, upravo sam skontala da mi je još jedan video koji sam snimila TMI tag - nestao. Hiljadu puta sa se iznervirala dok se video ubacio :D Druga stvar, nisam profesionalni šminker da bih vam pokazivala kako da se šminkate, jedino što bih mogla da snimam su tagovi, eventualno favoriti, new in. i sl.
I dalje - post je za mene zakon i sigurno neću prestati da pišem, jedino možda povremeno nešto snimim :D

Evo linka ya YT:

https://www.youtube.com/watch?v=46UhngnHf6Q

Tako da, to bi bilo to što se tiče moje trenutne priče o videima, možda objavim poneki s vremena na vreme (mada trenutno ne mogu ni to jer nemam aparat), ali zasigurno neću u skorije vreme početi redovno da snimam.
Je l' više volite da gledate ili čitate? :)

8 comments :

  1. Koji si smer na defektologiji? I kako ti ide? I mene zanima taj faks :)
    Inače si baš simpatična, iz istog smo grada haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je sugrađanko :)) I hvala ti :) Što se tiče faksa, javi mi se na fejsu ako želiš, pa ću sve detaljno da ti ispričam šta god te zanima :*

      Delete
  2. Super je video! Jedva cekam sledeci :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Andrijana :) U skorije vreme neću snimati jer nemam aparat, imam snimljen TMI tag, mada se iskreno premišljam da li da ga objavim :))

      Delete
  3. Jao uvodni pozdrav je hit! MAC ruž addict se javlja :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Zvezde Granda hahaha :)) I ja saaaam, samo mi za tu bolest treba malo više para, za sada imam 5 komada :D

      Delete
  4. haha točno si onakva kakvom sam te zamišljala :D super je video i super si opuštena :D
    baš ti je zanimljiv odabir studija :D
    još videa želim,,, najviše volim one Get ready with me ili Rutine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je l' da? :)) Baš na stranici prokomentarisah kako sam snimila rutinu, ali nešto nisam zadovoljna kako je ispalo :(

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.