Wednesday, 4 December 2013

Farbanje u plavo - II deo


                  
                                    Kao što sam obećala, još jedan post o farbanju u plavo :)
Pretpostavljam da ste videli slike mog prvog prelaska u plavo. Ovaj put je bilo daleko bezbolniji :)) Valjda i zato što sam imala iskustva i tačno sam znala šta smem da radim svojoj kosi, a šta ne, koliko može da izdrži, a da ostane na glavi :D Ono što je zanimljivo u celoj priči je, da je i pored svih ovih transformacija koje ste videli, ostala čitava! Doduše, nakon farbanja u plavo mi se proredila, a kako je i prirodno tanka, rešila sam da se vratim svojoj prirodnoj boji. Inače mi nije bila posebno oštećena, osim što je bila suva i teže se češljala, na slikama ćete videti da je solidno izgledala. Evo prvog bloka sličica, gde sam iz vrišteće pink prešla u:

              


                                                                       Prva sličica    


U ovu boju sam, prešla iz pink, za dan, bukvalno. Stavila sam blanš i evolution posvetljivač, koji nije blanš, u kremi je, ali je malo jači od farbi. Tu boju sam nosila nekih desetak dana i prelazimo na sledeću sličicu :)

                                                                         Druga sličica

Ovo je isprana Evolution pepeljasta farba. Kao što vidite, nijansa je hladnija, ali još uvek sam imala blagi žućkast ton, a želela sam skroz hladnu nijansu, pepeljasto-belu.

                                                                     Treća sličica

Zato sam kupila proverenu Keune 1517 :) Ofarbala sam celu kosu njom i dobila ovu predivnu nijansu. Naravno, i to se pranjem ispiralo, ali svakako nije bila žuta.


                                                                     Četvrta sličica

Sada mi je palo na pamet da mi boja bude prirodnija i uzela sam Garnier Color Naturals, nijansa 10. To je jedina prirodnija plava koja mi nimalo nije povukla na sivo, već je boja bila samo prirodnija.

                                                                  


                                                                     Prva sličica

Naravno, i ta prirodnija boja mi je dosadila, pa sam prešla na novu nijansu :) Ovde sam stavila samo blanš. I to sam na koren, u pitanju je bio Evolution blanš koji je savršen! Neuporedivo je manje žut od svih ostalih. Pranjem je postajalo sve žućkastije, ali opet ne dramatično, svi su me pitali tad za boju :))
                                                              
                                                                    Druga sličica

Takođe je samo blanš u pitanju, ali sam htela da vidite još jednu sličicu samo sa njim, baš mi je bila "čista" i ujednačena boja tu.

                                                                
                                                                      Treća sličica

Ovo je jedini put da sam se farbala kod frizera. U pitanju je Revlonova farba, nisam sigurna koja nijansa tačno, ali neka pepeljasta. Ja nisam baš bila zadovoljna efektom, vidite da mi je koren narandžast, a dužina kose siva. Doduše, sivilo se brzo ispralo.

                                                                     Četvrta sličica

Ovde sam celu kosu ofarbala Stilovom farbom, nijansa slonova kost. Sumnjam da bih je kupila da nisam videla devojku sa prelepom, bež plavom kosom, i rekla mi je da koristi tu nijansu. Međutim, meni to nije ispalo bež, što sam "prebolela" jer je boja ipak bila lepa, ali kvalitet... Ljudi, kosa mi je opadala kao nenormalna! Ni od čistog blanša, nije! Tako da sam se tu oprostila od Stlovih farbi.Ne kažem da su loše, imaju lepe nijanse, ali mojoj kosi definitivno ne odgovaraju.


                                                 Ako ste mislili da je to kraj, varate se! :)

                          
 


                                                                          Prva sličica

Ovo mi je sa mature i tu sam imala nadogradnju na klipse. Kao što vidite, boja nadogradnje je bila mrvicu tamnija i žućkastija od moje boje kose. Tu sam bila ofarbana sa Keune 1511 i to samo koren, plus preliv. Baš sam bila zadovoljna tom nijansom i najduže sam je koristila.

                                                                      Druga sličica

Moja, prirodno osušena kosa, ofarbana sa Keune 1511. Koren mi je bio za nijansu tamniji jer je ostatak kose blajhan, ali je ipak bila baš lepa boja, ni siva ni žuta.

                                                                      Treća sličica

Nakon mora sam opet poželela skroz svetlu bež plavu kosu, pa sam kupila Keune 2000. Ona u sebi sadrži dve kesice boostera ( ili blanša ) koji se ubacuju u farbu. I kao što vidite, boja bude skroz svetla, ovde sam imala izrastak od 1.5 cm pre farbanja, a prirodna boja mi je prilično tamna.

                                                                       Četvrta sličica

Ono što mi je smetalo kod ove nijanse je žutilo nakon pranja kose. Ovde mi je vezana i to je upadljivije, ali ipak... Bila je žućkasto-naradžasta, manje bi mi smetala i tamnija nijansa nego ova, pa sam nastavila samo koren da farbam sa Keune 1511 i boja mi je bila otprilike kao na trećoj sličici. Nekada sam je i mešala sa Keune 1517, slična je bila boja, za mrvicu pepeljastija.


Kratak rezime plavih farbi koje sam koristila:

Garnier Color Naturals Prilično blaga farba, kako u smislu oštećenja kose, tako i u smislu boje. Ako vam je prirodna kosa tamna, sumnjam da će vam ova farba izvući željenu boju. Ali, ako vam je prirodna kosa svetla, a ne želite skroz belu nijansu, ova farba je pun pogodak! Znam svetle devojke koje se farbaju ovom farbom i kosa im je fantastična, osim lepe boje je i kvalitetna.

Keune Ovu farbu prati glas da je prejaka, da prži kosu i sl. ... Ne bih se složila sa tim. Jeste jača od Garniera, ali ako imate tamnu kosu, ovo je jedna od retkih farbi koja će vam izvući lepu boju, a uz odgovarajuću negu će i kvalitet biti zadovljavajući. Naravno, ako preterate sa farbanjem, oštetiće vam je, ali potpuno isto to važi i za Garnier. Nijansa 1517 je meni zakon za ubijanje žutila. 1511 sam koristila za dobijanje lepe bež nijanse, a 2000 za vrišteće plavu :D

Evolution Po mom iskustvu, osrednje farbe. Bolje od Garniera, ali lošije od Keune. Nisu preterano jake, a što se boje tiče, zavisi od vaše prirodne boje, meni je solidno izvlačila iako sam tamna, ali ipak ne kao Keune. Brže se i ispira boja.

Evolution blanš Najbolji blanš koji sam ikad probala! Izvlači svetliju boju nego ostali i neuporedivo lepšu.Nema onog odvrtanog žutila sa primesama narandžaste Videli ste u tekstu da sam se neko vreme samo njim farbala.

Still Kao što sam napisala, ne kažem da su loše, nekima izvlači odličnu boju, ali meni je toliko opadala kosa od nje, da me boja nije ni zanimala.

Palette Nijanse koje sam probala mi se nimalo nisu svidele, sve su bile žute. I gori kosu više nego sve, jedva sam je oporavila nakon samo jednog farbanja.

Revlonissimo Probala sam se je samo jednom, tako da vam ne mogu puno reći. Boja mi se nije dopala, verovatno je do nijanse, a kosa mi je bila prilično meka nakon farbanja njom, rekla bih da nisu jake.

Mislim da nisam ništa zaboravila :) Rekla bih vam još da pazite kada prelazite iz svetlije plave u tamnije plavu ili smeđu. Rizikujete da budete miš sivi! To je jedino što mi u eksperimentima nije uspevalo, čak ni sa med plavim farbama. A kada sam se prefarbala u smeđe, prvo sam uzela kesten nijansu, kako bi dodala taj crveni pigment i izbegla sivilo. Blajhana kosa je bez pigmenta i zbog toga sve ispada sivo.
To bi otprilike bilo to, što se tiče mog farbanja u plavo, ako imate neko pitanje, izvolite. Do narednog posta, :*

31 comments :

  1. Stvarno je sjajno što i dalje imaš kosu, a još sjajnije što ti teme nije iziritirano od toliko hemije. Prava si srećnica! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ćuti, sreća, zamisli da sam imala toliku želju za eskperimentisanjem, a osetljivo teme :))

      Delete
  2. O meni i mojoj borbi sa bojom sve znas, tako da necu nista da ti pricam :) samo sam htela da ti kazem da si kraljicaa sto si sve ovo pokusala :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve znaaaam, a znam i koliko ti je divna kosa sad :)
      E, hvala ti! :)))) :*

      Delete
  3. Ajme, dobro je da jos imas kosu, koje je sve boje prosla ( ispratila sam i prosli post ) :-)
    Meni se najvise svidja kako ti stoji plava, i to ona na slici gdje si valjda imala samo blans (lila snalica i ljubicasta maica, prije slike sa siskama i Revlon farbom)
    Koju sad boju imas, jel smedja- hoce biti jos jedan post?
    Drugarica mi je bila tako plava kao ti i muku muci sa prelaskom u tamnije, pa znam da bi je zanimalo.
    Ovo su bas zanimljivi i korisni postovi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :) I meni se ta boja baš sviđa, kako rekoh, nekako je "čista" :)
      Sada sam smeđa, pola je moja boja, pola jfarbani deo :) Nisam planirala, ali si mi dala ideju i mogla bih to da odradim :) A ako je drugarici hitno, neka mi se javi u inbox na fb stranici, rado ću joj pomoći :) :*

      Delete
  4. Super ti je post! Ja sam bila jedno 10 godina farbana plavusa, prethodno i posle toga par godina prirodna plavusa, pa eksperimentisanje sa raznoraznim pramenovima, i poslednjih godinu dana sam crvenokosa:) Nikad se nisam lozila na neku belu i sivu plavu boju, pa mi nije smetalo kad ispadne zuckastije, zlatastije, bezkastije i sl. Drugo, osim mog drugog farbanja u zivotu sa nekom slovenackom farbom u plavo (prvi put je bilo u smedje), kada sam ispala kanarinac zuta :D, nikada nisam imala problem sa izvlacenjem boje, valjda sto mi je kosa prirodno svetla. Jedini put kad nisam mogla da izvucem boju kose koju sam htela i to u salonu, je bilo kada sam posle Barbi plave pokusala da idem u neku smedju nijansu. Nije uspelo i ja sam svoju dugu kosu do dupeta morala da skratim do iznad ramena. I onda sam je pustala i pustalaaa..
    Jedva cekam da stavis post o crvenim bojama, a i drugim sarenisima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Pisaću uskoro i o tome, kako sam iz barbi plave prešla u smeđe :)
      Izbacila sam taj post još prekjuče :)) :*

      Delete
  5. Super post. Iako ti "sve boje lepo stoje", vise mi se svidjaju tamnije nijanse. :)))) Cekam sledecu fazu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)) I ja sam trenutno više za tamniju fazu... Sinoć sam pisala ovaj post, samim tim razmišljala o tome i noćas sanjam kako sam se prefarbala u plavo :O i plačem u snu jer ja hoću svoju prirodnu boju i taman mi je izrasla desetak cm i ja sam se prefarbala xD Uskoro ću, moram da angažujem brata da slika :)

      Delete
  6. Gde si kupila extenzije i koliko si ih platila? Ako mozes nesto da kazes za njih u vidu "recenzije" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupila sam ih u Alexandar cosmeticsu :) Dobre su stvarno, naravno, nije 100 % prirodna kosa kao što piše na pakovanju, ali izgleda tako, ne mrsi se , ne kida, ne čupa... Jedino što mi se Herbina čini gušća...Pisaću već i o tome :)

      Delete
  7. Cao, da li bih mogla da ti posaljem moju trenutnu boju kose, da mi preporucis sta da uradim, kako bih dosla do te nordijsko- plave, te bele... naime, bila sam smedja, farbana dugo, pa resim kao da je oporavim, i onda ofarbam u svoju boju(takodje smedju, za nijansu tamniju), i pustim da izrasta, u nameri da cu sisati na mesec dana, te je povratiti. Medjutim, dosadilo mi je, i htela sam posto-poto da pedjem u plavu, a sve se desava nekih 20ak dana unazad. Kad sam krenula sa tom idejom, moja kosa je bila od korena jedno 13ak cm priodna moja boja, a ono dolje, dalje, bilo je farbano, pa se ispralo i doslo na neku svetlo smedju nijansu, na suncu ima neki crvenkast, zuckast odsjaj. Elem, kazu mi da izvucem blans pramenove, pa da posle dva pranja dodjem da se prefarbam, te tako izadjem iz salona nordijsko plava. Inace, kosu nikad ne tretiram sama, jer je duga. I, tako sam i uradila. Rezultat- onako, manje od ocekivanja. posvetljena vidno, i dosta gusti i sitni pramenovi, ali nisam fascinirana. osusili su se krajevi, krajnje sprzili, mrsi se i kida pri dnu, ali je sisam redovno, te ne pridajem mnogo paznje. Nista, strpim se dve nedelje, pa odem da prefarbam keune 1517 i 9procentni hidrogen, 40ak min, opra mi ona kosu- fejl!!!! pri korenu ridje, pramenovi djene-djene pepeljasti, a dole onaj deo koji je bio farban vec ranije- jedva da se za nijansu posetlio. Ja sad ne znam sta da radima, a da ne stavljam blans, a to me pada za tacno 7 dana, pa bih te zamolila, posto imas iskustva, da mi preporucis nesto. Da l' da dam drugu sansu toj keune, i da idem blans preliv, ili...? help.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To od Keune 1517 će ti se sigurno isprati, bar je meni uvek tako bilo,tako da ti je moj savet da pričekaš malo :) Naravno, ako želiš, možeš mi se javiti u inbox na fejsbuk stranici, rado ću ti pomoći ako mogu :)

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Cao super ti je blog. Dobro e sto si naucila nesto iz tog ludovanja sa farbama a jos bolje sto si to podelila sa nama ;) Ja imam slican problem kao Una. Imam pramenove izvucene blansom i sad mi je frizerka ofarbala izrastak. Ok je uradila sve se fino uklapa. Ali ne lezi vraze i ja bih tu lepu nijansu nordijsko plave ali nece. ili nesto ovako bih http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/11/f3/0a/11f30ae5a9552e3d55ad3c147b473dfd.jpg
    sad mi je kosa ovakva https://imagizer.imageshack.us/v2/162x190q90/842/oojm7.jpg Razmisljam da se ofarbam se keune 1517 ali se bojim da ce pramenovi biti sivi a da se ovaj ostatak kose nece ni pomeriti. Sta ti mislis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Ova boja kakva ti je kosa sad uopšte nije loša :) Boja koju želiš je baš lepa i deluje mi nekako specifično... Ja bih probala sa keune 1517. Čak i da ti pramenovi budu sivi, to se ispere za par pranja i ostane onako hladno plava boja :)

      Delete
  10. Ja bih volela da podelim moje iskustvo sa vama,zahvaljujuci ovoj izuzetno smeloj devojci(svaka cast zaista!) saznala sam za famoznu Keune 1517,ofarbala sam se i postigla zadivljujuci efekat! Moja boja kose bila je neka med bas zlatna sa dosta crvenog pigmenta,bez ikakvog izgleda da se popravi jednim farbanjem kod kuce.Stavila sam Keune 1517 sa 9% hidrogena,drzala 30ak minuta bez ikakvog peckanja i svraba.Dobila sam fantasticnu pepeljasto plavu boju bez trunke zlatnog,zutog ili crvenog,ocekujem da ce se isprati na jos svetliju i lepsu plavu,izgleda veoma prirodno,kosa istog kvaliteta kao i pre,ali sve u svemu,ja sam prezadovoljna! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemaš pojma koliko mi je drago što sam ti pomogla! I ja sam se tako preporodila kada sam saznala za Keune, stvarno je ubica žutih tonova :))

      Delete
  11. Jel mozes da mi kazes da li uz keune 2000 idu 2 ili 1 hidrogen? hvala unapred :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj, stvarno se ne sećam :( Pše na uputstvu, najbolje tu proveri. :)

      Delete
  12. Jel mozes da mi kazes da li uz keune 2000 idu 2 ili 1 hidrogen? hvala unapred :)

    ReplyDelete
  13. 1 hidrogen :) hvala u svakom slucaju :))

    ReplyDelete
  14. koji je odnos blansa i hidrogena i da li dodavati regenerator u smesu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada kupiš blanš, piše pozadi na kesici, mislim da sve zavisi od blanša do blanša i efekta koji želiš :) Iskreno, ne mogu da se setim, ali mislim da sam samo za preliv dodavala regenerator, preliv od farbe, u blanš nisam.

      Delete
  15. Ćao, super ti je blog 😍 Imam par pitanja jer mislim da bi ti mogla da mi pomogneš jer imaš iskustva ☺ Prirodno sam smeđa, prvi put sam se farbala kanom i pre toga se nikad nisam farbala. Kana je bila tamno crvena i dugo sam se farbala njom. Onda sam odlučila da hoću da mi donji deo kose bude crn a gornji crven, u fazonu da kad vežem rep gore bude crveno a gore crno, razumeš već.
    Nosila sam tako par meseci pa sam odlučila da cu da pustim da mi kosa izraste i da boja pocne da se ispira. Skoro godinu dana se nisam farbala, kosa je naravno izrasla a boja se jos uvek nije skroz isprala.
    Onda sam odlučila da hoću da budem plava, ali sam prvo htela da vidim kako bi mi to stajalo pa sam uradila ombre kod frizera naravno i kosa mi je bila narandžasta. Zbog one crvene verovatno. Nakon mesec dana sam opet uradila ombre ali mi je frizerka drzala blanš na glavi sat i po vremena (tad sam tražila da mi ombre počinje 5-6cm ispod korena. Sad mi je kosa žuta a kod korena bela a ispod gde je bila crna, tu je crvena. Izgledam kao ciganka i sad ne znam sta da radim da bih bila plava. POMOZI MIII

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da se kana preteško prefarbava... Iskreno, moja ti je preporuka da se prefarbaš u tamnije i pustiš da sve to izraste, inače ćeš blajhanjem i farbanjem samo da uništiš kosu. I ovo iz iskustva kažem :D džabe će ti biti boja, ako je kosa kao žvaka kad je mokra, a metla kad je suva :)

      Delete
  16. evolution blans, ciji je to brend i gde ga kupiti???
    pozzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alfaparf, ima ih po manjim parfimerijama, bar je pre par godina tako bilo :) ja sam ga u KS-u uzimala, ne znam koliko bi ti znacilo :)

      Delete
  17. Meni je kosa sad nesto kao zlatni med ,pa razmisljam kako bi mi isdpalo kad bi se prefarbala kene 2000 da li bi bila zuta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, mislim da bez preliva bi, tj. skoro sam sigurna :) Keune 2000 sadrži booster tj. blanš, tako da uglavnom povuče na žuto

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.