Wednesday, 11 December 2013

New in #3

                             

                           Kupila sam ovih dana par stvarčica, pa da podelim to sa vama :)




Ziaja losion za telo, krema za tuširanje i krema za ruke

Ovi proizvodi su toliko hvaljeni na blogovima, da nisam odolela da ne probam nešto! Biće detaljne recenzije, za ovih par dana, mogu samo da vam kažem da mirišu predivno i da mi pidžama miriše na čokoladu :))






Pantenol krem i mast 
                         
O Pantenolu, konkretno o masti sam pisala u postu o nezi usana, ali ga koristim u različite svrhe, gde god mi je suvlja koža. Kremu mažem na obraze, kada mi se perutaju od hladnoće, mast mi je previše masna za tu svrhu.


                                         

           

                                                    Yves Rocher krema za tuširanje

Prvi put sam ušla u Yves Rocher radnju i oduševila se! Šminku nisam toliko ni gledala, ali mazalice, kupke i kremice... Mogla sam da prespavam tu :)) Kada sam ovo čudo pomirisala, znala sam da nema šanse da je ne uzmem, čak sam pitala i za losion, ali mi je rečeno da ne postoji losion iz te kolekcije :( Miris je prepredivan, miriše na pravu kafu, kapućino. O kvalitetu ću kada je malo bolje isprobam, još je rano za zaključke.

                                     



Sapun od kozjeg mleka sa dodatkom biljnog uglja 


Već sam pisala o kozjem sapunu i najavila sam da i ovaj planiram da probam,bio mi je zanimljiv ovako crn :)

                                       





             

Kozji sapun sa dodatkom nevena

Pošto je zima stigla, moji obrazi se suše, uzela sam i ovaj, preporučuje se za suvu kožu sklonu perutanju, moja drugarica ga hvali, pa ćemo videti.







Vazelin O njemu sam takođe pisala, koristim ga otprilike u iste svrhe kao i pantenol.


Gel za dezinfekciju i suvo pranje ruku

Bez ovog ne mogu da živim, posebno kada sam u Beogradu, hvatanje za šipku u prevozu mi mnogo teško pada :( Naravno, smatram da vodu i sapun ne može da zameni apsolutno ništa, ali mi je za prvu pomoć odlično.

Sad par nekozmetičkih stvarčica, koje želim da podelim sa vama :)




Profisismo eterično ulje 

Miriše na cimet koji obožavam <3 Stavljam ga u neku aroma lampu koju se ne sećam ni kada sam kupila, ali mi miriše cela soba na cimet, više od mirišljavih sveća. Ako volite cimet, obavezno probajte :)






                                                                Voćni čaj Pina Colada 

Ovaj čaj sam snimila na Instagramu kod jedne predivne blogerke :) i čim sam videla da piše Pina Colada, znala sam da ću ga kupiti, to mi je omiljeni koktel :) Ukus i miris ovog čaja ne mogu rečima da vam opišem, morate da probate, ja svim čulima uživam u njemu! :)

                             



Ovako izgleda kada se procedi... Mljac!



Cediljka za čaj

Do sad sam najčešće pila filter čajeve, pa mi ova stvarčica nije potrebna, uzela sam je zbog gorepomenutog čaja i baš je praktična, nema bojazni da će listići ostati.




I to bi bilo to, za sad :) :*

18 comments :

  1. Super noviteti, posebno mi se svidja krema za tusiranje Yves Rocher i ovo etericno ulje, obozavam cimet :)) Jel si secas koliko si platila te dve stvari?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yves Rocher 310 din., a ulje 150 din. u DM-u :) Obe stvarčice predivno mirišu! :)

      Delete
  2. Joooj, obozavam Ziaja Cocoa Butter!!! Imam sve (dokupila :D )!! Odlicni noviteti, svidjaju mi se. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja sam se odusevila kad sam pomirisala, a tek kad sam se namazala :))

      Delete
  3. Gde si kupila ovaj caj? Zvuci jaaaaako primamljivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Uscu, na Small Tree štandu, ima ih baš dosta :)

      Delete
  4. Nisam ni znala da postoji ovo eterično ulje sa cimetom, jedva čekam sutra da ga kupim.
    Kad god sam išla do Yves Rochera nije mi palo na pamet da pomirišem ovu kupku, sutra idem do tamo da kupim ona njihova labela iz novogodišnje kolekcije, ako mi se i ovo svidi, ti ćeš biti kriva za moj bankrot! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoji, postoji :)) I miris je pravi cimet,nema ni mrvicu vestackog... Ja sam pomirisala neka labela i nisu mi se svidela :( ali zato kupke, sve pronjuskaj! :) Pa cemo zajedno da kukamo zbog bankrota :))

      Delete
    2. Izgleda da neću samo ja da bankrotiram zbog tebe, i moja sestra će. :D Pita gde si kupila ovu cediljku za čajeve i koliko je bila, ako se sećaš?

      Delete
    3. Ako je samo cediljka u pitanju, neće :))) 120 din.,veliki Kinezi pored starog Merkatora :)

      Delete
    4. Zahvalila ti se puno pošto je planirala da kupi ovih dana istu takvu samo je našla za 450 dinara. :)
      Inače, ovo eterično je predobro. Da nije tebe ne bi mi cela soba mirisala na cimet danas. :*

      Delete
  5. Sviđa mi se ova YR krema za tuširanje, moraću da kupim :) Super noviteti, želim i ja tu aroma lampu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivna je, nećeš pogrešiti :)
      Tu aroma lampu sam kupila baš davno, i to u nekoj radnji, sve za evro :) Potraži, sigurno ih ima negde, a da nisu one preskupe

      Delete
  6. Mnogo mi se svidja ovaj čaj mnogo, kupujem ga sigurno prvom prilikom, da li se sećaš cene možda? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tek će ti se svideti kada ga budeš probala! :))
      http://www.smalltree.rs/?id=proizvodi&cat=proizvodi
      Ovde možeš videti čitav asortiman, kao i cene, Pina Colada je 480 din., 100 grama :)

      Delete
  7. Crni sapun i Pina colada caj, aaaaaa ;***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idem sutra i po Malibu,jedva čekam :p :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.