Saturday, 21 December 2013

Organizacija moje kozmetike



          Ovakve postove obožavam da čitam na drugim blogovima, pa sam poželela da ga i sama napišem. Nadam se da će vam biti zanimljivo :) Predstaviću vam svoju organizaciju kozmetike, videćete gde mi šta stoji, kako sam sve grupisala i odvajala. Počnimo :)

                       



         Pošto u kupatilu nemam dovoljno mesta za svu preparativu, ove stvarčice mi stoje u ormaru u sobi. U levoj kutiji mi stoje tubice, kreme za ruke, maske za lice, kreme za stopala, buteri za telo. U desnoj losioni, ulja, sprejevi za telo, gel za tuširanje...Ovo ispred mislim da lepo vidite, maramice, pantenol, intim gel, bebi mazalice.

                     




Evo i "zumiranih" kutija :)






U kutiji su uglavnom preparati za kosu, zadesilo se i koje mleko za telo, dezodorans, za koje je ostalo mesta. Isped vidite, manikir i pedikir setovi, aceton, kokosovo ulje, termalna voda, dezodoransi, losioni...

Ostatak preparative mi stoji u kupatilu, i to sam uslikala :)



           Jedna strana lavaboa ( da li se i vama ukućani žale da ne mogu da se umiju, a da nešto ne sruše? :D ). Ove stvarčice baš retko koristim, umijem se ponekad Balea pilingom kada nemam vremena za homemade, ostatak sam letos, s vremena na vreme koristila. Četkicu sa Garnier sredstva za umivanje baš volim, neretko je koristim uz sapun, pa mi zato tu stoji.

                             




Druga strana lavaboa, Sebamed pena koju sam aktivno koristila,
dezodorans čiji miris obožavam, ali me peče kad ga stavim :(, Palmolive tečni sapun sa arganovim uljem, mleko za skidanje šminke, alkohol...U providno Palmolive pakovanje stavljam gelove za tuširanje koji mi dosade, pa ih koristim za ruke da ih ne bih bacila.

Idemo na ormarić ispod lavaboa :)




Bebi puderi, maskice, losion za intimnu negu (rezerva :))...




Vlažne maramice, vata, dnevni ulošci, rezerva losiona za skidnje šminke, kozji sapuni ( držim ih ovde zato što se lepo osuše, kada se često kvase, brzo se tope ).




Evo vidite i moju ruku :)
Ovde držim dnevnu kremu, Balea serum koji se ne sećam kad sam poslednji put namazala, antirid, kremice koje idu ciljano na bubuljicu, konac za zube, volim da mi to sve bude na dohvat ruke.






Ormarić iznad lavaboa, tu mi stoje uglavnom ulja, na gornjoj polici, a na donjoj losioni za lice, tonici, mast, stik, kao i ova kremica sa uljem semenki grožđa ( na prethodnoj slici je druga, ovoj je istekao rok pre dvadesetak dana, a ima je još malo, pa je mažem na ruke, a za lice sam uzela novu za svaki slučaj ).

Tuš kabina i stvari koje najčešće koristim za kupanje :)




Pošto nemam mesta za sve u tuš kabini, ovo sam morala da ostavim pored :)

Idemo na dekorativu!




Pošto živim na relaciji dva grada, ovaj neseser uvek ide sa mnom, evo i njegovog sadržaja:



Četkice, beauty blender, prajmer, korektor, rumenila, bronzer, senke, sjaj, ruževi, olovke, maskara, balzam za usne, ajlajner...Sve je tu :)

 



Fijoka u ormaru, a ove plastične fijokice mi služe kao pregrade, u jednoj držim senke, u jednom ruževe, sjajeve, bazame za usne, u jednoj pudere, bronzere, rumenila...


Levo maskare i olovke, desno ruževi, sjajevi, labela. Ove fijokice držim u stočiću, jer u velikoj fijoci nije bilo mesta :(

I to bi bilo otprilike to. Lakove za nokte nisam uslikala,stoje u kartonskoj kutiji, sklonjeni od pogleda :)) jer poslednjih meseci nokte mažem samo kod kozmetičarke, pa ih ne koristim. Parfemi zaslužuju poseban post, da se ne bih ponavljala.

I to bi bilo otprilike to. :*
Gde vi držite svoju kozmetiku?

21 comments :

  1. Isto u plasticnim korpicama drzim sminku. :) U komodi. :) Super ti je organizacija! Svidja mi se! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Ja sam dugo držala u velikim neseserima, ali sam po pola sata tražila jednu stvar... Ovo je mnogooo praktičnije! :)

      Delete
  2. *Dopada mi se detaljna dokumentacija.Ali sam baš komentarisala sa Jovanom koja takođe ima svoj blog,da bi pametna inicijativa bila razmena proizvoda među blogerkama i čiteteljkama blogova.Zaista,promotivne aktivnosti blogova,navode nas na kupovinu kozmetike koja često dosadi ili se kvari i baca.Zato bi razmena neodgovarajućih proizvoda bila idealno rešenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja gomilam od kad znam za sebe, nevezano za blog, možda mrvicu više od kad sam počela da ih pratim.... A menjam se i poklanjam drugaricama, sestrama :) Izbegavam da bacam, samo kad baš mora :/

      Delete
  3. Joj koliko preparative :)) Super su svi proizvodi i organizacija takodje. Najvise me zanima ovaj intimni gel, nisam koristila nista slicno, kakvi su tu utisci i gde se moze naci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preparativa mi je slaba tačka :)))
      Hvala :* Intimni gel je odličan, ne menjam ga već duže vreme, od kad sam njega kupila, nijedan drugi nisam probala ( što je za mene retkost ) blag je a savršeno čisti, leti sam ga koristila i par puta dnevno i nikakvih iritacija nije bilo, za razliku od nekih drugih gelova i sapuna. Probaj obavezno! :)

      Delete
  4. Ma ženo ti za tri života nećeš stići ovo da potrošiš sve. :D
    Lepa je organizacija ako u obzir uzmemo količinu, super je što držiš sve na okupu. :)
    Ja nekako volim da trošim i kupujem, žao mi je da gomilam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz se slažem za prvu rečenicu, moje sestre i drugarice su srećne što me imaju xD
      Skoro sam sredila sve u kutije, stvarno je praktično, kada stoji sve nagomilano, uz ovu količinu kozmetike, nastane haos :D
      A meni je gomilanje merak, non stop kupujem nešto, uglavnom trošim do pola, pa menjam i onda se posle nekog vremena vratim opet :)

      Delete
  5. Gde kupuješ ove Serical maske? Nikako da naletim na jednu od njih da uzmem.

    ReplyDelete
  6. Zeno svega imas! Super, divnih stvarcica imas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ćuti, makar mi nije teško kupiti poklon za rođendan, što kaže moja majka, "Tebi uvek sve treba!" :D

      Delete
  7. Koliko preparative na jednom mestu. Super ti je sve... :)
    Slažem se sa Katarinom, ja uglavnom trošim ono što kupim, nemam naviku da gomilam. Ali ima stvari koje taložim kao hrčak, tako da te razumem.
    Ja sve držim u kupatilu, imam sreće da sam sama, tako da sam sve zauzela, da ne moram da lutam po kući. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja sam kao hrčak za sve, samo periodično, jedno vreme gomilam npr. losione, jedno vreme ruževe i tako u krug :) Ali stvarno uživam u korišćenju svega! :))

      Delete
  8. Odlična ti je organizacija :) meni je šminka trenutno podeljena u dva nesesera i slažem se da je nepraktično, jer kad nešto tražim moram sve da izvrnem.
    Mislim da imaš više od svih nas što smo komentarisale, zajedno :D jer i ja koristim dok ne potrošim. Ranije sam imala po više različitih komada + zalihe istih, a onda sam dosta toga bacila, poklonila ili prodala.
    Odkad smo kupili nov nameštaj za sobu nikako da organizujem gde će šta da mi stoji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam se ja dugo cimala sa neseserima... Većina tako radi, što i jeste pametnije, ali šta ću kad volim :)) Da mi je nov nameštaj sad, lako bih se organizovala! :))) Sredi to što pre, više ćeš uživati u novoj atmosferi :D

      Delete
  9. Ohohoho okupirala si kupatilo nacisto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz, sreća pa imam dva kupatila i skromne ukćane, kad je kozmetika u pitanju xD
      Jedan deo, sa gelovima za tuširanje nisam uslikala jer stoje u tuš kabini i bočice su skroz pobelele od vode :(

      Delete
  10. super si to organizirala :)
    kakav je ovo tamni sapun?

    moje stvari su djelom u kupaonici, dijelom u spavaćoj sobi, a dijelom u trećoj sobi, jednostavno nikako da nađem dovoljno vremena da to reorganiziram kako treba :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      To je kozji sapun sa dodatkom biljnog uglja, Eco Product ga proizvodi.
      Tako je i meni bilo, ali sam morala da nađem vreme jer sam ga mnogo više gubila na tu neorganizovanost. :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.