Wednesday, 18 February 2015

Beauty UK Posh Palette Eye Shadow




Pre par meseci sam, gledajući jedan od Aninih videa, zapazila paletu o kojoj ću vam danas pisati - Beautu Uk Posh paletu. Za razliku od ruževa, na senke nisam posebno slaba, nemam kapak pogodan za eksperimentisanje, pa ih samim tim i ne kupujem toliko impulsivno. Zapravo, više od godinu dana sam koristila maltene samo Avonovu četvorobojnu Mocha Latte paletu. I to su te boje koje najčešće nosim, od najsvetlije bež do čokoladne. Zašto sam poželela ovu paletu... prvenstveno, zato što košta 7 eura, a onda i zato što ima sve nijanse koje inače koristim.


Kao što možete da vidite, sve senke su manje-više svetle, što se meni dopada jer retko nosim tamno na očima. Jedina zamerka je nedostatak bar jedne tamnije braon nijanse. Sve su sedefaste, osim druge i poslednje u prvom redu koje su potpuno mat. Apsolutno sve su odlično pigmentovane, što ćete na narednim slikama i videti. Da li sam očekivala to za 7 eura? Iskreno, ne. Zato mi je bilo još draže :) Radujem se kao malo dete kada "otkrijem" nešto jeftino, a dobro. Lično, uvek stavljam bazu za senku tako da dodatno dobijem na pigmentaciji, ali su i bez nje sasvim solidne (mada preporučujem bazu svakako, ne samo uz ove senke).
                                     

Malo brže se troše nego ostale senke koje imam, najsvetliju sam već izdubila, dok mi je npr. kod Mocha Latte počeo da se vidi trag tek nakon nekog vremena. Uopšte ne shvatam kako sam je toliko potrošila, pritom se ne truse... Kako god, za te pare neka traju i mesec dana :D Pre nego što vidite swatcheve, da znate da vas čeka hiljadu slika jer nikako nisam mogla da uslikam sve kako sam želela... Objektiv koji je trenutno kod mene ne može da slika izbliza, tako da fokusira samo deo, zato su slike pola mutne, pola bistre i ja sam se živa iskilavila dok sam uslikala sve :)





Mislim da ne moram da naglašavam koja je koja, jasno se vidi, prvih šest su iz prvog reda, drugih šest iz drugog reda, s leva na desno. Ubedljivo sam najviše koristila drugu i treću sa slike (na prvo slici su najjasnije), svetliju za kapak, tamniju za pregib, odlična kombinacija za dnevni makeup, neupadljiv, ali efektan. Vizuelno mi otvori oko, a senke se maltene i ne vide. Nisam planirala da ubacim sliku kako to izgleda, zato što smatram da nisam posebno vešta u šminkanju očiju, niti da tu ima šta kreativno da se vidi, ali kad već imam sliku, reših da je ubacim čisto da biste videli kako ih ja najčešće koristim :)



Sve u svemu, jako volim ovu paletu i smatram da bolju u tom cenovnom rangu, sa toliko nijansi, nećete naći. Brenda Beauty UK, nažalost, nema u Srbiji, ali ih ima u Crnoj Gori, tako da znate šta prvo da kupite kada odete na more, još bolje ako imate nekog da vam dovlači :) Njihov Plumalicious ruž mi je tiha patnja, nije ga bilo kada mi je sestra uzimala paletu, ali se nadam da će uskoro biti moj :)

Koje neutralne senke vi najviše volite, da li ste probali nešto od Beauty UK? :)

4 comments :

  1. Jako mi se dopadaju boje, baš htedoh da te pitam gde ima kad pročitah na kraju :). Ja imam onu w7 in the buff paleticu sa sličnim nijansama za moje potrebe je ekselent :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viđala sam tu paleticu, baš mi se sviđa, nijanse su slične Naked, ima i tamnijih :)

      Delete
  2. I meni je paletica zapala za oko u Aninom videu ali sam na kraju zaključila da mi ne treba pa sam poručila Freeman piling i kremu za ruke :D Hvala Ani na preporuci! Paleta je ipak prelepa i sad mi je žao što i nju nemam, hahaha... L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebala si nju L! :D Smaraću moje kad idu u CG da nam dovlače :))

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.