Tuesday, 12 November 2013

Trajno ispravljanje kose - moje iskustvo :)

         
              Ja nisam neko ko žali za bilo čim, niti se kaje, posebno kad su eksperimenti sa kosom u pitanju. Najmanji problem mi je bio da rešim da iz tamnosmeđe, pređem u plavuše i istog momenta odem da kupim blanš. Kosa raste, boje se menjaju... Međutim, kad je trajno ispravljanje u pitanju,
 evo još uvek žalim! Što nisam obuzdala svoju želju za eksperimentisanjem, uništila svoju kosu, tako da sad trajno ispravljanje mora da pričeka. Sećam se, kao da je juče bilo, pre sedam godina sam videla devojku koja je imala savršeno pravu kosu, a izgledala je neverovatno zdravo i negovano, ne kao većina peglanih kosa, koje su samo prave i uglavnom ništa više od toga. Rekla mi je da je radila trajno ispravljanje i tako sam ja očas posla rešila da to odradim, iako sam imala nepunih 14. :D Moja prirodna kosa je porpilično mirna i prava, ali sam ja htela efekat pegle.:)
Trajno ispravljanje sam radila tri puta. Kada sam prvi put radila, sećam se da me je fenirala, peglu uopšte nije koristila, tako da mi kosa nije bila prava "kao strela", ali je bila glatka, sjajna i lepo je padala, izgledala zdravo. To je slučaj sa ove slike ispod. 



 Ne mogu tačno da se setim koliko je to "trajalo", zato što je i moja prirodna kosa slična, nije kovrdžava, ni bilo šta slično. Što se tog prvog trajnog ispravljanja tiče, nisam bila nezadovoljna, kosa mi je bila lepa, ali to nije bilo ono što sam ja želela i očekivala: kosu pravu kao strelu. :)
                Naredne godine sam rešila da opet to odradim, ali kod drugog frizera. I ispalo je fenomenalno!
Uhh, dala bih polovinu svoje kozmetike da sad imam takvu kosu. :D Lepo je padala, izgledala negovano, sijala se i bila prava kao strela! Nisam imala potrebe čak ni za fenom, najčešće sam je prirodno sušila, a izgledala je kao da sam se peglala celog jutra. Pre nego što sam odradila tretman, mnogi su mi pričali, nemoj, oštetiće ti kosu i slične priče, međutim, meni kosa nikada bolje nije izgledala. Sve ovo što sam napisala videćete i sami, u par slika. ( Slike su mi iz 8. razreda, tako da imajte razumevanja :))) )




         
 

  Rado bih vam opisala čitav tretman, ali ne mogu da se setim do detalja, poslednji put sam radila pre dve godine. Znam samo da sam provodila po pet sati u salonu, da su mi stavljali nešto što je trebalo da stoji, peglali... Zatim to ispeglano opet prali i sušili. Nekoliko dana nakon tretmana kosa ne sme da se pere ( čini mi se, pet ) i dok se ne opere kosa, svakog dana se ide na tzv. dopeglavanje, gde se bukvalno samo peglom prođe kroz kosu ( ali tom nekom njihovom peglom ). Dve nedelje nakon tretmana nema farbanja. I nešto drugačije koriste za farbanu i nefarbanu kosu, a plavoj i blajhanoj ne prilaze. :)  Što se tiče nege nakon tretmana, samo sam šampon koristila. Čak ni balzam, što sad nikako ne mogu da zamislim, ali o toj priči, u nekom narednom postu. :) Godinu dana nakon ovog tretamana sam se ofarbala u plavo i dok mi nije ponovo izrasla prirodna boja, nisam smela da radim. Treći put sam radila kod istog frizera, ali mislim da nije koristio iste preparate. Nije mi ispalo kao prvi put. Mislim, svakako je lepo izgledalo, uredno, pravo, glatko, ali ne kao prethodni put, nekako mi krajevi nisu bili toliko zaglađeni.... A moguće i da je bilo do moje kose, tj. frizure,prethodni put sam bila ošišana na pravo, a ovog puta, stepenasto... I to ću vam dokumentovati. :)
Tretman je rađen na prirodnoj boji, nakon čega sam se farbala u pink. 





             I to bi bilo to od mene, što se trajnog ispravljanja tiče. :) Sve u svemu, moje iskustvo je vrlo pozitivno! Trenutno čekam da mi ponovo izraste prirodna boja i planiram opet da radim, jedva čekaaaaaaaaaaaaaam! :)



32 comments :

  1. Zar ti nisi plava sada? Pamtim te sa foruma, tebi sve boje kose stoje savršeno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam, puštam svoju prirodnu od marta, pa imam "slučajni" obmre! :))) Hvala puno. :)

      Delete
  2. Super ti je kosa! Ja jos nisam skupila hrabrost da uradim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila je super, sve ove slike su stare, sad se mučim :) Ja bih opet uradila bez razmišljanja i jedva čekam da mi izraste ovo farbano, pa da odradim :) Ako želiš da radiš, samo se raspitaj za nekog dobrog frizera, ako ga već nemaš :)

      Delete
  3. Iskreno, najbolje ti izgleda na prvoj slici, ali ti najbolje znas ;) Nadala sam se da imas drugaciju kosu, bar malo kovrdzaviju, pa bi se taj efekat mnogo bolje video. Ja se ne usudjujem tako lako kao ti, jer mi je kosa ko u afro-amerikanca, plus prirodno plava (trenutno crvena) i sporo raste, morala bih svaki drugi dan na peglanje :)
    Ne razumem samo zasto si rekla da zalis kad ti je super? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na prvoj je prirodniji oblik, ali ja više volim kad je kao strela :))) Pa da, zato sam i naglasila da je moja kosa prava i da sam radila samo zbog super efekta... Ne znam kako bi tebi bilo, pošto ti se kovrdža od korena, verovatno bi morala stalno na korekcije :) A ne znam ni da li bi pristali da ti rade ako koristiš jači hidrogen... Zato što su sve ovo stare slike, ja trenutno puštam prirodnu, pa žalim što sam izmalterirala kosu toliko da ne mogu odmah da ga odradim :)))

      Delete
    2. Ispravih, zvučalo je kao da žalim zbog toga što sam uradila, u pravu si :)))

      Delete
  4. WAUUUUUUUUUUUUUUUU,bas mi se svidja,i meni je kosa prava,ali bi tako trajno ispravljena izgledala jos bolje! znas li koja je cena? i koliko dugo moze tako da ostane prava!? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poslednji put kada sam radila, platila sam oko 50 evra, na ovu dužinu kao sa pink kosom :)
      Prava je sve dok ne izraste nova, bar je meni tako bilo :)

      Delete
  5. Replies
    1. Hvala Monoklice! :) Samo je vrlo nezahvalna za održavanje :/

      Delete
    2. Koju si farbu koristila? Meni je samo crazy color radio :))

      Delete
  6. Ja sam se u pink kosu zaljubila, prelepo ti stoji i svaka čast na hrabrosti! :)
    Ja nisam bila toliko ekstremna, mada sam i sama puno eksperimentisala kada je kosa u pitanju. :D

    p.s. Isključi verifikaciju komentara mooooolim teee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Prvo sam imala pola plavo, pola roze, pa posle dve godine, celu, ali me to držalo po mesec, dva :)
      P.S. Još uvek se ne snalazim baš najbolje ovde, tako da veze nemam kako se to radi, pomozi mi :))))

      Delete
    2. Ideš u podešavanja, pa postovi i komentari, prikaz verifikacije reči i onda u padajućem meniju klikneš ne.
      Nisam ni ja znala dok mi nisu objasnili. :D

      Delete
    3. Pronašla, hvala ti puno! :D

      Delete
  7. I ja sam razmiljala o ispravljanju pre par godina,medjutim frizer mi nije dao jer se farbam u plavo,a za ispravljanje idu mnogo jace kiseline nego kod brazilskog tretmana,pa mi je rekao da mogu ostati sa spaljenom kosom,zaista imam problem sa oblikovanjem kose jer se kovrdzava i svaki dan je drugacija,ali sad ne znam da li bih radila :) valjda vremenom se predomislimo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iko neće da radi na plavoj kosi, pa ni na smeđim gde ide hidrogen od 9 %, čini mi se :)
      Ja brazilski tretman nisam radila, iako sam u jednom periodu razmišljala o tome, ali sam ipak odustala pošto mi je tada kosa bila previše spaljena :) Iako sam čula da on navodno oporavlja kosu, nisam se usudila

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. PRElepaaa (i kosaaa, a i tiii) !!! :D <3

    ReplyDelete
  10. Jel mozes da ostavis podatke gde si radila ispravljanje..msm da je 50 e posto svuda je skuplje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koliko bi ti značilo, nisam radila u Beogradu, javi mi se u inbox na fb stranici :)

      Delete
  11. Imas divnu kosu, ne razumem zaista zasto je maltretiras kad nije kovrdzava :) Moja je prirodno kovrdzava, slamasta, talasasta, cebasta i ne znam ni ja sta sve ali sa dobrim frizerom i dobrom tehnikom feniranja je uvek ovakva, kao tvoja nakon trajnog ispravljanja i feniram se zadnjih 7 godina, nikad je peglala nisam a mnogo je gusta i kovrdzava.. Meni bi ovaj tretman dobro dosao da se ne maltretiram stalno oko odlaska kod frizera na feniranje stalno, ali nikako da prikupim tu kolicinu novca odjednom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije kovrdžava, ali nije ni tako prava kao što ja volim - kao strela :) I trajno peglanje je bilo nešto najbolje što sam joj uradila, svakako je manje oštećivala ta kiselina jednom u godinu dana nego svakodnevno peglanje :) Ovo ti se mnogoo više isplati, i novčano i manje se mučiš :)

      Delete
  12. Koliko dugo traje efekat ispravljanja? Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. u suštini, dok ne izraste :) sad zavisi, ako ti je kovrdžava iz korena, vidi se i posle mesec dana :/

      Delete
  13. U kom si salonu radila ako nije problem da otkrijes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne znam koliko ti znaci, ali sam radila u Kruševcu, kod Serđa :)

      Delete
  14. I ja sam radila keratinsko ispravljanje, efekat je bio prvih mesec dana, nakon toga sve slabije :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije isto keratinsko i trajno... trajnom je cilj ispravljanje, a keratinskom nega, samo se usput i zaglai i ispravi, tako da nije ni čudo da brže nestane efekat ispeglanosti :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.