Wednesday, 18 December 2013

Mešovita koža + zima, nega lica





           Iako sam pre samo mesec dana pisala o svakodnevnoj nezi lica, za to kratko vreme se "svašta" promenilo. Čim počnu niže temperature, moja inače mešovita koža ( dehidrirana, sa masnom T zonom i normalnim, nekad suvkastim obrazima) se pretvori u suvu kožu koja se peruta. Tačnije, jagodice i obrazi se perutaju, a T zona se malo manje masti.
Planirala sam da kupim Yves Rocher Hydra Vegetal kolekciju, ali pošto sam dobila kupon za sniženje i poklon proizvod ako potrošim preko 1500 din.,a to važi od 10. januara do 10. februara, rešila sam da sačekam :)
U međuvremenu sam odložila sve proizvode za masnu kožu koje sam koristila dok nije bilo ovoliko hladno i vratila se na neke proizvode koje sam ranije koristila i koji su mi odgovarali. Rešila sam da to budu apotekarski proizvodi bez konzervanasa i ručno pravljeni kozji sapuni. Koristila sam sve to i ranije, ali uz ostale proizvode, a sada isprobavam samo njih. Inače, nisam opterećena sastojcima kozmetike, da izbegavam određene i sl., tako se sad namestilo :)

Počnimo :)






Ove poizvode kupujem u apoteci Viva B Plus i čitav asortiman možete videti OVDE . Nijedan proizvod ne sadrži veštačke boje, aditive i konzervanse. Zbog toga je i rok trajanja 6 meseci.



Ružin vitaminski tonik

O ovom toniku sam već rekla par reči. Sada mogu da kažem da mi prija još više nego leti. Kada mi se koža od hladnoće zacrveni, stavim tonik i smiri se u rekordnom roku. Takođe mi ublažava crvenilo od bubuljica. Sadrži ružine latice, med, pantenol i mineralnu vodu, to vam dovoljno govori koliko je zapravo blag. Ne sadrži alkohol. Mirše blago, ali na pravu ružu! :) Šteta što miris brzo ispari, mada je to dobra strana za one koji ne vole miris ruže. Koristim ga ujutru i uveče, nakon umivanja, a pre kreme, nekad i preko dana, toliko je blag da se ne plašim da ću preterati.
Cena je oko 150 dinara, sestra mi je kupila, pa ne znam tačno :) Iskreno vam preporučujem da probate ovaj tonik, čak i ako imate osetljivu kožu.


Krema sa uljem semenki grožđa
Iz širokog asortinama kremica, ja sam odabrala ovu. I ranije sam čitala o dejstvu ulja semenki grožđa, a prevagnulo je to što sam u nekom časopisu počitala da Emma Stone uopšte ne koristi kremu za lice, već samo gorepomenuto ulje :D Iako to možda nije tačno, reših da probam, da vidim to čudo od ulja. Bilo bi mi previše da mažem čisto ulje na lice, pa mi je ova kremica baš "legla". Pošto je u pitanju ulje, a moja T zona masna, plašila sam se da će mi možda dodatno mastiti, međutim NE! Tako brzo i lepo upija, da mi lice samo ostane mekano i glatko, nimalo masno. Proizvođač kaže da pored ulja semenki grožđa, krema sadrži i bademovo ulje i minerale iz soli Mrtvog mora. Kao i tonik, koristim je ujutru i uveče, odlična je podloga za puder, T zona mi se ne prosija (mada tu velikog udela ima i zima). Takođe košta oko 150 dinara, što je, morate priznati, smešna cifra.




   Antirid

Ovu okoloočnu kremicu sam sada prvi put kupila, po preporuci sestre. Ona je prezadovoljna, kaže da joj je bolja od svih skupih koje je probala, a isprobala je razne. Ja sam uzela antirid krem, a postoji i u vidu gela, verovatno ću uzeti i njega, za dan. Prvo što primećujem da nije preterano masna, to mi je smetalo kod nekih kremica, bukvalno su mi se slivale u oko. Sadrži prirodne voskove, kakao buter, pčelinji vosak, cetaceum, vitamin E, bademovo i ricinusovo ulje. I pre nego što sam videla sastojke, prokomentarisala sam da miriše na kakao buter. Kada je budem duže vreme koristila, preneću vam detaljne utiske. :)


  



 Sapuni od kozjeg mleka

Već ste imali prilike da vidite da volim i koristim kozje sapune. Kao što rekoh, uglavnom sam ih koristila uz neke druge proizvode za čišćenje lica, a sada ih koristim samostalno. Kombinujem ova tri. O prva dva sam već pisala. Prvi je sa dodatkom kukuruznog griza i koristim ga za piling. Nešto više o njemu možete pročitati OVDE . Drugi je sa dodatkom biljnog uglja i proizvođač kaže da dubinski čisti lice. Koliko dubinski, ja ne znam :)) ali definitivno odlično čisti, uglavnom sam čak i nakon umivanja imala ostatke pudera na licu, kada se umijem ovim sapunom, vatica je čista. Ova dva sapuna su proizvođača Eco Product (imam i sa dodatkom nevena, njega koristim kada sam u Beogradu) i već sam ih pominjala u postovima. Zanimljivo je da su mi prošle godine isušivali lice, tj. osećala sam zatezanje, a sada ne, verovatno ima veze sa dodacima, mislim da sam prošle godine imala sa dodatkom pivskog kvasca. I ranije mi se dešavalo da mi određeni proizvod ne odgovara, a kada ga probam posle nekog vremena, oduševim se. Jedino što zameram ovim sapunima je to to se "tope", znaju da budu premekani, ali im progledam kroz prste jer rade ono što treba da rade. Treći sa slike sam kupila pre par dana, u pitanju je drugi proizvođač, Zeljković. Njihove proizvode možete videti OVDE . Takođe je reč o prirodnim, ručno pravljenim sapunima, sa raznim dodacima. Moj je sa dodatkom meda. Evo kako izgleda kutija i šta kaže proizvođač.



                    




                           


I to bi bilo to od mene za danas... Do narednog posta :*




15 comments :

  1. Jesi li primetila da li ova antirid krema pomaže za suvlji predeo oko očiju? Ja koristim Yves Rocher, ali nikakav efekat nisam primetila, koža mi je i dalje suva, tako da mi se ne daje ponovo 1500 dinara kada nema efekta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Relativno skoro sam je kupila, tako da ne mogu puno da kazem, za sad primecujem da nije premasna, lepo upije i nije mi suva koza oko ociju, a zna ponekad da bude. Moja sestra je bas hvali, zato sam je i kupila, u svakom slucaju bih ti preporucila da probas, neces puno izgubiti i ako ti ne odgovara, kosta 120 dinara :))

      Delete
  2. koristila sam ove sapune,ali su mi mnoooooogo isusivali moju masnu kozu,pa sam stala! sada koristim Mananu.i zadovoljna sam,mada im je cena u 500 dinara razlike!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosle godine su i meni, skripala mi je koza, mada mislim da su drugi dodaci bili u pitanju, pa je mozda do toga :) A i meni se koza i njene reakcije stalno menjaju, haos :/ Gde kupujes njih? Ja ih nigde nisam vidjala, a deluju mi primamljivo :)

      Delete
    2. Imas na sajtu Mannana.rs,i imaju svakave sapuncice,za kupanje koristim od pomorandze i sargarepe,za celulit od kafe,a ovaj za lice je od Ebana!! Opet kazem,cena im je malo skuplja,ali mi je najbitnije da su bas prirodni,i koza mi je posle prvog koriscenja bila nekako cudna,drugacija!! :)

      Delete
    3. E hvala ti, baš me zanima šta sve imaju, pogledaću čim uđem preko kompa :)

      Delete
  3. Ja sad koristim taj isti Zeljkovicev i zadovoljna sam.
    Nisam vidjela taj Eco crni sapun, bas cu sutra otici u apoteku da uzmem i njega. Jel on crn ili je plav? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj prvi utisak je odlican :)
      Mislim da su njega skoro izbacili u prodaju, ili ja nisam obratila paznju dok ga nisam videla na sajtu... Crn je i bas lepo cisti, puder mi skroz skine sa lica ( naravno, umijem se nakon skidanja sminke mlekom ili micelarnom, ali mi je ranije uvek ostajao malo na licu pre tonika ) :D

      Delete
  4. U pravi cas sam ugledala ovaj Post, jer bas jutros kada sam ustala shvatila sam da mi trebaju tonik i krema za lice, a kako oduvek dajem prednost Handmade kozmetici(koja se, bar u mom slucaju, uvek pokazala kao daleko bolja i delotvornija), verujem da ce ovo biti odlican izbor... :D
    Sjajan Post! Hvala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što sam pomogla, hvala tebi što čitaš :* Ja nisam po svaku cenu koristila prirodnu kozmetiku, ali volim da isprobavam :)Javi utiske ako isprobas nesto :)

      Delete
  5. Super post, najviše volim da čitam o nezi lica i kose.:)) Ova apoteka svašta nešto zanimljivo ima, želim da probam nekoliko njihovih proizvoda..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,pisacu i ubuduće o tome :* Da, baš svašta imaju, i ja želim da isprobam još ponešto :))

      Delete
  6. Super zvuce ovi proizvodi iz apoteke, isprobacu ih vrlo brzo samo me zanima je l mogu da se kupe odmah ili je potrebno sacekati nekoliko dana dok ih naprave?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu odmah da se kupe. Sad, može da se desi da nekog poizvoda trenutno nema, ali kad god sam ja išla, bilo je sve što mi je trebalo :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.