Tuesday, 24 December 2013

New in #4







 Kako često kupujem poneku stvarčicu, lakše mi je da vam pišem kraće postove sa manje proizvoda, nego da čekam da se nagomilaju, bio bi predugačak post :) Što se mene tiče, poenta new in posta je da vam predstavim proizvode čije ću recenzije najverovatnije pisati u narednom periodu. Počnimo!



Nyx Love in Paris paleta, Parisian Chic


Ovu paleticu želim dugo, ali sam u međuvremenu kupovala dosta stvari, između ostalog i veliku Nyx paletu, All I've ever Wanted (koja sadrži 72 boje za oči, 6 boja za usne i 8 za lice), pa je Love in Paris morala da pričeka. Pitaćete se zašto sam uzela i ovu pored velike palete sa svim bojama. Razlog je taj što često putujem i ne mogu sa sobom da nosim toliku paletu. Ova je daleko praktičnija, a ima sasavim dovoljno boja i to su boje koje najčešće koristim. Nijanse ove paletice, možete videti OVDE .
Stigla sam da isprobam senke i malo je reći da sam oduševljena! Biće detaljne recenzije, evo vam za sada jedna sličica mog oka :)







Syoss sprej za zaštitu od toplote



Ovaj sprej sam danas kupila, totalno neplanirano, preporučila mi ga je kuma koja je frizerka. Kaže da je odličan, i meni ga je danas naprskala pre feniranja. Ne lepi kosu kao prethodni koji sam imala  ( Balea ), a koliko štiti, ću tek videti.




Nyx HD korektor


Čuveni korektor o kom sam već pisala OVDE . Pri kraju mi je i uzela sam da isprobam nijansu CW04, pošto sam čula samo reči hvale za nju, da pristaje skoro svima  ( nagovorila me prodavačica :p ). Nije puno tamnija od CW02, tako da verujem da će mi pristajati.

Lip Drench Lip Balm


 Samo zbog ovih lepotana sam išla do Ušća, po najvećoj gužvi. :))
Oduševila sam se kada sam ih prvi put pomirisala, a tek kad sam ih namazala... Njam! Eukaliptus miriše kao pravi ekualiptus, kao Orbit žvake, osvežavajuće i intenzivno, ne samo u tragovima kao kod nekih balzama. Isti slučaj je i sa kokos limetom. Ono što je meni najzanimljije je, što imaju i ukus. Ne umem da definišem, ali je odličan, morate da probate! :D



Fennel Double Body Butter, Coconut and Shea


Kada sam ovo videla na polici DM-a, mojoj sreći nije bilo kraja!
Volim Fennel butere i jogurte, za ove sam znala da postoje i želela ih, ali ih nije bilo kod nas. Ovo je kombinacija kokosa i shea butera. Shea buter sam imala i ranije, ekspresno sam ga potrošila, što se kod mene skoro ne dešava, uglavnom stignem do pola bočice i menjam. Nega je savršena, miris još savršeniji! Posvetiću mu poseban post :P Kokos mi miriše slično ili umišljam jer su blizu :)) Evo kako to
Izgleda:







Macadamia Nourishing Leave-in Cream


Makadamija ulje i četka su mi must have, a o ovoj kremi sam toliko toga lepog čula, da nisam odolela da je ne kupim. Ono što me oduševilo kod pakovanja, pored predivnog Macadamia dezena, je i ovo:




Znate da ste sigurno dobili militražu koja piše na bočici, bez da razmišljate da li je neko, kojim slučajem, isprobavao. Pored ove kreme, uzela sam i maskicu, 10 ml, za probu. Ako efekat bude makar približan ostalim proizvodima, odmah kupujem najveće pakovanje! :D





Yves Rocher losion za telo od kokosa i balzam sa usne sa narandžom i kakaom


Ove dve stvarčice sam kupila zbog jedne recenzije koju sam pročitala :) Samo nedelju dana pre toga sam bila u Yves Rocher radnji i ove novogodišnje kolekcije ( naranža kakao ) nije bilo. Kokos u bočici predivno miriše, ali na mojoj koži, nažalost ne :( Sreća, pa sam uzela mini bočicu.
Balzam za usne je predivan, miriše original kao jafa. :D Posle par dana sam otišla sestri da ga uzmem i više ih nije bilo, kaže prodavačica da su se neverovatno brzo rasprodali.


L'oreal micelarna voda 


Do sada nisam koristila micelarnu vodu i ovu sam "prepisala" od blogokolegenica :) Skidala sam njom par puta šminku i zaista je odlično skida, u par poteza. Za detaljnu renecziju moram još da je koristim.


Rowenta elite model look pegla za kosu


Par godina imam Remington peglu za kosu koja me odlično služila, ali ima šire ploče, pa mi za šiške nije odgovarala. Zato sam uzela ovu, sa uskim pločama, a prethodno je isprobana kod sestre. Pegla, pa rastura :D



Inače nisam luda za šljokicama, ali mislim da počinjem da ih volim, ili novogodišnje raspoloženje utiče na mene :) U ovaj šljokičavi neseser sam se zaljubila čim sam ga videla u korpi u Liliju, uživo je još lepši :))



Već znate koliko volim mirišljave sveće, ali ovo je nešto posebno! Miriše tako intenzivno, a nimalo veštački. Odmah me prebaci na leto :) Bila je i sa mirisom vanile, koja meni ne miriše na pravu vanilu, lavanda i pepermint ( ona mi je sledeća ). Inače su trenutno na akciji u DM-u, koštaju manje od 300 din.

Jedva čekam i u te svrhe da je isprobam :)



Moja ljubav prema ovim čajevima postaje sve veća ( iako nije reč o kozmetici :) ). Ako već niste, probajte ih! Ne znam koji mi je lepši :)To bi bilo manje više to, skoro sam kupila i neke kozje sapune i apotekarske kremice, ali sam o njima već pisala, da se ne ponavljam :) Mislim da nisam zaboravila ništa, sad odoh da se zavalim u krevet i čitam postove blogokolegenica, uz šolju Maldiva i Summer Moments atmosferu :))

18 comments :

  1. Nominovana si http://supermamindnevnik.blogspot.com/2013/12/liebster-award-tag.html :)

    ReplyDelete
  2. Ja imam Braunovu peglu za kosu,cak sam uz nju dobila neku njihovu cetku,i stvarno je super,koja je cena ove Remington? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova je Rowenta, a imam i Remingotn sa širim pločama :) Odlične su obe, mada moja kosa nije posebno zahtevna što se peglanja tiče, ovu sam uzela zbog šiški, uske su ploče i baš ih lepo ispegla. Cena Rowentine je 3660 din. ,a za Remingtonovu se stvarno ne sećam...
      Koju Braunovu imaš? Meni se dopada neka sa zelenim displejom, dvoumila sam se između ove i te Braun, samo što je Braun duplo skuplja, a ova isprobano dobra, pa nisam htela da rizikujem.

      Delete
    2. Ja sam pogresila, na Rowentu sam i mislila,ali sam napisala Remington,eto zaljubljena pa ne znam ni sta pisem!! :D Ja imam bas tu Braunovu,sa zelenim displejom,ona je siva,a imaju i crvenu,ona je za farbanu kosu,i samo te dve i postoje.Sada su sve njihove pegle na snizenju,ja sam platila 6600,i dobila tu gratis cetku,koja je bas super!! :)

      Delete
    3. Jaooooo, sad bih uzela i nju, ali gde ću sa 3 pegle :D Nisi trebala ovo da mi kažeš haha :)) A planiram da uzmem onaj triple barel, za lokne :D

      Delete
  3. Svaki put kad vidim da su ti na fejsu šerovali post uđem i tačno znam da ću sutra nešto i ja kupiti. :D
    Koliko je ovaj neseser? Mnogo mi se dopada, tačno ću se ja pretvoriti u šljokice jednog dana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))
      Znači, ubedljiva sam? :D
      Oko 300 dinara, čak mi se čini i manje od 300...samo preturaj po onoj korpi, ima raznih :)
      I ja izgleda! :D a nisam ih volela ranije

      Delete
    2. Neću ti oprostiti što si objavila onaj post za organizovanje kozmetike. Mislila sam da sam jedina koja gomila po desetak losiona, šampona i ostalog. Sad kad vidim da nisam, lakše mi je kad odem i kupim sve to, a unapred znam da ga nikada neću potrošiti do kraja. :D

      Delete
    3. Tek sad vidim ovaj komentar! :)
      Ja sam rešila da prestanem sa tim, za početak da bar smanjim...Jer je to stvarno bacanje para, ništa ne stignem da potrošim... Rekla sam mami da ću svaku praznu bočicu da donosim da joj pokažem :D

      Delete
  4. Ja sam jedva potrošila ovaj Syoss heat protect jer užasno miriše i ponekad lijepi kosu. Prebacila sam se na Got2Be Guardian Angel i ne mogu se porediti, oduševljena sam :)
    L'oreal micelarna je odlična, ali sam sada kupila Mixu i bolja je zbog mirisa i pumpice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko je taj i da li ga ima kod nas? :) Nadam se da meni neće da ulepi :/ Prekjuče nije.
      Ja sam se dvoumila izmedju Mixe i Loreala, ali su presudile recenzije dve blogerke :)

      Delete
  5. Definitivno kupujem tu miceralnu vodu! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno, verujem da ćeš biti zadovoljna! :)

      Delete
  6. Moj Balea sprej za zaštitu kose od toplote je pri kraju pa vjerujem da ću probati ovaj... A inače, imam tu peglu već 2 godine i obožavamo se :) mislim, barem ja ne mogu bez nje da zamislim svoj život :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam uspela da ga potrošim :/ Ne znam od kojih još proizvođača ima tih sprejeva...
      Baš mi je drago da to čujem, znači da je dobra! :) Šiške mi pegla savršeno, još uvek je nisam isprobala za celu kosu, ono detaljno da ispeglam :)

      Delete
  7. Loreal micelarna mi je super, posto sam pri kraju planiram da probam onu Garnier. Koristim Balea sprej, ne lepi mi kosu, ustvari imam osecaj da ne radi nista, mislim da je koristim samo da bi mi savest bila mirna. :D Lepi noviteti, volim ovakve postove. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E javi kakva je Garnier, baš me zanima, čini mi se da ima duplo veću militražu...
      Meni uglavnom lepi, možda i ja preteram, šta znam. Koristim trista proizvoda za kosu xD pa što kažeš, da mi savet bude čista, i taj, mada ne kapiram najbolje kako radi :D
      Hvala :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.