Monday, 7 July 2014

NYX Dream Catcher Palette in Dusk Til Dawn





Ovo je jedan totalno neplaniran post koji kuckam kada bih uveliko trebalo da spavam :)) Ali, pošto se toliko vas interesuje za ovu paletu, rešila sam da vam ispričam svoje utiske o njoj. U prilog tome da je post neplaniran, ide ičinjenica da mi je blic prazan, baterije se do sutra neće napuniti, tako da sam slikala u stilu "Parola, snađi se" :) Ipak, swatchevi se sasvim lepo vide i tako izgleda i u prirodi. 

  


 Pošto sam prvu sliku "ukrala" sa new in posta, kad mi je blic bio pun, evo sa sajta Alexandar Cosmetics-a, da vidite kako izgleda pakovanje. Postoje tri varijante Dream Catcher palete, a moja je Dusk Til Dawn. Što se samog kvaliteta senki tiče, apsolutno sam zadovoljna, kao i ostalim NYX paletama. Ne troše se dok ih nanosite, pigmentovane su i drugotrajne. Moji kapci su masni i senke mi se ne skupljaju u pregibima, što nije bio redak slučaj sa mnogim senkama koje sam probala. Ono što bih naglasila, i što svaki put naglašavam kada su u pitanju NYX senke je to da neuporedivo bolje izgledaju sa bazom/prajmerom, u šta ćete se i sami uveriti. Ja sam koristila NYX HD prajmer za lice, tako da vam može i on poslužiti, nije neophodno da imate posebno prajmer za kapke.
Na narednim slikama ćete videti nijanse, u raznim varijantama, osvetljenjima, aparatima :))
         


      Ovde se savršeno vidi koliko su lepo pigmentovane, bukvalno sam samo jednom povukla četkicom! Redom sam radila swatch, prva je prva u prvom redu, poslednja je poslednja u drugom redu kada gledate pakovanje. Pošto je fokus na sredini slike, na narednoj ćete ih videti sve, pod malo jačim svetlom.
      


               Prva nijansa mi je posebno zanimljiva sa ovim diskretnim, ali efektnim šljokicama. Treću po redu, najsvetliju, koristim svaki put, iako se na slici vidi da je mrvicu manje pigmentovana od ostalih, najpogodnija mi je za kapak. Za pregibe i spošaljnji ugao oka koristim tamnije nijanse, najčešće poslednju, mat crnu koju pomešam sa nekom od ovih sedefastih. Sve u svemu, možete iskombinovati sasvim solidan make up look :) Moja jedina zamerka ovoj paleti jeste mali broj mat nijansi, da su makar još dve ubacili, bilo bi idealno. Npr., fali mi tamno braon.
      

Evo nekih nijansi izbliza, koliko sam uspela da sama uslikam svoju ruku, sa aparatom od dva kila :))
              

Da sam htela, sigurno ne bih uspela da ovako nakrivo namažem :D, ali dobro, poenta je da vidite lepo nijanse, bez prajmera. Vidite i sami koliko su na slikama iznad lepše i pigmentovanije iako sam ih nanosila isto u jednom sloju.
     

*slika je sa interneta

Apropo sličice iznad, ulazim na sajt da proverim cenu i upade mi oči "ima ogledalo", pritom ja uopšte nisam videla da ima ogledalo, a imam je mesec dana... Bruka :)) Ali eto, da vidite kako izgleda.

Sve u svemu, prilično sam zadovoljna paletom, definitivno se nisam pokajala što sam je kupila, iako mi baš nije bila neophodna. Možete je kupiti u radnjama Alexandar Cosmetics-a, kao i na sajtu. Cena 1486 din.

Kako se vama čini, je l' vam se dopada? :)

27 comments :

  1. Odlicna je i odmah bi bila moja da nema toliko simerastih nijansi :/ Hvala na recenziji ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je i moja jedina zamerka, baš fali neka mat :/ Nema na čemu <3

      Delete
  2. Prva, sedma iosma nijansa su mi najljepše u čitavoj paleti, a slažem se da fali mat smeđih nijansi. Čekam da taj nesretni NYX bude dostupan i u nekoj drogeriji u BiH :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš fali :) Biće valjda, red je da i vi imate Alexandar :)

      Delete
    2. NYX mozes kupiti u Tuzli u Omegi - Makeup Arena :)

      Delete
  3. Sve palete koje imam su mi ovako nude, da li mi zaista treba i ova? izgleda da da! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja samo 3 nude imam........... :D A najviše koristm Avonove Mocha Latte, to su mi nabolje senke ikad
      Treba ti i ova, trebaaaaaaaa! :D Nikad dosta

      Delete
  4. Ja nisam bila zadovoljna njihovim senkama, ne znam zašto. Paleta mi je prelepa na slici i uživo, ali me pigmetacija odbije svaki put. Bazu za senku ne koristim jer nosim sočiva. Odlična recenzija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato ja uvek i naglašavam koliko su bolje sa bazom :) Bez baze... ništa specijalno.
      Hvala ti! :)

      Delete
  5. Nisu toliko loše bez baze. A za šimer ne brini on se divno slika (na očima). A ovo za ogledalo te potpuno razumem - ja kupim nešto pa promenim torbu i zaboravim šta se na dnu krije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu, ali su ipak mnogooo bolje sa njom :) Znam, ali nekako volim i mat :/ Mada i imam mat, ne znam zašto kukam :D Haha, e to mi se već ne bi desilo, ja se 3 dana radujem kad nešto kupim :D

      Delete
  6. Bulvalno mi se sve nijanse dopadaju :)
    Odličan post!

    ReplyDelete
  7. Ja tu nemam sta da kazem niti dodam. Sve si lepo napisala :D :)

    ReplyDelete
  8. A jao :) Sreca, sreca, radost :D Coooovece kakva pigmentacija (bar na slikama izgleda tako)... Imam nekoliko njihovih mono senki i nisam nesto odusevljena, ali ovo sto vidim ovde vredi probati... Trenutno imam senki da ne znam gde da se okrenem od njih, a i obecala sam momku da ovaj mesec necu kupiti NISTA od kozmetike (kreme, losioni, mleka, sminka) jer stekamo za more :) A boje, prave jesenje, da je imam ne znam koju bih pre stavila na sebe, obozavam ove nijanse. HVALA za recenziju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pigmentacija je ista i uživo! :D Baš su super :) Štedi, štedi, tako treba, i ja sam rešila malo na odvikavanje da idem! :))) Što kaže moj brat, kompjuter stariji od tebe, ali bitno je da imaš tonu kozmetike .D Nema na čemu, i drugi put :*

      Delete
    2. Ahahaha kompjuter stariji od tebe :D Brat kralj! Ma ne vredi, ovaj bjuti blog te samo vuce da torisi novce... Meni kozmetika nije prioritetna u zivotu (licna higijena se podrazumeva, ali nisam neki frik i vise volim da trosim novce na putovanja i provod) ;) Samo zmiju u dzep stavi i trudi se da dok jedno ne potrosis, ne kupujes drugo :) :*

      Delete
    3. Moj problem je što bih ja sve.......xD a to ne može :)) I lepo je moj otac rekao, da sam svakog meseca odvajala što potrošim na kozmetiku koja mi nije potrebna, mogla sam da otputujem negde, komotno.

      Delete
  9. Steta sto nema vise mat nijansi, ali i ovako mi se dopada. Vredi je kupiti definitivno :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imamo istu zamerku :)) Vredi svakako, nude uvek vrede :)

      Delete
  10. Divna, divna :) Bilo bi idealno da je neka nijansa mat ali super je i ovako. Odoh ja da isprobavam moju :D Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam gledala, druge dve imaju više mat senki, ali su mi ovde lepše nijanse :) Nadam se da uživaš u svojoj! :)) :*

      Delete
  11. ahahahaha nisi skuzila da ima ogledalo, pa kako? :D baš si me nasmijala! :D
    inače, jaaako sam iznenađena ovom pigmentacijom moram priznati. nijansu su stvarno divne i po mom ukusu tako da ću paletu zapisati u rokovnik i mozda ju jednom kupim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da nemam pojma kako mi je to promaklo! :D
      Zapisuj, ako voliš nude palete, nema greške :))

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.