Friday, 20 February 2015

MAC Satin Lipstick - Snob



Izgleda da moja bolest gomilanja balzama za usne i ruževa nikad neće proći, pa u skladu sa tim - još jedan iz moje poveće kolekcije :) Na slici vidite četiri MAC ruža (sada ih već imam pet, slika nije sveža :D) i svi su ili drečavi ili tamni, jedini koji se razlikuje jeste upravo Snob. Osim boje, od ostalih koji su mat, se razlikuje i po završnici, Snob spada u Satin kolekciju. 


Ukoliko vas zanima, u ovom postu sam napisala nešto više o svim završnicama MAC ruževa. Snob je kremaste teksture, hidratantniji od mat ruževa, sjajniji, ali ipak više vuče ka mat nego ga sjajnim i odlično je pigmentovan. Postojanost mu je srednja, odlična za jedan kremasti ruž, ali ipak manja nego kod mat ruževa. Kada počne da se skida, skida se ravnomerno i to ne izgleda ružno, već samo boja izbledi.



Nijansa je specifična, kao i ostale nijanse MAC ruževa koje imam. Boja se baš menja u zavisnosti od osvetljenja, na slici iznad je na dnevnoj svetlosti. A na mojim usnama izgleda ovako:


        

Iako je drugačiji i manje upadljiv od ruževa koje inače nosim, nije mi žao što sam ga kupila, jako je efektan i nosiv, odličan i za varijantu kada su vam oči upadljivo našminkane, pa ne želite da i ruž "vrišti", ali i za onu kada ste minimalno našminkani, kao ja na slici.
MAC ruževe možete kupiti u njihovoj radnji u Ušću, po ceni od 2400 din.

Da li vam se dopada Snob?
Koji MAC ruž vi najviše volite? :)

24 comments :

  1. Prelep je! Stoji ti savrseno :) Bas volim ove nijanse nezno roze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Ja sam se baš začudila kad sam ga probala, nisam očekivala da će mi stajati :)

      Delete
  2. Kada sam ga videla mislila sam da će biti nešto 'nude' boja i neće se primetiti , ali je jako lep i jak.

    ReplyDelete
  3. Jao, baš je dobar :) Meni je uvek da sa tim neutralnijim bojama ne izgledam previše "mrtvo" zbog svetlog tena, kose i očiju... Stalno se razmišljam da je vreme za neki takav ruž, ali nikako da skupim hrabrost :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ten svetao, oči i kosa nisu i do skoro sam baš izbegavala ove stelije nijanse :) Za ovaj sam bila ubeđena da mi neće stajati, začudila sam se kad sam ga probala... Dobra stvar kod MAC-a je što možeš da probaš šta god poželiš, pa vidi da li ti stoji :))

      Delete
    2. Znam,ali samu sebe sprečavam trenutno da odem, da ne bih bankrotirala :D

      Elem, zapisala sam nijansu na svoj spisak MAC ruževa pa kad dođe vreme, obavezno ću ga isprobati :)

      Delete
  4. Pogledaj sledeći put Cream Cup on je savršenstvo!! Mada mislim da će ti se dopasti i Angel!

    ReplyDelete
  5. Dopada mi se kako ti stoji svetlija nijansa ruza. Nije toliko primetan i skida se ravnomerno sto je bas super.
    Da li mozes da mi odgovoris koji lak nosis na trecoj fotografiji, posto mi je zapao za oko i izgleda dobro? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Nije lak, gel lak je, neka baš specifična boja, ovako izgleda bordo, a na suncu se presijava na ljubičasto :)

      Delete
  6. Divan je, meni se svidja, volim takve nijanse. I meni se svidjaju Cream Cup i Angel mada nisam sigurna koliko bi mi dobro stajali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znaš dok ne probaš, ja iskreno nisam očekivala da mi ovaj stoji :) A prvom prilikom ću probati i ta dva :)

      Delete
  7. Fenomenalno ti stoji <3.
    Ja sam razmisljala izmedju njega, Angel i Cre Cup ruzeva, ali sam se ipak odlucila za Creme Cup i nisam se pokajala ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Moraću da probam i Creme Cup, tj. više tih nude, sve sam jake i tamne uzela, Snob mi je najsvetliji :)

      Delete
  8. Jao ti, Kozmoholična :D! Jel ima ijedan ruž da ti lijepo ne pristaje? Divna si <3 ;)
    Ja sam za rođendan dobila svoj prvi MAC (Craving) ruž i baš sam bila entuzijastična tako da mi se wish lista produžila za barem deset nijansi, lol :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 <3 Craving je divaaaaan :) Verujem, i meni je tako bilo, od kad sam kupila prvi, nema stajanja :))

      Delete
  9. Jao divno ti stoji! Ja nisam baš u ljubavi sa ovim nijansama, retko koja mi stoji - na tu temu koristim njhiov Fan fare i meni je to maksimum od tih pink, roze ili kako god...

    Za proleće ti preporučujem (ili već da staviš na spisak za probu) Crosswires, Impassioned, So chaud, Lady Danger, zatim Divu iako mi je ona jesenje/zimska ali nije loša vamp boja... Onda Vegas Volt, Ravishing... Uh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Sve sam zapisala, sigurna sam da ćeš mi isterati pare iz novčanika! :))) Hvala ;*

      Delete
  10. Divno ti stoji! Na meni bi bio bezvezan, sigurna sam. :D Ali zato MAC ima toliki izbor da svatko može naći pokoju, pardon, pokojih dvadesetak nijansi za sebe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Saša! :) Probaj, i sama sam mislila da će na meni biti užasan :)
      Slažem se, meni se maltene sve dopadaju! :D

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.