Monday, 17 March 2014

Vichy Aqualia Thermal Light krema za lice



U poslednje vreme, zbog tehničkih problema (aparat trenutno nije kod mene), nedostatka vremena i posvećenosti piskaranju o ishrani, sam malo zapostavila kozmetiku, nadam se da mi ne zamerate ;) Danas sam rešila da ispravim to :) Pisaću vam o kremi o kojoj već duže planiram da pišem. Kao što vidite, reč je o Vichy Aqualia Thermal kremi za lice. Na slici iznad, možete videti kako izgleda kutija tek iznesena iz prodavnice :) 




A ovako kada izvadite kutiju iz kutije :D Ukoliko pratite moju fejsbuk stranicu, znate da sam bila u potrazi za odgovarajućom kremom za lice. Moja koža je mešovita, T zona mi se masti, dok su obrazi leti normalni, a zimi suvi. Ove zime su pak, bili presuvi. Toliko da mi se koža perutala i bila strašno crvena. U tim situacijama mi pomaže pantenol, ali ipak ne mogu da ga koristim za redovnu negu. Zato sam pokupila testere svih kremica koje sam mogla da pokupim i započela testiranje. Kao što pretpostavljate, najbolje mi se pokazala upravo ova krema.


Pored toga što je suva, moja koža lica je i osetljiva, tako da moram prilično da vodim računa kada biram kremu za lice. Kao što vidite, Vichy Aqualia Thermal je namenjena osetljivoj koži i ne sadrži parabene, dok sadrži čuvenu termalnu vodu koja je poznata po svojim blagotvornim efektima. Vichy termalnu vodu nisam probala, ali jesam Avene i pretpostavljala sam da će mi i ova odgovarati.


Ono što je ova Vichy krema uradila mom licu, do sada nijedna krema nije, a probala sam razne. Moji suvi, isperutani i crveni obrazi su za noć "živnuli". Namazala sam je pred spavanje i već ujutru sam osetila koliko mi je koža hidriranija nego inače.


Ono što mi se posebno dopada jeste njena tekstura. Nemasna, nelepljiva i savršeno hidrirajuća! Pritom mi ne masti T zonu, što je prilično bitna stavka, to znamo mi sijajući :)) Potrebna je jako mala količina za nanošenje, sam tester od 1,5 ml, čini mi se, mi je trajao 4-5 dana, a mazala sam je ujutru i uveče. Verujem da će mi čitava kutija dugo, dugo trajati. Konačno sam pronašla kremu koja mi savršeno odgovara i nadam se da mi se koža neće zasititi. Moja varijanta kreme je Light i namenjena je mešovitoj koži, dok postoji i Rich, koja je namenjena suvoj.


Ukoliko se razumete, ovde možete videti sastav kreme.

Ja sam svoju kupila u Liliju, po ceni od oko 2300 dinara. Ono što vam svakako preporučujem i sama praktikujem, jeste obavezno uzimanje testera kada su u pitanju skuplje kreme. Samo potražite, daće vam u svakom Liliju.


Da li koristite Vichy proizvode, jeste li zadovoljne? :)


8 comments :

  1. Trenutno koristim Vichy Normaderm kao dnevnu, a kad je potrošim prelazim na ovu i nadam se da ću takođe biti zadovoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je Normaderm bila baš "jaka", ova mi je više odgovarala, a imala sam tester i Normaderma :)

      Delete
  2. A vidiš meni ova krema ne odgovara,a čak mi se lice ne crveni niti peruta,u ostalom mi je kao tvoje.Uzela sam tester iz apoteke(cena je ista),iscedila ga u kutijicu radi lakšeg korišćenja i namazala manju količinu.Prvo što sam pomislila je da će mi trebati skoro ceo tester za jedno mazanje jer me je koža zatezala,osećala sam se kao da ništa nisam namazala i onda sam namazala onu koju obično mažem.Baš me je razočarala.Možda bi mi leti više odgovarala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokaz da uvek treba uzeti tester, svima nam je drugačija koža :)

      Delete
  3. Ja trenutno tražim neku dobru, a laganu hidratantnu kremu. Imam gomilu nekih po kući, ali sam rešila da sada kupim jednu skuplju i da koristim samo nju, a ne ovako. Dvoumila sam se između ove i one u tamno plavom pakovanju, ali mislim da bi mi ona plava bila previše jaka za ovo vreme, s obzirom da mi je mešovita koža. Sad sam na mukama između ove i nekih seruma, nadam se da će mi testeri pomoći da se odlučim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukvalno tako sam i ja radila... Samo uzmi testere i nema problema, tako sigurno nećeš baciti novac :) Ja se ne bih usudila da je uzmem bez testera.

      Delete
  4. Koristim ovu vec duze vreme i odusevljena sam! A mirise cisto, "bebece". Obozavam je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takođe i slažem se za miris,divan je! :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.