Sunday, 8 December 2013

Nega usana: Šta pomaže kad ništa ne pomaže



                                 
 *slika je preuzeta sa interneta


Ako vam usne često izgledaju ovako, nastavite sa čitanjem :)




Kao što vidite, današnji post neće biti šaren i veseo, ali se iskreno nadam da će vam biti koristan. Ja sam se za ovu zimu baš obezbedila, posebno kad je pantenol u pitanju.

Proizvode sa slike koristim kada mi usne toliko ispucaju od hladnoće, da i ne mogu da mažem mirišljave i voćkaste balzame koje obožavam :(  Ono osnovno što radim je piling četkicom za zube, skinem svu mrtvu i ispucalu kožu. Onda prelazim na sledeće:




Eucerin Lip Aktiv

Njega nosim sa sobom i stalno ga mackam. Kad teget Labello više ne deluje, pređem na njega. Nije da mi "izleči" usne momentalno, ali mi makar dodatno ne pucaju, štiti ih i hidrira. Zimi ne mogu bez njega!On mi je celodnevna nega kada nemam ruž. Ne ostavlja boju, niti miriše. Ako se neko razume, evo i sastava.







Eucerin Lip Repair

Za nanošenje mi je praktičniji Lip Aktiv, ali Lip Repair ima znatno bolji efekat. Omekša mi usne momentalno i najčešće ih vrlo brzo izleči. Ostavlja blagi, sjajni film na usnama, nema ni boju, ni miris. Ako imate problem sa suvim i ispucalim usnama, ovo je nešto što vam može biti od pomoći.




Veoma Zdrava Krema balzam za usne

Već sam hvalila njihove proizvode, a ni ovaj me nije razočarao. Iako košta nešto više od 100 din., stvarno je kvalitetan! Za ispucale usne je melem. Jedino što mu strašno zameram je pakovanje. Ne volim balzame koje moram prstima da nanosim, posebno što imam nokte,bukvalno moram da grebem po njemu, a da ne pričamo o tome da mi ruke nisu uvek toliko čiste svaki put kad bih uzela da ga namažem. Zato mi stoji na radnom stolu i mackam ga samo kad sam kod kuće. Ostavlja blagi sjaj na usnama i miris me podseća na kakao, ali nije jak. Evo kako izgleda.





Originalna Pavlovićeva mast

Već ste imali prilike da vidite moju opsesiju bebi kozmetikom, tako da ni ova mast nikako nije mogla da izostane. Uvek je imam u kući i samo je na hleb ne mažem :D , ruke, pete, laktovi, usne, gde god osetim da mi je koža suvlja ili je ispucala. O efektu ove masti, mislim da ne treba mnogo da vam pričam, verujem da ne postoji niko ko nije čuo za nju.Tako da, ukoliko je imate u kući, ili bilo koju univerzalnu bebi kremu, mažite je i na usne i videćete efekat! :))





Vaseline

Toliko sam slušala o čuvenom vazelinu, da sam na kraju morala da ga kupim, iako već imam gomilu proizvoda koje koristim u iste svrhe. Kupila sam ga pre par dana, toliko ga i mažem, i mogu vam reći da su bili u pravu kad su ga hvalili. Što se usana tiče, momentalno mi budu mekše i kad se vazelin skine, ne suše se. Mackaću ga i dalje :)




Ja sam odabrala ovaj.



Pantenol mast i krem

I za kraj sam ostavila proizvod za koji znam da će mi pomoći, i ako svi prethodni zakažu! :)
Osnovna namena:nega i zaštita kože;
pomaže zarastanje rana i opekotina;
za ublažavanje tegoba nastalih usled prekomernog sunčanja i alergije;
nega bradavica dojki kod dojilja

Radi baš sve ovo što piše, a potpuno ispucale usne, preko noći, vraća u život! 
Bele je boje i vidi se na usnama, posebno kad ga ja u slojevima namažem, ali ga povremeno nosim sa sobom, u slučaju nužde stavim najtanji mogući sloj, pa nije toliko primetno, a usne mi ne budu suve. Ja kupujem Galenikin, on mi je ubedljivo najbolji, probala sam i Veoma Zdrava Krema, to je jedini njihov proizvod kojim nisam bila zadovoljna.

To bi bilo to od mene, što se tiče nege ispucalih usana . Koje proizvode vi koristite u ove svrhe?
Do narednog posta, :*


24 comments :

  1. Ova dva od Eucerina uvek imam sa sobom, obožavam ih. Nisam probala ono treće koje imaju ali sve mi se čini da ću i njega uskoro kupiti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni ja, ako misliš na ono u tubici, samo je nešto plavo, čini mi se o.O

      Delete
    2. Da, da. Kad sam kupovala poslednji put ovo u tubici videh da ima još neko. Ja sam tad išla na proverenu varijantu ovog sa crvenim zatvaračem, ali me mnogo kopka kakvo je ono drugo. Sad još da se odlučim koje prvo kupiti, ovo Eucerin treće ili La Roche Posay koje u poslednje vreme mnogo hvale.

      Delete
    3. Meni se čini da je to plavo Eucerin bilo nešto mnogo skuplje :D Ne mogu da se setim :/ Ja za sad ne menjam ovo :) Javi utiske ako kupiš

      Delete
    4. Jeste bilo skuplje, duplo ako ne i više, zato ga i nisam kupila nego sam opet uzela ono što znam da sigurno odlično radi posao. :D

      Delete
  2. Replies
    1. Eto zašto sam ga kupila, nisi jedina sa takvom reakcijom! :D Šteta što ga nema u stiku :)

      Delete
    2. Ja sam i za to nasla resenje :-) istopila sam malo vazelina i sipala ga u prazno pakovanje labela pa ostavila u frizideru na sat vremena da se stegne. Sad ga uvek imam uz sebe :-)

      Delete
  3. Super je post :) Koristila sam ovaj balzam iz linije veoma zdrava krema i dobra je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Isti komentar kao i za vazelin, da je u stiku, bilo bi super, ovako sam prilično ograničena što se tiče korišćenja :(

      Delete
  4. Svi su super, ali Pantenol je zakon :))) Ja sam ga rasporedila u malim kutijicama, tako da je uvek uz mene. Neke sam ofarbala senkom, a imam i običnu varijantu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Delimo mišljenje :)))
      Kako si ih ofarbala senkom, koje boje? :O :D

      Delete
    2. Radila sam roze, crvenu i zlaćkastu, kao tonirani balzam. U sustini samo u pantenol pomesas pigment u nijansi koju hoces. Cisto da se razbije monotonija na usnama :) Imas kod mene na blogu kako je ispalo http://www.mazalice.blogspot.com/2013/10/kako-da-napravite-balzam-za-usne-u-u.html

      Delete
    3. Aaaaaaaaaaaaaaaa, vrh! :) Svaka ti čast na ideji! :D

      Delete
  5. Mucim muku sa ispucalim usnama zimi -_- meni je nesto najbolje sto sam probala tamno plavi blistex, koji nazalost ne mogu da pronadjem nigde...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da Blistex-a ima u Dm-u i Liliju, ali ne znam na koji tačno milsiš, pretpostavljam da si gledala tamo... Probaj nešto od ovog, možda pomogne :)

      Delete
  6. Jaaako koristan post i hvala ti na ovome :) Samo bih ja u tu skupinu proizvoda dodala i pantenol KREM, on nije tako masan kao mast i moze bukvalno da se koristi u bilo koje doba dana, jedino sto on samo hidrira, ne daje onu masnocu da usne klize... zavisi ko sta voli. Vazelin nisam jos probala ali sam cula isto sto i vi i posle ovog tvog posta cu definitivno kupiti da probam i takodje bih dodala nevenovu kremu koja je FANTASTICNA kao i ta pavloviceva ZA SVE :D nije toliko masna, mislim lako se razmazuje. Moje lice nekada zna toliko da se osusi da se umijem, stavim kremu, bazu i tecni puder a ono mi se sve puder oljusti koliko mi je suva koza... Zato je tu NEVENOVA krema koju bukvalno uzmem malo, razmazem po rukama i samo predjem preko lica (kad se umijem, pre spavanja posto je masna za napolje). Evo stavicu link kako izgleda ta krema http://www.takolako.rs/user/include/takolako/images/items/krema_neven.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, drago mi je što tako misliš! :)
      Kupila sam i kremu pre par dana, da je mažem na lice, tj. suve delove, probaću je baš i na usnama :) Ja volim uveče da natrpam mast, onako da baš budu natopljene :D
      Probala sam tu nevenovu kremu, ali mi se miris smučio :/ , pa sam je poklonila drugarici... Hvala ti na preporuci :*

      Delete
    2. Da ona ima "malo" jaci miris :D Ali meni ne smeta. Ja je mazem i ponogama i po rukama i super mi koza bude od te kreme, eto jedino kome se ne svidi miris :) Inace nemoj pantenol da mazes predugo. menjaj malo. Ja sma ga koristila jedno vreme bas duuuuugo jer mi je bio odlican za to moje suvo lice ali su pocele da mi iskacu one crvene velike bubuljice, kao da mi je zapusila sve pore... dobra je za regeneraciju koze, ali ne za svaki dan na celo lice....

      Delete
    3. Ne, ne,samo ga na usne mažem svakog dana, na lice samo kad počne da se peruta :)

      Delete
  7. Ovo je prava armija za negu usana :D.
    Lep post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram da vodim računa i da se mackam, zimi mi mnogo pucaju usne :/
      Hvala puno! :)

      Delete
  8. Je l' bolja pantenol mast ili pantenol krem? :)
    I da li eucerin u stiku nije lepljiv i mastan puno? Je l' moze ispod karmina da se stavi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja više volim mast :) krema mi je nekako blaža...
      eucerin u stiku nije mastan, može kao podloga za karmin :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.