Sunday, 6 July 2014

New in #8




"Oops!.. I Did it Again!" reče Britney Spears, a upravo ova rečenica bi bila odličan uvod u post koji sledi. Dobro, ispoštovala sam ono da neću pisati new in postove svakog meseca, kako bih se bar malo obuzdala kad je gomilanje u pitanju :) , ali se ipak ovde našla poveća gomila. Danas ću dam predstaviti proizvode koje sam kupovala od prethodnog new in posta. Neki su sveže kupljeni :D, a neke sam trošila, ali ču ih predstaviti sve kako biste mi rekli o čemu želite da čitate. Pripremite lonac kafe, znate da ja pišem kilometarske postove, jer čak ni na ovoj gomili na slici nije sve što sam kupila. Šta da vam kažem osim, čitajte do kraja! :)  




Maybelline Volossal Go Extreme maskaru sam kupila na nagovor prodavačice, inače sam krenula po Colossal Extreme Black koju sam imala. Nemam konkretnih zamerki, ali mi se Extreme Black ipak više sviđa. Nekako mi lepše razdvoji trepavice, manje ih ulepi. Platila sam je oko 900 din. Nyx Dream Catcher in Dusk Til Down paletu sam kupila početkom meseca. Nije da mi je bila neophodna, ali... Nema veze :) Niajnse su baš onakve kakve volim, nosive su, kako za dnevnu, tako i za večernju varijantu. Ukoliko želite da pišem o njoj, vičite :) Evo da vidite kako izgleda. Cena: 1486 din.





Moja tri China Glaze ljubimca! Divne, neon nijanse koje sam morala da kupim. O Flip Flop Fantasy sam već pisala, dok će Highlight on Summer i At Vase Value tek dobiti svoju recenziju :) Cena: 387 din.




Ova slika izgleda kao da sam je daljinskim slikala, ali šta je, tu je :)) Ulje za zanoktice sa mirisom kokosa sam kupila u Alexandar Cosmetics-u, potpuno neplanirano za smešnih 234 dinara. Miriše predivno! Za ozbiljniju recenziju ću morati još neko vreme da ga mackam. Atrix krema za ruke ima praktično pakovanje za mackanje kod kuće, ne moram tubicu da istiskam. Nije previše masna i prijatno miriše. Brazil Nuts kremu sam već svrstala u favorite, prvenstveno zbog divnog mirisa koji traje! Odlična kremica za leto. Cena: 150 din.




Još jedan od mojih junskih favorita, Insight Anti-Frizz maska za kosu. Volim Insight, već sam pisala o liniji za suvu kosu, pisaću ovih dana i o Anti-Frizzu, kao i o liniji za oštećenu kosu. Cena 550 din.




Malo sam rešila i stopala da počastim :D Foot Works kolekcija sa mirisom višnje, u pitanju su piling, losion i sprej za stopala. Iskreno, losion ne neguje ništa specijalno, ali toliko lepo miriše da je to neverovatno! Zato sam sve i uzela, pravi letnji miris, u kombinaciji sa Fruttini Cherry Vanillom , mirisaćete kao prava višnja :D Set je koštao oko 500 din.




Bršljan anticelulit gel sam dobila i još uvek ga nisam ni otvorila. Ako ga budem redovno mazala, pisaću o njemu. Le Petit Marsellais o kom bruje svi, iz kog razloga, ne znam, meni nije ništa specijalno. Prelepo miriše, na slatke bademe, ali to je sve, miris nestane čim se spere sa kože. Ne isušuje mi kožu, ali je ni ne nahrani poput Dove-a npr. I nenormalno brzo se troši, u životu brže nisam potrošila tuširalicu. Cena: oko 250 din. Planet Spa Sweet Sensuality Bath Elixir sam dobila i toliko lepo miriše da ga još nisam isprobala, čuvam ga za "posebne prilike", kao što su punjenje kade i izležavanje :)) (koje me smori posle 10 minuta, ali dobro :)).




Novi balzami za usne, još sa mirisom slatkiša, a da ih ja nemam?! Nema šanse! Čim sam videla da nam stiže Candy Licious, otrčala sam u Alexandar Cosmetics. Ovde možete pogledati kojih sve mirisa i ukusa (daaaa, imaju ukus!) ima u ponudi, pa birajte :) Meni su se ova dva najviše dopala Cotton Candy i Pepermint Stick, nekima nisam ni osetila miris. Cena: 168 din.




Od kad sam počela da pišem blog, ni za jednim proizvodom nije bila ovolika pomama kao za Baby Lips-om! Da ne mislite da osuđujem to - ja sam prva po pljusku jurila po Beogradu kako bih ih našla. Sreća, pa sam se zaustavila na tri komada! :) Odlučila sam se za Mint, Pink Punch i Peach Kiss. Lep miris, još lepše pakovanje, solidna nega, za 250 dinara -  gde ćete bolje!




Po broju tuširalica koje sam kupila, reklo bi se, da manji grad planiram da okupam. Međutim, ipak ne, samo sam poželela nešto da kupim, a to najbrže trošim. Balea kokos-nektarina tuširalicu sam kupila za 130 dinara, ali sam se toliko oduševila mirisom, da sam morala da kupim i dezodorans i kremu za telo. Pošto će svakako biti predugačak post, ukoliko želite da pišem o njima, kažite.




"Hrana za mačke je na akciji, hajde da je kupimo", "Ali mi nemamo mačku?", "Nema veze, kupićemo i mačku!" je razgovor između mene, moje majke i moje sestričine, a ujedno i my life story. Ako vidim nešto da je sniženo, ne znam koliko da mi ne treba, uzeću ga jer je na akciji. Takav je slučaj bio i sa Nivea Happy Time gelom za tuširanje. Pored toga što je bio na akciji (750 ml za 340 din.), miris me je neverovatno podsetio na more jer sam ga koristila na letovanju pre par godina. A kako da imam ge za tuširanje, a mleko sa istim mirisom da nemam, pa sam uzela i njega. Onda sam na pijaci pronašla Dove sa mirisom pistaća iste cene i militraže kao Nivea, pa kako da odolim?! Plus, jedan od najlepših mirisa na svetu! Da naprave parfem, udavila bih se u njemu. Jedina racionalna stvar koju sam kupila jeste Becolino bebi puder. Koristim ga za osipe koji mi izlaze od ovih vrućina, kao i za bubuljice na leđima, vrućine + prevoz = ja osuta.




Čitajući postove gomile blogerki o Manna prirodnoj kozmetici, rešila sam da ih i sama isprobam, tako da sam naručila sapun za čišćenje lica sa kamforom i puter od manga, a na poklon sam dobila mini sapun Vilina čarolija koji je bio u paketiću. Iskoristila sam kada su imali rođendanski popust, tako da su mi sapun, puer i dostava izneli oko 2000 din. Čim ih isprobam - pišem!




A ovo su mi najdraži noviteti! :) NYX Butter Lipstick u nijansi Candy Buttons Bonbons, savršenstvo od ruža! Ustvari, po teksturi podseća na balzam, toliko je lagan, a ostavlja taman toliko boje da mi usne izgledaju "My lips but better". Što se tamnijih nijansi tiče, rekla bih da su manje pigmentovane. Cena 594 din. Golden Rose ruž 116 nikada ne bih kupila da sam ga videla samo u pakovanju, izgleda nekako modro i tamno, a na usnama divno! Videla sam ga na Leni ( Pirlitanje ) i čim je zamakla iza ugla :))), otišla sam da ga kupim. Cena: 200 din.
I Alien parfem o kom sam toliko pričala je napokon moj! Možda me novac ne čini srećnom, ali me parfemi defitnivno čine!!! :D Radujem se kao malo dete. Ubacila sam ga naknadno u post Moji parfemi I deo, tako da tu možete pročitati nešto više o njemu. Cena: 70 eura za 60 ml.

Moram da vam pokažem i kako izgleda sve otpakovano :D




I poslednja sličica za danas...



Tahitian Monoi Oil losion za telo sa divnim, tropskim mirisom koji čini da se osećam kao na moru! Pumpica je prepraktična, a tekstura savršena, gust dovoljno da dobro hidrira i dovoljno redak da se brzo razmaže i upije. Cena: 890 din.
NYX Liquid Iluminator u nijansi Sunbeam, opisujuju je kao sedefasto svetlu pink i to mi je prvi tečni iluminator. Kupila sam ga pre par dana, tako da ga još uvek nisam pošteno ni isprobala. Cena: 750 din.

Sigurno sam zaboravila ponešto, ali to bi bilo otprilike to od stvarčica koje sam kupovala u poslednje vreme.

Da li ste koristile neki od ovih proizvoda?
I o čemu želite da pišem? :)

65 comments :

  1. Jaaaooo,probala sam Balea kokos-nektarina gel za tuširanje. :)) I meni se sviđa baš. :) Volela bih da napišeš post o Til Down paleti,užasno me zanima. :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balea tuširalice uglavnom super mirišu, jedino što ne neguju posebno, pa ih samo leti koristim :) U tom slučaju - pišem! :) :*

      Delete
  2. Nasmeja me za lonac kafe i macku. :D :D :D Pisiii o tusiralicama, nikad ih dosta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Pišem :) Imam još dosta njih o kojima nisam pisala, taman ću sve da ih skupim :)

      Delete
  3. Jaoj. jaoj!
    Nyx paletica je divna!
    Lakići su pravi letnji, tako ja zamišljam lakove za more. :)
    Koristi bršljan, deluje, veruj mi :)
    I ja sam kupila ovaj Balea kokos losion za telo, za more. Ne mogu da zamislim leto bez kokosa.
    Inače. i ja tako, čim mi se kupuje nešto, a ne treba mi ništa, ja kupim gel za tuširanje! :)
    Baš lepe nijanse ruževa za usne :)
    Pozdravljam te! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste divna, odradiću recenziju sigurno :) Istooo, neon lakovi su mi obavezni leti :) Mada ih ja i zimi mažem. Hoću, od 21. jula kad krenem sa 2dijetom", haha :D Nekako mi ne ide da mažem to, a jedem kao luda. Kokos i vanilu volim uveeeek :)) Gelovi za tuširanje i dezodoransi se najbrže troše, to mi nekako uvek treba :)
      Pozdrav ;)

      Delete
  4. *Kosmoholik,želela bih iskrenu recenziju Manna sapuna.Želela sam da kupim kokos i čokoladu i Vilin san.Jako sam razočarana svim sapunima koje sam do sada kupovala, jer su svi bili mešavina žive sode,neke boje i arome.
    LUSH okean sam skoro bacila."Boženom" od maline uopšte nisam zadovoljna.Jako sam volela "jež" ili "kanap" sapun sa algom.On se pokazao kao najbolji.Takođe sapuni "Bioideje" sa šea puterom su odlični.Kao i "Zeljkovićev"sapun od kozijeg mleka sa zeolitom.Eto toliko.Kroz moja iskustva cena nije bila presudna,čak šta više,jeftiniji sapuni pokazali su se mnogo kvalitetnijim i boljim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje sve recenzije su iskrene, u to budi sigurna, pa će tako biti i sa Mannom :) Znam da mnogi misle da sve blogerke hvale pr proizvode samo zato što su ih dobile, zato sam i naglasila da sam ih sama kupila :) Slažem se sa Zeljkovićev zeolit, koristila sam ga :) Pisaću o Manni, samo moram da je koristim neko vreme da bih stekla pravi utisak :)

      Delete
    2. *Hvala ti!
      Od nekih proizvoda koje bih želela da probam tu su Avonov piling za stopala od višnje,Planet Spa kupka od jasmina,Baleina krema za telo od kokosa.Posebno me interesuje i Niks paleta,iako se retko šminkam.Boje mi deluju kremasto i postojano i sasvim prikladno i za noć i za dan.
      Le petit Marselje sam probala i dobila alergiju.A takođe i Dove i Balea dezodoransi i gel mislim da mogu da sačekaju.Jer verujem da su ih redovni čitaoci probali u nekim mirisnim varijantama.

      Delete
  5. ALIEN !!!!!!!!!! Ljubomorna sam sad malo, želim ga već jako duuuuuuuuuuugo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se par meseci premišljala, bilo je sve treba mi - ne treba mi, mada sam znala da ću ga uzeti na kraju :)) Divan je, poseban, uzimaj ga što pre :*

      Delete
    2. Do jeseni će biti moj :D

      Delete
    3. To sam ja malopre rekla za Sud Pacifique Vanille Coco :))

      Delete
  6. Da krenem od početka - recenzija palete nek bude što pre, nikako da odlučim koju da kupim! CG Highlight Of My Summer - prelep, ulje sa kokosom za zanoktice koje traje večno, Insght šampon imam iz iste linije kao ova maska, za Lip Drench da ti ne pričam, osećam da ću ih sve kupiti ako uđem u Alexandar.. mnogo su mi bolji od Baby lips, Balea kokos je meni njihova najlepša linija i HVALA BOGU što nije limited, dobar ulov za Nivea tuširalicu i drago mi je da si uspela da izbegneš Manna poštarinu :DD Alien diiivan, na wl je... Fenomenalan post!! GR ruž mi deluje odlično, a ovi buteri me nikako ne privlače... I mooooolim te što pre paleticu recenziraj :DD :*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu što ste dosadne (šalim se, naravnoooo! :D), idem odmah da je uslikam :D Ja sam dobar deo Lip Drench kolekcije kupila, sreća pa neki ne mirišu jako, pa sam odustala :D Balea kokos krema je odlična, nisam očekivala da super i neguje, uzela je zbog mirisa :) Hvala ti :* Idem odmah da je uslikam, bukvalno! :D samo ako su mi se napunile baterije od blica :***

      Delete
  7. Jedva cekam da napises recenziju za NYX paletu i Manna proizvode. Jao, imam jos citav spisak o cemu bih zelela sve da citam iz ovog poszta, ali ajde neka bude samo ova dva da su na vrhu prioriteta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O paletici pišem uskoro, pošto vidim da je svi želite :)) A za Mannu ću morati da pričekam malo, da vidim efekat :) Najbolje da pišem o svemu :))

      Delete
  8. Majko mila, kakav new in :D Vi cete bankrotirati jednog dana :D A paleta, boje predivne, jedva cekam recenziju, takodje masku za kosu in sight, kao i balea... To su moje zelje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepo baba rekla da se udam za nekog bogatog Rusa :))) Paletica je uslikana, samo još da iskuckam sve :) O Insight- ću se potruditi da što pre pišem, i o maski za oštećenu kosu :) Može i Balea :)

      Delete
  9. Paleta je trebala biti zadnja na slikama jer nakon nje ostale slike su manje zanimljive :D Super je!

    ReplyDelete
  10. Hahahah e post ti je odlican hahaha, koliko sam se ismejala pogotovu ono za macke i snizenja hahah :)
    E i ja imam ovu veliku litarsku kremu za telo iz Aleksandro comestics Tahitian Monoi Oil losion za telo, smao sto ja imam neko drugo ali pisacu o tome recenziju i bas sam zadovoljna. Cena+militraza+solidna nega+miris neodoljiv = wow :)
    Kakva je krema Nivea ova sa mirisom pomorandze? Volim miris i sve samo da li je previse masna i jaka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da i kakva je ta krema od kokosa Baleina? :) Jer ne volim kada su previse masne pogotovu sada leti :) i miris da lis e zadrzava?

      Delete
    2. Morala sam da ubacim malo "sebe" u post :))) Hvala :)
      Slažem se za Tahiti :) Nivea losion je baš onako hidratantan, nije gust ni težak, ni najmanje, baš onako letnji :) Krema od kokosa je nešto masnija, i miriše dosta dugo :)

      Delete
  11. Čitam, gledam i sve mislim da sam vidovita ili imam deja vu, pošto su mi proizvodi poznati...i onda spomeneš te junske favorite :)

    Iluminator mnogo dobro zvuči, a i Butter ruževi (kao i sjajevi, jer ni njih još nisam pazarila) mnogo mame..ali ne trebaju mi, nemam više gde da držim karmine :)
    Imam ovaj dezodorans nektarina/kokos, predivno mi miriše. Lakići su ti odlični, Atrix kremu koristim i obožavam čitav život, a ovaj Body Drench balzam Cotton Candy ima u najskorijem roku da se useli i u moju kolekciju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, ubacila sam i junske .)
      Iluminator uslikan, uskoro recenzija, kao i Butter ruž :) A sjajeve uzimaj što pre!!! :D
      I Balea dezodorans me prijatno iznenadio, očekivala sam "plastičniji" miris :)
      Useljavaj Candy Licious, pravi su slatkiši :)

      Delete
  12. Moj komentar kad sam videla prvi sliku sa svim proizvodima 'LEEEEEEEELEEEEE' :D Mada, kad bolje pogledam, uglavnom su stvari koji se brzo trose, da je dekorativa u pitanju, bio bi problem. :D Gde si kupila ovo ulje, kad da ocekujemo recenziju? :) I da, jesi probala mozda P10P, horderu? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš to, tuširalice i mleka trošim na litre :D Ček, misliš na ulje za zanoktice? Nema drugog ulja, nego reko da nisi pomešala sa ovim Exotic Oil losionom... Pisaću o oba kada budem malo duže koristima :) Pola sata pokušavam da skontam, ali ne kapiram šta je P10P xD

      Delete
    2. Da, da, mislila sam losion. :D P10P je projekat gde izabereš 10 proizvoda i samo njih koristiš, dok novi te vrste kupiš/koristiš tek kad ovaj u P10P potrošiš. Tipa, koristiš samo jedan gel za tuširanje, dok ga ne potrošiš i onda kupiš novi. :P Isto se primenjuje i na dekorativu i na preparativu. :)

      Delete
    3. Slike govore zašto nikad nisam čula za to xD Ali hvala na ideji, mogla bih da probam :))

      Delete
  13. Koji new in, ja se izgubila, ne znam šta bih prvo pogledala :D Paletica me najviše zanima :)

    ReplyDelete
  14. Tvoji new in-ovi su mi uvijek totalno po ukusu, sve je super. :-) Ali poseban lajk ide za Aliena i NYX butter, mada mi i ta Tahitian mazalica izgleda jako privlacno. Baby Lips i nama uskoro stizu i mislim da cu se i ja vjerovatno odluciti samo za tri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti i drago mi je da ti se sviđaju! :) Alien je <3 <3, najdraži mi je od svih noviteta, ubedljivo :) Tahitian mazalica je prava letnja, tropska :) Jedva čekam da vidim koje ćeš uzeti :))

      Delete
  15. Tvoji postovi sa novitetima ili favoritima ne mogu da prođu, a da ja ne ubacim nešto na svoju listu za sledeću kupovinu :D
    Sve je divnoo :) Paleta me najviše zanima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znači imam uticaj :))) Drago mi je, nadam se da ti odgovaraju posle ti proizvodi :D
      Paletica stiže večeras ;)

      Delete
  16. Hahaha...hrana za mačke je na akciji, hajde da je kupimo :) Isti slučaj i kod mene, zato sve gomilamo, hrčkovi sa defektologije :D Šalim se, sve mi se dopada, sve! Kreni redom, možeš i tim kojim si pisala, naravno blagu prednost dajem dekorativi :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Strašni smo! :D Evo o paletici sam već pisala, samo da objavim, pa ću posle GR i još ponešto od šminke... Za dekorativu mi ipak treba kraće vreme da steknem utisak :) :*

      Delete
  17. hehehe bukvalno mislim da sve ovo imam u kući :P ali sve! (samo mozda ovaj za celllit nema) ali mislim da sam ga probala i imala :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad si ti sve probala! :D Još jedan hrčak :)))

      Delete
  18. Moj poseban like ide za NYX Butter Lipstick, nijansa je *wow*
    I NYX paletica ima baš lijepe nijanse, ali mi se pakovanje nikako ne sviđa :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestee, buterčić je super, pisaću i o njemu uskoro :)
      Meni je praktično zato što je malo, da ne vučem onu veliku paletu sa sobom :)

      Delete
  19. A gde je mačka ;) prvo dekorativa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Životinje su mi strogo zabranjene, nakon što sam jednu mačku dovela u kuću... haha :))
      Ide prvo dekorativa :*

      Delete
  20. Prvo WOW, drugo sve bih ti ukrala, trece Dream Catcher i Baby Lips ocekujem u pojedinacnim postovima ♥ Svaka cast, ovog meseca si bila jako vredna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Dream Catcher već večeras, a i Baby Lips uskoro :*
      Hvala ti! :)) :*

      Delete
  21. Kod tebe kad je bal nek je maskembal :D China Glaze lakici mi se mnogo svidjaju, mnogo su lepe boje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukvalno! :D Neću da pravim new in za tri stvari haha :)) E jesu, uživo su još lepši :)

      Delete
  22. Ja sam danas kupila Balea Kokos i Nektarina dezodorans, ai moram da kupim i gel za tuširanje i mazalicu LOL. Ja idem obrnutim redom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo sam ti to prokomentarisala na instagramu! :D :D

      Delete
  23. Planet Spa i ja čuvam za neku kupku , miris je divan. A dove kupka od pistaća nije loša ali mi u počerku ima čudan miris . A dm-ova kupka kokos i nektarine mmmm pojela bi je , nalazi mi se u top proizvodima za jun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danima planiram da isprobam Planet Spa i sve nešto odlažem :) Meni je Dove od pistaća fenomenalna, najbolja njihova :D Kokos nektarina miriše skroooz jestivo :)))

      Delete
  24. Postovana,
    neces se razocarati Planet Spa Jasmine Essential Oil Bath Elixir, ima zaista divan miris. Imam i sprej za telo sa istom mirisnom notom, jos divnije mirise. Zanima me Tahitian Monoi Oil losion za telo, kako neguje i dali je miris intenzivan. Ja uglavnom koristim Sephora Monoi Collection, kremu za kupanje i losion za telo, mogu ti reci da je izvrsno. Skoro sam kupila i losion za telo iz kolekcije Body Drench - Black Orchid Body Lotion, koji je caroban. Probaj ga.
    Svidja mi se blog, ja sam malo starija ali nisam mogla da odolim vasoj diskusiji.
    Sve pohvale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijedan Planet Spa proizvod me nije razočarao, verujem da neće ni ovaj :) Razmišljala sam da uzmem sprej, ali sam na kraju odustala, pošto ih već imam nekoliko. Tahitian Monoi losion sam skoro kupila, tako da ću ga testirati još malo da bih napisala recenziju, za sad mi se čini odličan. Lepo hidrira, nije pregust, taman za leto. Miris je intenzivan dosta i srednje postojan. Kad kažem srednje, mislim manje od parfemskih losiona, a više od klasičnih :) Hvala na preporuci, pomirisaću ga kad budem išla do Alexandra, pa ga možda uzmem kada nešto budem potrošila :)
      Drago mi je da ti se dopada blog! :) I ovde su svi dobrodošli, nevezano za godine! :) :*

      Delete
  25. Sorry malo se umnozilo teksta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko god mislite da treba da pišete - pišite slobodno, bez ustručavanja :)

      Delete
  26. Na preporuku sinovljeve devojke uzela sam Balea After Sun gel za tuširanje mogu ti reci da za 120 din nije los, mirisi onako na more i so, ali je malo jaci intenzitetkada se nanese na telo. Pre dva tri meseca kupila sam Le Petit Marsellais od lavande, nije los. Godinama sam koristila Collistar piling za telo onaj prvi stari bio je jedini od 400 ml. Sada ih ima tri cetiri varijante. On eje stvarno dobar uljani plus so. Kazu na deklaraciji 90 vrsta soli kosta nekih 4.500-5.000 hiljada. Malo je skuplji. Medjutim interesuje me da li bilo koja od vas devojaka koristi Bozen kozmetiku. Uopste nije losa. Citava Spa varijanta je dobra. Naprimer od magareceg i kamiljeg mleka. Sada ne znam bas da li je stvarno ono u preparatu, ali na deklaraciji pise da je u dehidriranoj formi. Onda imaju jako dobra ulja i uljane pilinge. Vrlo su dobri.Ja trenutno koristim od ruze. Nisu im losi ni sapuni, dosuse ranije je bio veci izbor.

    Puno pozdrava

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam uzela kokos nektarinu :) Le Petitom nisam baš zadovoljna, tako da ga neću ponovo kupovati. Božen koristim rukavicu, so, sapunčiće, ulje za telo... svašta nešto :)

      Delete
  27. Preporucit cu ti jos jedno stvaro dobru stvar a to je Fluido Dermoplastico Elasticizzante od Collistar. Kazu mleko za ucvrscivanje koze, sjajno mirisi i lepo neguje telo. Kazu da je za suvu kozu ali ja sam ga koristila a moja je masna. I to bas, bez obzira na godine. U sebi ima ulje psenicnih klica, biljni kolagen i alantoin, tako da je koza posle njega svilena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bih mogla da probam kad potrošim ovu gomilu koju imam :D
      Hvala na preporuci :)

      Delete
  28. Hahaha, veruj da prvi put detaljno pregledam tvoj blog, jer nisam bas dobra sa slobodnim vremenom, ali sada gledam i smejem se i ne mogu da verujem koliko istih stvari imamo :) Skoro pa sve! Danas sam skoro ceo dan citala tvoje postove... Vrlo, vrlo slicno mojoj kolekciji. Tahiti monoi mi je omiljeni losion od kako sam ga kupila i sve ostale sam ostavila po strani. Nyx ruzeve obozavam, ali nemam ni jedan iz ove butter kolekcije, moram definitivno nabaviti. A Alien... uh, sada si me stavila na muku. Htela sam womanity, ali moram prvo pomirisati ovaj, mozda mi se vise svidi... Eh, sto mi nisi blize, da pomirisem taj tvoj :(

    ReplyDelete
  29. divni noviteti, lakovi, NYX, Tahitian Monoi Oil, baš divne stvarčice :)

    ReplyDelete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.