Sunday, 8 February 2015

New in #13



Nema ni mesec dana od prethodnog new in posta, a ja uveliko pišem novi, iako sam rekla da ću se obuzdati... Doduše, u odnosu na ranije, ipak sam bar malo bolja :) Od početka godine sam zapisivala svaku stvar koju sam kupila, tako da krajem meseca imam tačan uvid u to koliko sam potrošila, na šta, da li mi je to zaista trebalo ili je samo hir... Uz to, beležiću i kako šta trošim (čisto da se smorim kada vidim odnos new in - empties). Da ne dužim više o svojim "životnim odlukama", nego da vidite šta sam sve kupovala poslednjih dvadesetak dana.


Počeću od moje najveće opsesije - balzama sa usne/labela. Tu mi samokontrola najlakše popusti jer, usne moraju da se neguju. A da sam cela od usana, ne bih ih sve potrošila :D Pošto nisam neko ko je strpljiv da prvo slika proizvode, pa tek onda koristi, moje kutijice odmah završe u kanti, jedino Prinzessin nisam otvorila jer već imam isto :D Miriše predivno, kombinacija jagode i kokosa, jedan od najlepših mirisa koje sam ikad osetila. Prvo sam kupila pre par godina, takođe je bilo LE, ne znam kako ih opet ima... Nega je takođe solidna, što je prijatno izneneđenje za dečije labelo :) Cena 99 din.
Baleu sa mirisom jagode i banane sam morala da kupim, što zbog mirisa, što zbog toga što je ovako šareno, pritom je LE i neće ga biti stalno,pa šteta da propustim :)) Košta malo preko 200 din. Zatim Balea Candy Queen, miriše na karamelu, dovoljno sam vam rekla. Cena 150 din. I vrapci na grani znaju koliko volim Blistex, tako da nisam odolela ni Raspberry Lemonade blast varijanti. Predivan slatkasto-kiselkast miris, a i ukus. Koštao je oko 250 din.



Tu si i ruževi, moja druga bolest :)) Neke sam već pominjala u januarskim favoritima.
S leva na desno: NYX Soft Matte Lip Cream - Tokyo (cena 629 din.), NYX Extreme Shine Lip Cream -  Nude Peach Fuzz (629 din.), Aura Matte Lip Cream - Matte Mess (oko 550 din.), NYX Matte Lipstick - Shoking Pink - Hippie Chic - Pale Pink (629 din.) i Don Juan - 11, oko 200 din.



Balea Bodybutter Nuss sam kupila potpuno neplanirano... kada sam ga pomirisala, momentalno je strpan u korpu :D Miriše na prave pravcate lešnike. Koštao je oko 400 din. Profissimo ulje sa mirisom kolačića sam tražila više od godinu dana, a onda slučajno naletela na njega u Dm-u. Da li treba da vam kažem kako miriše? :D Cena oko 150 din.



Nakon pozitivnog iskustva sa Serical keratinom, rešila sam da isprobam i Kallos Keratin pakovanje za kosu. Pošto je prilično izdašno (1000 ml), podelila sam ga sa kolegenicom :) Košta oko 300 din (zavisi na kojoj pijaci kupite).



Kallos Chocolate sam kupila istog dana kad i keratin, sam natpis Chocolate je značio da ću ga sigurno kupiti, taman da ništa ne radi kosi :) Miriše divno, na pravu čokoladu (mada nije iskljčeno da će mi se smučiti kao mnogi, ali ga zasad volim). Kupila sam ga takođe na pijaci, za čitavih 260 din. Takođe ima 1000 ml.



Ovo čudo mi je bilo na wish listi od ko zna kad, divim se sama sebi kako sam izdržala do sad da ga ne kupim. Milk Shake Incredible Milk je leave in pakovanje za kosu, nešto poput čuvenog Uniq one. Miriše na milk shake, karamele, slatko... Ima 150 ml i platila sam ga 1600 din. Inače Milk Shake proizvodi su namenjeni profesionalnoj upotrebi i možete ih naći po frizerskim salonima.


Ukoliko pratite blog, već znate za moju zaluđenost prirodnim uljima za lice. Iako sam već koristila ulje semenki grožđa drugog proizvođača, poželela sam da probam i Dr.Pasha. Još uvek ga nisam testirala kako treba, reći ću samo da prelepo miriše (pretpostavljam da je dodato neko eterično ulje). L'oreal Nutri Gold ulje za lice nije potpuno prirodno, napravljeno je od mešavine više ulja. Pošto nikako ne mogu da koristim oba odjednom :D, ovo drugo će koristiti moja majka. Oba su koštala po 1200 din.



Još jedna neplanirana, ali odlična kupovina! Ukoliko ne znate, moje prirodne obrve su blag užas, retke, svetle, tanke i prosto moram da ih docrtavam, popunjavam. NYX gel za obrve je genijalna stvar, kako za one kojima treba samo malo da popune obrve, tako i za one poput mene :) Cena oko 750 din.



Pošto ima toliko nijansi koje bih volela da probam na usnama, počela sam da kupujem olovke za usne, mešam sa različitim ruževima i na taj način dobijam nove nijanse sa onim što već imam. Parola - snađi se :) S leva na desno su Aura Lip liner - nijansa 34 (oko 300 din.), NYX Lipliner - Mauve (nešto ispod 400 din.), Impala Lipliner - nijansa 203 (oko 200 din.), NYX Lipliner - Deep Purple i Impala Lipiner - nijansa 222.



Kao što možda već znate, više od pola godine imam Aquolina Pink Sugar toaletnu vodu, međutim... Imala sam crv sumnje da toaletna voda poručena sa sajta nije original, tako da sam kupila još jednu bočicu istog, samo na proverenom mestu, da bih uporedila. Neću da dužim, biće poseban post o tome :) Cena 5000 din.



I još jedan mirišljavac :) Inače, nemam običaj da kupujem Avon, Oriflame i sl. parfeme, zato što mogu da dodam još malo para i kupim "pravi" parfem (mislim na neke poznatije marke parfema). Ipak, uvek postoje izuzeci :) pa sam tako kupila Avon Luck parfem. Osetila sam ga na Milici Le Prettiness i oduševila se! Apsolutno može da parira mnogim skupljim parfemima. Cena u katalogu je oko 2500 din., a ja sam ga poručila na mojekrpice.rs za 1300 din., nov, neootpakovan, stigao mije u celofanu.

I to bi bilo to što se tiče ovog new in-a. Da li ste koristili neki od ovih proizvoda, čemu da se nadam? :))
O kom biste prvo želeli da čitate? :)

51 comments :

  1. Super stvarcice, pravis mi zazubice :) Na kojoj pijaci kupujes ove maske?

    ReplyDelete
  2. Balein balzam je baš sladak, sviđa mi se izgled iako ga još nisam vidjela u drogeriji. Olovke za usne su sve divne nijanse i sve mi se sviđaju. A najviše od svega mi se sviđa Aurin ruž, vidjela sam sliku na instagramu i oduševila se. I divno ti stoji :)

    ReplyDelete
  3. Gde kupujes ova Keratinska pakovanja? Jako sam zadovoljna, ali u Zemunu ima samo na jednom mestu i nema ovog cokoladnog tako da me bas gde ih jos mogu naci :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj na pijaci kod starog Merkatora, od Arhiva kad ideš, prva tezga :)

      Delete
  4. Joj ,to je sve što mogu reći :). Sa ovim Milk Shake si me ubila znaš kolko sam luda za zezalicama za kosu a nyx karmini ne znam koji mi je lepši,ne znam koliko su dugotrajni ovi tečni ? Razmišljam dugo da se počastim makar jednim pa možda za rođendan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milkshake je divaaaan :) Rođendan ti tek u junu, uzimaj to pre :)) Inače zavisi od nijanse, meni se npr. Copenhagen uopšte ne sviđa, ovaj Tokyo samostalno nije baš savršen, dok su mi San Paulo, Amsterdam, Monte Carlo odlični. Imaju testere, pa isprobaj :)

      Delete
  5. Koju si nijansu gela za obrve uzela? Planiram da uzmem, svidelo mi se jos kod J. T☺

    ReplyDelete
  6. Volim tvoje šarene sličice. :)) Kako sam i sama zaludjenik za karmine imam Pale Pink, Shocking pink i još par mat koje obožavam. I ovi tečni mat su predivni, planiram i Tokyo da kupim, ali sam čitala da je loša formula, pa se sve nešto nećkam. :/ Dr.Pasha ulja su me oduvek privlačila, deluju kvalitetno, jedva čekam utiske. :) Nyx gel za obrve kupujem 1. prilikom, samo da se smislim oko nijanse. Deep purple olovku imam baš dugo, i prelepa je. Kad god sam je nosila, svi su me pitali koji je to karmin u pitanju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se dopadaju sličice :) Nekako sam prilično nemaštovita po tom pitanju, pa bar nek bude šareno :D Ja sad već imam 11-12 mat njih i baš ih volim.Jeste Tokiju loša formula kad se samostalno koristi, ja ga stavljam preko Pale Pink pa bude solidno :) Pisaću o Dr. pashi čim ga ljudski isprobam :) Što se gela tiče, mislim da bi i tebi odgovarao Blonde, ove ostale nijanse su dosta tamnije... Deep purple je divna, ja je stavim ispod Aurinog ljubičastog, baš mi se sviđa kako izgleda :)A samostalno mi je presuva...

      Delete
  7. Ja bih tako volela probam neko ulje za lice, ali sam sva svilena, ne znam odakle da počnem...
    I kakav ti je ovo new in bez barem jednog MAC ruža? ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smisli koje bi mogla... Možda ružu pošto ti Tanja preporučuje hijaluron ahhahah :D
      Ne staj mi na muku. Makse :D :D :D

      Delete
  8. Dosta toga smo slicnog kupile ovaj mesec :) Bas me zanima poredjenje Pink Sugar parfema porucenog sa sajta i kupljenog na proverenom mestu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ni čudo, pola stvari "prepišem" od tebe iz tvojih postova :)) Uslikaću ovih dana... da vidiš zašto sam te davila :)))

      Delete
  9. Javi utiske za NYX gel za obrve,koju nijansu si uzela?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad budem stigla i ustala pre nego što zađe sunce :D islikaću sve detaljno... Ali generalno sam prezadovoljna sam stvarno, mislila sam da mi neće biti dobar jer ja praktično i nemam obrve, ali ovo ih super docrta i deluje mnogo prirodnije nego kada se crtaju olovkom. I pokisla sam kao miš i trljala obrve - ne mrdaju! Uzela sam blonde, mislim da bi i tebi ona bila dobra, ostale su dosta tamnije :)

      Delete
  10. Ucinilo mi se da si smanjila obim kupovine, i onda pregledam post kad ono samo si kupila vise manjih stvari. :D

    ReplyDelete
  11. Za sta si planirala da koristis Profissimo ulje? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, to sam zaboravila da napišem :) Kao osveživač, sipam par kapljica u aroma lampu :)

      Delete
  12. Super stvarcice! Obavezno probaj Nyx Matte Lipstick- Audrey,imam utisak da bi ti super stajao :)
    obozavam njihove karmine,ali mi nazalost Hippie Chic stoji kao da sam bolesna :/ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam Audrey, u pravu si! :))) Idem mi uz ten... Isto sam mislila, ali sad mi se nešto sviđa, pa i da izgledam bolesno xD

      Delete
  13. Znas vec da me tvoji new in-ovi odusevljavaju, pa nije nista drugacije ni sa ovim. :-) Koliko sutra idem da vidim da li nam je dosao ljesnjak Butter, a i to ulje Profissimo trazim vec dugo i nigdje ga nema. Prvi put cujem za tu kozmetiku za kosu Milik Shake, vidis i to bi mi trebalo, taman mi je Uniq pri kraju, a malo me smorio miris, a jos mi nije nekako za onaj Uniq od kokosa. :-)
    I meni je Luck super, i bas se dugo osjeti, jos sad zimi na dzemperima, salovima, bas je postojan. Za koji dan cu pisati i o Premiere Luxe mirisima, mislim da bi ti se prvi Premiere mogao dopasti.
    I ja slicno kontam za Avon i Oriflame, ali uvijek ih kupim kada su snizeni, pa ne zalim, tad se bas isplate, inace i ja uvijek nekako mislim da je bolje jos stediti pa uzeti neki od bas parfemskih brendova. I vidim da si kupovala olovke, mene je odusevila Artdeco 08- i bojom i postojanoscu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) I uglavnom sve proizvode imaš! :D Ako ga uzmeš (buter od lešnika), obavezno mi javi utiske :) Ni kod nas ulja nije bilo, izgleda da su novu turu dobijali... Milk shake nije toliko "popularan", ali su profesionalni preparati, ima ih samo po frizerskim salonima, a ovo je odlično (bar za sad koliko mogu da procenim) i stručniji su mi rekli da je sastav baš bogat. A miriše na karamele, slatkiše :)) Slično kao Serical Latte. Luck je divaaaan, baš me je oduševio! Jedva čekam i to, uzeću testere :)) Koliko me brzo smori parfem, bolje testere da uzimam :D
      Ni ja ne bih dala po 2000 i više za Avon parfem, nema šanse... Možda sad za Luck bih :) inače, ne... Nisam probala Artdeco olovke, baš ću obratiti pažnju na njih :)

      Delete
  14. Odlican post! Obozam NYX, ali nisam probala taj proizvod za obrve jos! :)

    Nikoleta, xoxo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) I ja obožavam NYX, to se vidi iz priloženog :)) Gel je fenomenalan, probaj obavezno.

      Delete
  15. Def cu kupiti Hippie Chic mnogo mi se svidja nijansa i takodje cu probati NYX gel za obrve :) Inace kao i obicno post je sjajan xo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je nijansa, ja sam bila u tripu da mi užasno stoji (možda nije samo trip haha :D), ali mi se toliko sviđa da ga nosim bez obzira što mu je i tekstura lošija... Gel uzmi obavezno :) Hvala ti puno :)

      Delete
  16. Sve je u mirisu cokolada vanila :D
    Gde uzimas ovaj Pink Sugar?
    Cini mi se da je Pink Sugar od Aqualine (prproizvodjaca).. Ja sam obozavala Chocolovers ali ne mogu vise da ga nadjem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. I lešnik! :))) Sve jestivo - GLADNA SAM! :D
      Jeste Aquolina, preko sajta sam poručila jedan, drugi kupila kod proverenog čoveka :D (javi mi se u inbox ako ti treba :)) a Chocolovers-a nema nigde odavno :/

      Delete
  17. Dobar izbor :) Da li je Milk Shake kao sprej (vodenkast) ili poput Uniq1 (kao losion)? :)

    ReplyDelete
  18. Nyx gel hoću da uzmem, puder za obrve mi je odličan, vredi i ovo isprobati! :)
    Dobro si se setila pa podelila sa koleginicom Kalosov keratin, i ja ga imam i imam osećaj da mi traje večno :D
    Putere za telo obožavam, nisam ni primetila da ima taj Balein od lešnika :( Moram ići da ga vijam :D
    Čekam post o Pink Sugar! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprobaj obavezno :) Ma kakvi kilogram da potrošim, nema šanse, posebno pored svih ostalih pakovanja :) Skoro je lešnik stigao :)
      Biće uskoro :*

      Delete
  19. Obozavam ove tvoje New in postove :)

    ReplyDelete
  20. Ko što ti kupuješ balsame za usta,ja to radim s kremama za ruke. Kolekcija.Baleini balsami su meni bar fenomenalni,na stranu uvek lepo pakovanje,nego rade svoj posao,a cena im je super :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znači svi imamo neku opsesiju :))) Meni kako koji, generalno mi nega za većinu nije nešto, ali prelepo mirišu :)

      Delete
  21. Moram da potražim ovaj Blistex, baš imam neopsivu želju da ga probam :D Luck da staviš u favorite hahaha, a post o Pink Sugar prevarici jedva čekam!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš ih po apotekama, kad ima i u KŠ-z, za Bg ne brini :D Pa ako mi ne dosadi za mesec dana, hoću hahaha :D :***

      Delete
  22. Nadam se da ce biti detaljnije o NYX karminima posto me zaista zanima koliko su pigmentovani i postojni. Takodje sakupljam balzame za usne i gomilam samo tako, a nikako da ih potrosim haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće :) Čim imamo više od 3-4, nema od trošenja ništa :)

      Delete
  23. Trazim mauve nyx olovku mesecima,u kojoj tacno radnji si ti kupila tvoju? Rekli su mi da nisu uvozili olovku jos od Nove god ali vidim da si je ti kupila u februaru,gajim nadu da je mozda ima jos😳

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam 100 % sigurna, ali mislim da sam je u Kruševcu kupila... a takođe sam je dugo tražila i nije je bilo :) Pogledaj ponovo, verujem da je negde ima :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.