Sunday, 1 February 2015

Instagram #6



Dođe vreme za još jedan Instagram post :) Nedeljom volim da kuckam ovakve opuštene postove... Mogla bih da ubacim nešto tako da svake nedelje piskaram o nečemu što nije kozmetika. Što bi moja baba rekla, da mlatim praznu slamu :)) Mogu slobodno da kažem da mi je januar bio mesec selfia i skitanja, druženja, provoda... I hrane naravno, to se podrazumeva :) Da ne dužim puno sa tekstom, biće dostaaaaa sličica, iako sam ih izdvajala :) Na ovoj iznad su roze sitnice koje sam tog dana koristila i baš ova slika mi se učinila idealnom za profilnu na fejsbuk stranici Cosmoholic :)



Uhvatila me manija, pa sam stalno slikala "dnevne favorite" :)



Mersi čokoladica sa kafom, udavila bih se u njima <3



High school reunion :)



Trač partija :)



Jelena Dressing Case i ja smo malo obitavale po Kruševcu :D





Naravno da sam ugrabila ove dve lepote :))



A onda smo ogladnele :)



"Kafana je moja sudbina" :))



Došla sam u Bg ujutru, otišla do faksa, trk u Ušće po Mac i na ručak, i uveče kući... Malo naporan, ali prelep dan :)



Pošto sam ja majstor za palačinke :D, uglavnom ih ja pravim, pa sam presrećna kad ih neko meni napravi <3



Najvoljenije stvarčice <3



Novi parfemčić :)



Blogodruženje... tračarimo i mažemo EOS-e...... :)) Good Morning, gorgeous! i Šmizletina :)



Namazala svetliji ruž, pa mislim da sam opasna...... :D



Ko šta radi, Anđelija ne izlazi iz auta, pa tu i nastane najveći broj selfija. Možda bi pametnije bilo da počnem da koristim biciklu :D



Moj nedeljni ritual - film i kokice <3



Još jedan u moru selfija...Imam dijagnozu garant xD


Nou koment...



Obožavam krompire u svakom obliku :)



Kao pravi selja, volim da odvrnem muziku :)) Ovo je na putu za Vrnjačku Banju...



Legendardno ogledalo u Kruševcu, nema ko se tu nije slikao, evo i nas prvi put sa 22 i 26, haha :))



Dok normalni ljudi spavaju, ja ovo radim u 4 ujutru :)



Na večeri sa drugaricom :) gde prilazi konobar i pita me kako se zovem... Reko' Anđelija, što? Kaže stalno dolaziš kod nas, taguješ nas po fejsovima i instagramima :D, večeras mi častimo :)))) Divan gest :)



Od DANAS sam na dijeti. Haha :))





Dark lips <3



Volimo kafanu i rado joj se vraćamo :) My brother from another mother <3 <3



Pa organizujemo after party :)))



Predivan ručak, što na oko, što na ukus :))


Kafenisanje, ručkovi, kupovina, provod... slikanjeeee :) Žena za sve! <3 <3



Najukusnija Lolita "salata" :) Hrskava slaninica, belo meso, tortilja, zelena salata, sos, luk, paradajz... Raj!

Evo ni ja ne verujem... ali dođosmo do kraja :))
Evo i mog IG profila :)
http://instagram.com/andjelijaadja/

Ukoliko imate ideju za neki opuštencija post koji bi vam bio interesantan... pišite :)

10 comments :

  1. Da bi smrsala (a videla sam imas zelju)trebala bi pestati jesti iz meka, cokoladice, cips itd pi 2,5L vode dveno(alkohol goji) voce-povrce, setnja-brzi hod...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da, znam sve to :))) Samo je problem biti karakter :)

      Delete
  2. Kukaš za kilograme a na svakoj slici klopa :D. Inače preslatka si mi a taj rozla karmin je stvoren za tebe :)

    ReplyDelete
  3. Two Night Stand <3 Obožavam taj film, predivan je!
    P.S. Eto, mogla bi npr. da napišeš post o tvojim omiljenim filmovima ili nešto slično. :)
    Inače, super si! Pozz :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se baš dopao! :)
      Odlična ideja, hvala ti puno! :*** <3

      Delete
  4. Meni su sve slike preslatke! Imas dobar ukus,volis da se druzis,pozitivna si :) Narocito High School Reunion slika mi se dopala i za svaku pohvalu je videti tako nesto,posle srednje skole svako je otisao svojim putem,tu i tamo sretnem nekog,procaskamo,razmenimo brojeve ali tu se sve zavrsava. Jednostavno,proslo je mnogo vremena,upoznao si neke nove ljude,nisi vise onaj od pre xy godina :),a nisu ni oni. Tako je to u zivotu.A dijeta ti ne treba (sto ljudi vole da ti sole pamet,pa to ti je (prvi komentar)) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na ovako divnom komentaru <3 Baš mi je drago da ti se sličice dopadaju :)
      Slažem se, sa nekim ljudima se godinama nisam ni videla jer nas je vezivalo samo to što smo bili u istoj školi/odeljenju, ali zato imam i mnogooo onih sa kojima se družim i nakon što su nas neke životne okolnosti uslovno rečeno, razdvojile :) I baš sam srećna što ih imam, kao što si rekla, druželjubiva sam i baš, baš volim ljude :)
      Treba malo da se dovedem u red heh :)), razumem šta si htela da kažeš :) Shvatiću prvi komentar kao dobronameran... bolje po mene :))

      Delete
  5. Pobednička slika vas tri sa EOSima, prejake ste :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najjače smo smo stvarno sve tri uzele da mackamo, onda smo rešile da zabeležimo :))) :*

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.