Wednesday, 5 March 2014

Bourjois Chocolate Bronzing Powder



Mnogo puta sam pominjala da volim Bourjois kozmetiku i smatram da nisam dovoljno pisala o njima, pa sam rešila da tu grešku ispravim, počevši od danas :) U današnjem postu ću vam predstaviti čuvenu Bourjois čokoladu iliti čokoladni bronzer. Kao što verovatno pretpostavljate, prvo mi je zapalo za oko ovo divno pakovanje koje zaista izgleda kao čokolada! :) 




Posebno mi se dopada ovaj detalj, sa kojim ste sigurni da niko nije čeprkao prstićima po proizvodu koji ste planirali da kupite. Možda ovo nije svima toliko bitno, ali meni jeste, izuzetno, posebno ako uzmemo u obzir koliko mi je osetljiva koža lica.


Ovu "čokoladicu" sam kupila pre par godina, iako na slici ne izgleda tako. Jako je pigmentovano i dovoljno je da se blago prođe četkom, a da ostane sasvim dovoljno proizvoda. Blenda se savršeno, nema bojazni da će vam lice ostati "zamrljano", što mi se dešavalo sa nekim bronzerima. Ono što bih naglasila kao manu u mom slučaju jeste malo tamnija nijansa. Tačnije, nije nijansa toliko tamna, koliko je moj ten svetao, tako da ga najčešće koristim leti. Ima taj blago narandžasti ton koji zimi na mojoj koži ne izgleda baš kako treba, dok je leti potpuno druga priča. Blago mi potamni ten, a da to izgleda potpuno prirodno i sveže osunčano :) Verujem da bi vama odgovarao i zimi u slučaju da nemate izrazito svetao ten. 



Morala sam i ovaj detalj da vam pokažem :)


A možda i ogladnite usput :)


Ukoliko se neko razume, evo sastava. Proizvod dolazi u pakovanju od 16.5 grama, što je, verujte, i više nego dovoljno! Imam utisak da se uopšte ne troši, vidite kako izgleda moj, a koristila sam ga i te kako. Možete ga ni u Jasmin parfimerijama,a po ceni od 1679 dinara.



Izgleda malo neuredno jer sam nanela prstom, ali eto, čisto da vidite nijansu.

Da li ste probale nešto od Bourjois-a, kako vam se čine? :)

10 comments :

  1. Gledam ovaj bronzer duze vreme u lokalnoj parfimeriji i placem. :D Iz razloga jer je ekstra narandzast kad sam probala tester. :( Predivno izgleda i verujem da je dobar ali je strasno narandzast. Imaju samo tu jednu nijansu. Verovatno ima jos nijansi,nisam upoznata bas sa Bourjois kozmetikom. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nažalost, ovaj bronzer dolazi samo u ovoj nijansi :/ Isprobaj i ispred parfimerije :D , mnogo zavisi od svetla u njoj, nekada potpuno drugačije izgleda :)

      Delete
    2. Zapravo, bronzer postoji u tri nijanse, ali se kod nas moze naci samo jedna. Za ostale je potrebno pomuciti se i pronaci ili naruciti iz inostranstva.
      I zaista je poprilicno narandzast, ali je svakako lep. Moj ima 3 godine i tek sam ga malo udubila a koristim ga svakodnevno. Ovo je definitivno jedna od onih stvarcica koju vredi kupiti jer se skoro ni ne trosi! ao i njihova rumenila :D

      Delete
    3. To, na kod nas sam i mislila, znam da po inostranstvu postoji i bela čokolada za hajlajt, ne mogu da prežalim što je nema kod nas, divna je. Isti slučaj, vidiš kakav je moj na slici :) Ali bukvalno kao da se ne troši, nije mi jasno kako! :D Imam i rumenilo, isto mi traje sto god. :D Isplate se nesumnjivo.

      Delete
  2. Jao gledam ga ve duže vreme, ali imam i previše bronzera pa me to zadržava od kupovine istog. <3 Divan je, i fino izgleda za par godina koliko ima. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvo potroši jer će ti se ovaj pokvariti ako koristiš još neke pored njega :)) Slažem se da je divan <3

      Delete
  3. Meni je ovo najdrazi bronzer :) Moj ima malo simera i obozavam ga... Vec mi je pri kraju i bas mi je zao sto kod nas nije ni stigao taj koji imam :/ I ovaj mi je prelep i mislim da je on sledeci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je leti najdraži :)) Kod nas nikad nema svega, nažalost... Nema ni ove bele čokolade <3 http://2.bp.blogspot.com/-3TMXTjFEaHg/UaaAYwmzPvI/AAAAAAAAPbk/QpWbJP2TPtE/s1600/IMG_1009.JPG
      Verujem da će ti se dopasti :)

      Delete
  4. dugo se premišljam oko ovog bonzera no nikako da ga kupim jer sam svjesna da već imam previše komada :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je kad si svesna, ja obično nisam, pa nagomilam :)) A bronzer se ipak ne troši tako brzo :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.