Wednesday, 2 April 2014

My hair routine



Ukoliko pratite moj blog, znate da sam dosta pisala o proizvodima za kosu koje koristim, o farbanju u razne nijanse i slično, ali nikada nisam detaljno opisala šta sve "radim" svojoj kosi :D Verovatno vam je poznato koliko sam boja kose izmenjala, od bele, preko smeđe, crvene, do vrišteće pink i glavno pitanje mnogih je kako još uvek imam kosu na glavi :)) Sreća, pa kosa raste i ja se nekako izvukoh :D
 Šalu na stranu, pre par dana mi je drugaričina mama rekla kako mi je kosa uvek delovala sjajno i negovano, uprkos svom tom maltretiranju, i tako sam došla na ideju za ovaj post. Bila je svojevremeno i ekstremno oštećena,  ali sam se vremenom naučila da je održavam pristojnom. Kažem pristojnom, jer kosa koja se farba, posebno ako su u pitanju svetlije nijanse ili blanš, nema šanse da bude potpuno zdrava, to zaboravite. Po ličnom iskustvu, hemijsko tretiranje više oštećuje od feniranja, peglanja... Da ne dužim, moja kosa je pre tačno godinu dana bila plava. Svetlo plava, farbana sa Keune 1511 od korena do polovine i ostatak blajhan. To je izgledalo ovako:
*izvinite zbog nekvaliteta sličica, nijedna nije slikana za blog, već samo želim da vas uputim u situaciju :))


Nije izgledala posebno oštećeno, na slici je čak prirodno osušena. Ali, bila je suva, jedva sam uspevala da se očešljam u nekom momentu, krajevi su brzo pucali i bila je ređa nego ranije. Inače, prirodno je gusta, ali jako tanka, tako da mi je to dodatno stanjivanje kose smetalo. I rešila sam da se prefarbam i puštam prirodnu boju. Ne znam kako, ali mi se desilo, i još nekim devojkama koje znam, da mi je nakon prefarbavanja u smeđe kosa bila još oštećenija nego dok sam bila plavuša... I kako to nisam mogla da podnesem, skratila sam se najviše moguće, ostavila sam samo toliko da mogu da vežem rep. To je izgledalo ovako, letos:

Prirodno osušena, lepo se vidi koliko je očajno izgledala... Ali sam rešila da istrajem i dovedem je u red. Naoružala sam se uljima, pakovanjima, izbegavala fen i peglu maksimalno, nosila tzv. zaštitne frizure kako bi ipak izgledala uredno. Jedna od frizurica koju obožavam, sock bun:

Lako se pravi i vrlo je praktična, a odlično izgleda. Ako vas zanima kako se pravi, evo linka KLIK gde možete videti kako se pravi, a postoji hiljadu varijanti, samo kucajte sock bun, izaći će vam gomila sličica i klipova :) Trenutno, moja kosa izgleda ovako:
               




Šiške i otprilike od korena do polovine mi je prirodna boja, a donji deo je farban, ostaci plave koje sam pre nedelju dana prefarbala u nešto tamnije, pošto je od ispiranja počelo da mi vuče na narandžasto... Naglašavam, samo taj deo je prefarban, gore je moja prirodna :)

I još jedna zaštitna frizura koju često praktikujem, pa da vam pišem detaljnu negu :)


Kao što vidite, moja kosa nije griva, nažalost, ali sam prilično zadovoljna njenim kvalitetom, ako uzmemo u obzir da sam još uvek u fazi oporavka. Počeću sa proizvodima koje koristim. Imam još dosta preparata za kosu koje koristim s vremena na vreme, verovali ili ne, na ovoj gomili na prvoj slici su preparati koje redovno koristim. Uvek se začudim kada čujem da devojke koriste samo šampon i balzam, meni je to prosto nezamislivo :)) O većini proizvoda sam već pisala, tako da ću vas linkom usmeriti ako vas zanimaju detalji :)



Iako mi je kosa suva, tačnije krajevi, teme je masno, tako da mi kremasti šamponi nikada nisu odgovarali. Insight me je spasio! Prvi šampon koji savršeno pere kosu, a ne isušuje je. Maska je takođe odlična, da ne dužim, ovde imate detaljno o Insight-u :) KLIK



O čitavoj kolekciji Macadamia mogu samo da kažem da su melem za moju kosu! Prosto ne znam čime sam više zadovoljna... O maski nisam pisala, ali planiram jer je jedan od najboljih proizvoda za kosu koji sam ikad probala. Koristi se dva puta nedeljno i ja to poštujem :)) Što se tiče ulja, četke i leave-in kremice, KLIK KLIK . Četka je nešto u šta nisam verovala dok je nisam isprobala... Delovala mi je smešno i mislila sam da nema šanse da mi to čudo razmrsi kosu, međutim, prevarila sam se! Ne može se uporediti ni sa jednom klasičnom četkom.



Serical Latte pakovanje za kosu je moje omiljeno Serical pakovanje. Pored toga što predivno miriše, na karamele, neguje kosu savršeno, nešto više o njemu, možete pročitati ovde KLIK.
Garnier Ultra Doux Avocado Oil and Shea Butter balzam za kosu koristim za dubinsku hidrataciju, tako što stavim veliku količinu balzama na isfrotiranu kosu, zatim stavim kesu na glavu :D i to zagrevam fenom po 3 minuta, pa 2 minuta pauze i tako oko sat vremena... Fenomenalan tretman, hvala blogu Monoklica u svetu kose! :) Still med i čokolada pakovanje za kosu koristim godinama i trenutno smo u velikoj ljubavi, inače smo u love-hate odnosu :) Ako vas zanimaju detalji o njemu KLIK.



Uniq one sa mirisom kokosa ne koristim nakon svakog pranja, otprilike jednom nedeljno, nekada i ređe, pošto smatram da bi bilo suvišno pored ostalih preparata koje stavljam nakon pranja. Uglavnom ga stavim kada peglam kosu jer zaista olakšava oblikovanje kose i poboljšava trajnost frizure. Ono što bih naglasila je, da meni više odgovara ono u crvenom pakovanju, tako da ću ponovo kupiti njega čim potrošim kokos. Izgleda da nije reč o istoj formuli, iako sam mislila da jeste kada sam ga kupila. Nešto više o crvenom Uniq one-u, možete pročitati ovde KLIK.
           

U mojoj nezi kose, ulja su neizostavna :) Kokosovo ulje koristim poslednjih nekoliko meseci i malo je reći da sam oduševljena! Šta sam pisala o njemu, možete videti ovde KLIK. O Brahmiju i susamu sam takođe pisala KLIK, dosta su mi pomogli kada mi je kosa bila u najgorem stanju. Koristim ih od samog početka procesa oporavka.



Balea Proffesional ulje sam kupila zato što su ga blogerke toliko hvalile, da nisam odolela! Ne koristim ga dovoljno dugo da bih mogla mnogo da pričam, ali trenutni efekat je fenomenalan, miris još fenomenalniji! Kad bi postojao parfem sa ovakvim mirisom, odmaaaaah bih ga uzela :))



Batiste Blush Dry Shampoo je moj spasitelj kada nemam vremena da perem kosu koja se često za dan umasti. Zaslužio je detaljnu recenziju, ali nikako da stigne na red :)) Pre njega sam koristila Balein i ne može da mu priđe... Kod Batiste ne ostaje beli prah na kosi, a iste sekunde upije masnoću i nimalo ne slepi kosu. Ja je uvek operem sutradan, zbog svog osećaja, ali mojoj sestri je bukvalno 3 dana kosa izgeladala čisto! Odličan proizvod za sve nas sa masnim temenom. Nivea Diamond Gloss Styling Spray koristim kada pravim sock bun da bi mi dlačice koje inače štrče ostale gde treba, kao i nakon peglanja, tako što naprskam lak na četku i prođem kroz kosu. Do sad sam koristila Taft, prvi put sam kupila Niveu i mogu reći da sam prezadovoljna, ne znam koliko bi držao neke frizure, ali me za moje potrebe služi. I divno miriše :) Syoss Heat Protect Spray prskam pre peglanja, iskreno ne znam kako da vidim koliko mi štiti kosu, ali mi je ne ulepi nimalo, za razliku od prethodnog koji sam imala, tako da ga redovno koristim.

I, došli su na red "spaljivači"kose, kako ih ja zovem :))



Remington Protect & Shine fen za kosu imam godinama i odlično me služi. Lepo smiri kosu, ne izgleda naelektrisano, čupavo i sl. Ja se sada jako retko feniram, čak i ne sušim kosu fenom, jedino kada žurim. Kosa mi je prirodno prava, tako da i prirodno osušena izgleda pristojno, ali ja to ipak volim pod konac :)) pa je u tom slučaju vezujem, pravim zaštitne frizure, samo šiške ispeglam.



Braun ES 2 presa za kosu, najbolja koju sam ikad probala! Ima displej, možete podešavati temperaturu, max je 200, a postoji i opcija za uključivanje jonizirajućih zraka. Savršeno ispravlja kosu, nema dlačica koje lete na sve strane, kosa bude glatka i neverovatno sjajna! Pritom mi oštećuje kosu manje od bilo koje druge prese. Ja se ne peglam svakodnevno, tako da vam ne mogu reći kakav bi tu efekat bio, ali je ispeglam makar jednom nedeljno! Šiške svakodnevno, na 200 stepeni i potpuno su zdrave, mada ih redovno kratim, ali mi se ipak dešavalo sa drugim presama da budu spaljene. Ukoliko ste u potrazi za odgovarajućom presom, imate moju iskrenu preporuku!



Figaro koristim jednom u sto godina, ne znam koja je ovo marka, uglavnom lepe lokne pravi. Koliko gori kosu, ne znam, za to bih ipak morala redovnije da ga koristim.



Moj februarski novitet :) Diva presa za talase. Nikako da stignem da lepo napravim čitavu frizuru, bukvalno sam ga samo isprobala na jednom delu kose...Efekat je fenomenalan! Sličan kao kad raspletete kosu nakon krupnijih pletenica, ali opet mnogo urednije i definisanije. Kada ih budem napravila, pokazaću vam sličicu kako izgleda! :)

Bio je ovo malo duži post, nadam se da vas nisam smorila :) To bi bilo to što se tiče moje nege kose. Ako imate neko pitanje, izvolite! :)

I, kako vi negujete svoju kosu? :)

24 comments :

  1. Sto obozavam da citam ovakav tip postova :D Koristila sam Latte, medjutim meni je Serical bolja maska, sve je individualno, mojoj dlaci je potrebna samo hidratacija i samo hidratacija :) Imamo skroz razlicit tip kose, ali smo isprobali dosta istih proizvoda. Brzo ti raste kosa i jos brze se regenerise, sto je stvarno super. Presu ne koristim, koliko god se strudila ne moze da mi ispravi kao frizer kada isfenira i to ne svaki, figaro volim jer pravi krupne lokne i lepo definisane ali ga takodje ne krostim jer posle 3 meseca ne mogu da oporavim kosu, sve to przi vlas. Slozila bih se da je Kenue medju boljim farbama po pitanju plavih nijansi, ja sam koristila nekada davno 1517. Sve u svemi svi koji se farbaju treba da uloze dosta u dobru negu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misliš placenta? :) Ja nju koristim s vremena na vreme, baš zbog hidratacije, mada sam ga baaaš zapostavila zbog Insight-a koji je takođe hidratantan... To jeste, na svu sreću, brzo i raste i regeneriše se :) Mei je dovoljno samo fenom da je osušim i da izgleda kao nekima kad se ispeglaju :D ali ja to volim sve pod konac.... I da, volim kad me frizerka isfenira, nekako mi je još lepše nego ispeglano :) Prži, čak mislim da ovo za uvijanje još više jer se ne provlači kroz kosu kao pegla nego se drži. Talasi od pletenica i ona fora sa trakom su isto super :) Keune je fenomenalna za plavuše, što se tiče boje, a ulaganje u negu je ooobavezno, čak i kod onih koji se farbaju slabijim farbama, plava kosa je plava kosa :)

      Delete
  2. Istorija nam je ista. :D Otp je i moja kosa ovakva, samo što sam ja ostavila donji deo tako plav, sad imam slučajni ombre. Imamo dosta istih proizvoda, ja kao budala samo kupujem i kupujem. Pola stvari stoje neotvorene tako jer ih zaboravim. Trenutno trpam mnooogo proizvoda jer sam rešila da je oporavim, a koristim presu stalno, bez nje ne bih mogla da zamislim ni dva dana da budem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam do skoro imala plavlji donji deo, ali je počeo da vuče na narandžasto pa sam ga prefarbala, sad je bolje :D I ja isto gomilam, sad sam još i prestala, par pakovanja sam potrošila, što je čudo. A što mi ne treba, poklanjam :D Ne mogu ni ja za šiške, svakog dana bukvalno :D a ostatak kose manje više :)

      Delete
  3. Divan post, uživala sam :D obožavam Latte, Insight i Batiste :) Videću kako ti se pokazalo Balea ulje, pa ga možda i ja uzmem. Odlične slike!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je, baš sam se pitala da li sam smorila! :))) Moćna trojka, obožavam ih :) Makar još mesec dana da ga isprobam, pa pišem utiske :) Hvala puno! :)

      Delete
  4. Sjajan post! Veoma informativan :)
    Baš me zanima kako izgledaju talasi sa Diva presom, razmišljala sam da je kupim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se sviđa! :)
      Ubaciću sliku čim ih napravim :)

      Delete
  5. Imamo slican problem samo sto sam ja isla u obrnutom smeru: iz crne u prirodnu braon I prices oporavka traje vec dobra 4 meseca uz obavezno skracivanje kose do polovine ledja:( Toga mi je najzalije...ali me tesi to sto kosa ipak taste:) Svi ovi preparation su fenomenalni, koristim Ih I ja izuzev Insight sampona Koja se upravo pisu na listu kupovine :) p.s. Mnogo si lepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je, kosa raste i ne treba da se žali kad je kasno :)) Isprobaj i njega, sigurna sam da ćeš biti zadovoljna! :)
      Hvala ti puno na komplimentu! :) :*

      Delete
  6. Deo proizvoda koje si pomenula koristim ili sam koristila. Vidi se da pomak i efekti pravilne nege :) Samo tako nastavi i bice super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrudila sam se da je oporavim, nadam se da ću uspeti do kraja, tj. do duge nefarbane kose :))

      Delete
  7. Kosa ti stvarno lijepo izgleda!
    Nedavno sam (tek) probala macadamia masku i zaista je odlična tako da trenutno razmišljam o kupnji iako imam i previše proizvoda za njegu kose. :D
    Odličan post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! :) Na ovim slikama sa telefona se baš slabo vidi sjaj :)
      Meni je Macadamia maska jedno od otkrića godine :)) Ali sam ipak pričekala da makar jedno pakovanje potrošim pre nego što sam je kupila :)
      Hvala! :)

      Delete
  8. bas ti je super kosa, i obrve mogla bi da uradis neki post o tome :) kojom se farbom farbas sada kada si presla u smedje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! :) I hvala na ideji, da znaš da bih mogla, odlična ideja! :D
      Prvi put sam se iz plave prefarbala u neku Subrinini, kesten..i ako planiraš, uzmi tako neku sa crvenim pigmentom da ne bi ispala siva. Posle u tamno smeđe ako želiš :) A poslednji put me frizerka farbala Faminim farbama, samo taj donji deo.

      Delete
  9. Jao koliko samo proizvoda imaš za kosu. Dosta istih proizvoda koristimo. Macadamia maska je nezamenljiva, Balea i Macadamia ulje isto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ovo sve, ovo samo redovno koristim :)) Ali sam rešila da ne gomilam više...Slažem se, fenomenalni su, Macadamia maska mi je otkriće potpuno, pored toliko isprobanih maski, raznih! :)

      Delete
  10. Odlican i koristan post :) Hvala Andjelija

    ReplyDelete
  11. Gde moze da sekupi ova presa za talase i koja joj je cena? Super post vecina ovih stvari su i moji favoriti u nezi kose. :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je u Alexandar Cosmetics-u, sad nema baš ove, ali ima sličnih, pa pogledaj :) Oko 4000 din.je bila...Hvala :) :*

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.