Sunday, 22 February 2015

Proizvodi koje ne koristim



Pre par godina mi je drugarica rekla "Tebi je najlakše kupiti poklon za rođendan, sve koristiš i sve ti treba", što dovoljno govori koliko sam se namučila da pronađem proizvode za ovaj post :)) Tagovala me je Snow White's beauty case, nekako sam se snašla i evo tih par proizvoda.
Iako nema šta nisam probala kada su u pitanju razni kozmetički proizvodi, a i eksperimenti, veštačke trepavice nikada nisam stavljala. Moje su prirodno duge, pa mi veštačke nikada nisu bile neophodne, mada sam sigurna da bi izgledale lepše da im dodam malo :) Nema posebnog razloga zašto ih nisam stavljala, najviše zato što se mnogi žale da im se odlepe i sl., pa me je žargonski rečeno, mrzelo da se smaram sa tim... Ali sam sigurna da ću ih u nekom momentu probati.


Maskaru za obrve ne koristim zato što nemam obrve :D Šalu na stranu, mislim da je ovo super proizvod za one koji imaju solidne obrve i žele da ih dodatno istaknu, ali moje su baš retke, malo ih ima, tako da ja bez olovke ne mogu.

     
Lip prajmeri su relattivno novi proizvodi, tako da nisam imala prilike da ih probam, mada nije isključeno da neću.

       


Nikada nisam koristila vosak za kosu, iskreno ne znam ni čemu služi, deluje mi kao nešto što bi mi umastilo već dovoljno masnu kosu.

Trake za depilaciju sam nekada koristila, ali sada više ne, ili idem kod kozmetičarke ili se depiliram depilatorom. Pretpostavljam da mi je ovo najkraći post ikada :) ali stvarno ne znam šta bih pisala o proizvodima koje ne koristim. Volela bih da čujem šta ne koriste Dressing Case, Šmizletina, Pirlitanje i Good Morning Gorgeous, kao i svih ostalih koji žele da napišu ovakav post :)

*sve slike su sa interneta

Šta od kozmetičkih proizvoda vi ne koristite? :)

11 comments :

  1. Vosak je uglavnom za kovrdzavu kosu.. Kada zelis efekat mokre kose :)

    ReplyDelete
  2. Ne koristim prajmere, maske za kosu, farbe, sampone za suvo pranje, sjajeve za usne (uvek biram karmin radije), vestacke trepavice, hajlajter. :)

    ReplyDelete
  3. Ni ja ne koristim trake za depilaciju, sva se ulepim nije to za mene :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takođe :D A kad sam probala da pravim šećernu pastu, umalo ne zapalih kuću :D

      Delete
    2. Hahahahahahahhahahaahah Anđelija, Anđelija :D

      Delete
  4. Ćao draga! Nominovala sam te za Liebster award, ovde možeš da pročitaš o čemu se radi:
    http://beautiholickv.blogspot.com/2015/03/liebster-award-get-to-know-me-better.html
    :**

    ReplyDelete
  5. Ništa od ovoga ni ja ne koristim. Trake su mi smrt hahaha :D

    ReplyDelete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.