Sunday, 15 December 2013

Balea Zuckerschnute losion i krema za telo





       Mirišljave mazalice su nešto čemu stvarno teško odolevam, a na drugom mestu su privlačna, šarena pakovanja. Kada sam prvi put videla ovu kolekciju na policama DM-a, znala sam da ću sve kupiti! To je bilo prošle godine, tako da, nažalost, više nemam celu kolekciju, ali dva najbolja proizvoda imam. Losion i kremu za telo.



Ne znam za vas, ali je meni bilo dovoljno samo pakovanje, da se odmah zaljubim u njega! A kad sam ga pomirisala, znala sam da će to biti ljubav za ceo život :)) Obožavam slatke mirise, posebno vanilu, a ovo je kombinacija vanile i limuna... Za mene, čist hedonizam! Ne mogu dovoljno dobro da vam opišem, morate to da osetite! Miris ostaje dugo na koži, i postane nekako još lepši! Bar na mojoj koži :)


          

Što se nege tiče, meni za zimu nikako nije dovoljan jer mi je koža suva, a za leto onako... Osrednje. Ne mogu da kažem da nešto dobro neguje, tako da se moja ljubav prema njemu, svodi na miris i pakovanje ( šta ću, veliki značaj pridajem fizičkom izgledu :p :))) ) Tekstura mu je dobra, nije gust, lepo se razmazuje i brzo upija.


Krema je izbačena u prodaju nešto kasnije i kada sam videla da će stići i kod nas, bila sam presrećna! Mislila sam da je ista kao losion, samo sa boljom negom. Naravno, čim je stigla, kupila sam je :)



Nega joj je zaista neuporedivo bolja od losiona, tekstura je gušća, hranljivija je, koža nakon nje bude meka i glatka, čak i ako je u pitanju suva koža poput moje. Međutim, miris je potpuno drugačiji! Da ne shvatite pogrešno, i ona lepo miriše, ali to nije isti miris kao kod losiona. Moguće da je tako, zbog dodataka kokosovog ulja, šea putera i putera od maslina, to mi je jedino logično objašnjenje.



Evo vidite kakva je krema u poređenju sa losionom. Levo je krema, desno losion.


Lepo se vidi kako je losion vodenastiji u odnosu na kremu.
Sve u svemu, ako vas zanima miris, pritom volite slatke mirise, losion je nezamenljiv, koristim ga leti i sad kad ga pomirišem, vratim se par meseci unazad :p A ako vam je nega bitnija, odlučite se za kremu.

16 comments :

  1. Nisam koristila, ali pakovanje je skroz ludo :) Ja sam više za kreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je prvo pakovanje oduševilo :)

      Delete
  2. Ovu kremu sam tražila svuda u poslednjih mesec dana, nije je bilo ni u jednom Dm-u. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ih ni ja viđala skoro :/ Ako vidim negde, uzimam ti :)

      Delete
    2. Obavezno! Mada sve mislim da su ga povukli, ali ako naletiš negde, uzmi. :)

      Delete
    3. Nadam se da će ga vratiti, kao onaj sa bademom :)

      Delete
  3. Joj ovo fenomenalno mirise ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Davim se u ovom mirisu! :) Ostalo mi je još losiona, trenutno ga ne mažem, ali obavezno pomirišem kad god otvorim deo gde mi stoji preparativa :)

      Delete
  4. Imam ovu kremu i fenomenalna je.Miris je predivan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi li pomirisala losion? On je tek predivan! :)

      Delete
  5. Koliko smao pozitivnih recenzija na ovaj proizvod u poslednje vreme! A ja ga nisam ni videla izbliza, kamoli pomirisala! Moracu stopre!! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potraži, kod mene u Dm-u ih nema više :/

      Delete
  6. Balea stvarno zna kako da privuce ljude pakovanjem, a pogotovo mirisima! I ne pise bez razloga na svakom proizvodu da nije za jelo! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ništa drugo, marketing im je odličan! :D
      A i proizvodi, odnos cene i kvalteta je i više nego dobar :)

      Delete
  7. Nominovala sam te za Liebster award! :)
    http://milicaubovic.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    ReplyDelete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.