Wednesday, 9 April 2014

TMI TAG / previše informacija o meni






Današnji post će biti malo drugačiji. Ovo sam videla od Lene sa Pirlitanja i jako mi se dopalo, odličan način da se malo bolje upoznamo :) Sličica iznad... Tako je realna. Ne mislim samo na sebe, naravno, mislim na sve ljude. Postali smo toliko puni predrasuda i nekih stereotipa, da zbog  njih zapravo i ne dozvolimo sebi da nekoga upoznamo... No... dobro. Morala sam da napišem ovu konstataciju :) Pa, da počnem sa odgovorima! :) 


Šta imaš na sebi?Helanke i široku bluzu... To najčešće nosim po kući jer mi je najudobnije :)

Da li si ikada bila zaljubljena?Ikada... jesam.


Užasni raskid?Ne.

Koliko si visoka? Čitavih 157 cm :D

Koliko kilograma imaš?

59 kg, ali idem na to da dođem do 47 kg :)

Imaš li tetovaže?Ne... U nekom periodu sam želela da je uradim, ali me brzo prošlo. Ko zna, možda mi opet dođe, pa je uradim. Kod mene se to nikad ne zna :) P.S. Evo sad se ispravljam, imam tetovažu, na leđima natpis "Live without fear" iliti "Živi bez straha".

Imaš li pirsinge?9 minđuša na levom uvu, pupak i nos :) Želela sam to od trećeg osnovne... Kad sam i počela da bušim uši na gore :)) A imala sam i na obrvi i usni.
    


OTP?
Pretpostavljam da se pitanje ne odnosi na OTP banku, tako da ne razumem :D

Omiljena serija?
Trenutno ne gledam nijednu redovno... Ali, inače, Uvod u anatomiju.

Koliko imaš godina?Za neki dan punim 21 :)

Kvalitete koje tražiš od partnera?Pre svega, razumevanje i poverenje.

Omiljena izreka-qoute?Ne znam da li je omiljena, ali je definitivno najviše puta izgovorim i pomislim - Sve se dešava s razlogom.

             


Omiljeni glumac?
Nemam.

Omiljena boja?Pink, roze.

Glasna ili tiha muzika?Glasna uvek! :D

Gde ideš kada si tužna?Iskreno, ne sećam se kada sam poslednji put bila tužna... Ali, kada sam neraspoložena, radim stvari koje volim i to me vrati u normalu :)

Koliko ti treba vremena da se istuširaš?Prilagođavam se tome koliko vremena imam... Ako žurim, desetak minuta, u suprotnom, dok se ne isprazni bojler :))
Koliko ti vremena treba da se spremiš ujutru?Ako se šminkam, oko sat vremena, ako ne, petnaestak minuta.

Jesi li se ikada potukla?Možda kada sam bila mala... Pod stare dane, ne dolazi u obzir :)

Turn on?
Ne kapiram :))

Zašto pišeš blog?Zato što volim. Obožavam. Uživam u tome najviše moguće.

Strahovi?
Neke strahove ima većina nas, na primer, od gubitka voljenih osoba i sl... A jedan specifičniji, jezivo se plašim pernatih životinja.

Šta te je poslednji put rasplakalo?
Pokušavam, ali nikako ne mogu da se setim. Možda neka pesma koje me podseća na prošlost...

Kada si poslednji put nekome rekla volim te?U subotu nakon noćnog izlaska, drugarici :)))

Značenje iza naziva tvog bloga?

Evo ovde  možete videti odakle mi ideja :) Kažu da je cosmoholic zapravo neko ko je zavistan od make up i beauty proizvoda, dopalo mi se kako zvuči i tako je nastao naziv bloga :)

Poslednja knjiga koju si pročitala?
Ko je ta devojka - Aleksandra Poter.
Knjiga koju trenutno čitaš?
Kako zaboraviti brige i nađi zadovoljstvo u životu - Dejl Karnegi. Trenutno sam jako zadovoljna svojim životom, ali uvek volim da čitam ovakve knjige :) Motivišu me i inspirišu. Daju ideje kako da dodatno obogatim svoj život u svakom smislu.

Poslednja serija koju si odgledala?Iskreno, ne mogu da se setim... Gledala sam Devious Maids, ali ne do kraja. Više gledam filmove.

Poslednja osoba sa kojom si razgovarala?
Razgovaram i trenutno, sa sestrom :)

Odnos između tebe i poslednje osobe kojoj si poslala poruku?Poslednju poruku sam poslala najboljoj drugarici i imamo takav odnos da samo mogu da kažem da sam presrećna što od detinjstva imam takvo prijateljstvo. Ustvari, više je smatram sestrom, nego drugaricom.

Omiljena hrana?Najviše volim testa i slatkiše. Ali se trudim da ih jedem što manje. Meso najmanje volim. Za mene važi:



Mesto koje želiš da posetiš?
Tajland. Volim egzotična mesta. Mislim da bih umrla od sreće da se nađem ovde! :D
           



Tvoje poslednje putovanje je bilo gde?
Italija, sa drugaricom, predivno putovanje.

Imaš li simpatiju?Haha, ovo mi zvuči kao leksikon iz osnovne škole :)) Pa tako i da odgovorim, neću da ti kažem! :D

Kada si poslednji put poljubila nekoga?Malopre, sestrića kog nisam videla dve nedelje :)


Kada te je poslednji put neko uvredio?
Stvarno se ne sećam...

Omiljeni slatkiš?Čokolada u svim oblicima, palačinke, Oreo keks! :D Nisam mogla da izdvojim jedno :)

Sviraš li neki instrument?Ne.

Omiljeni deo nakita?
Nemam.

Treniraš li neki sport?Ne, trut sam :D Šetam dosta, vozim rolere, idem na bazen povremeno, radim vežbice (od skoro) i planiram da krenem u teretanu čim budem mogla to da uskladim sa obavezama i životom u dva grada :)

Pesma koju pevušiš?
"Nema života od sećanja, dao bih milijardu dolara za jedan sekund prvog poljupca..." Ostala mi u ušima, čula sam je u busu :)
Omiljena pick up rečenica?
Nemam je.

Da li si je ikada upotrebila?
Odgovor je iznad :D

Dođe kraj :) Neću tagovati pojedinačno, ali bih zaista volela da pročitam odgovore što više vas, pišite! :D


13 comments :

  1. Uzivala sam citajuci odgovore :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je, i ja sam u tvojim :) :*

      Delete
  2. sad vidim da nisam jedina koja se plasi pernatih zivotinja :) mene svi zezaju zbog toga, plasim se i goluba a o kokoskama da ne govorim :) i visina nam je slicna, ja sam visoka 160 cm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, istooooo, stalno me zezaju, sa sve komentarom "Pa da, ti si odrasla u Parizu" :)) Međutim, ja stvarno imam panični strah od njih...Vrapci, golubovi, kokoške, ćurke, sve to :D Mi smo džepne venere :))

      Delete
  3. OTP?
    Pretpostavljam da se pitanje ne odnosi na OTP banku, tako da ne razumem :D

    hahahahaa to bih i ja pomislila xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je jedino što mi je palo na pamet, haha :D

      Delete
  4. I meni je najveća želja da odem na Tajland :) eto, možemo zajedno :P

    ReplyDelete
  5. Jao da znas koliko mi je cesto ta slika sa Bora Bore krasila cover na fb u sred zime kad je bilo ono najsugavije vrijeme. Meni je to raj na zemlji. Da lezim, suncam se, citam nesto ili pod suncobranom cackam po tabletu i srcem bezalkoholne koktelcice i mirisem na Coppertone. Raj, raj ! :-) I ja sam za pirsinge. Sad doduse imam samo u nosu i rupu na pupku u koju povremeno ubacim ili izbacim pirs. Smara me zimi, sve mi se kace potkosulje i one neke niti i mucice od džempera :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tek sad vidim ovaj komentar :O Isto, ali isto! Nema mi boljeg od toga! :) Ja sam imala svašta :D, ali su mi ostali samo u nosu i pupku... Dobro, na ušima ne računam :) I nikad ih ne skidam, čak mi ni ovaj na pupku nije nikad smetao :)

      Delete
  6. E vas bolelo kad ste stavljale? Pirsinge?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ništa posebno, mada nisam ja kompenentna jer mi je visok prag bola, to sve zavisi od osobe do osobe :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.