Monday, 25 November 2013

Still - med i čokolada, pakovanje za kosu



Verujem da ste već čuli za ovo pakovanje, kao i za malinu, nekako uvek idu u paru, iako, verovali ili ne, malinu nisam probala, što me čudi s obzirom da, kako moja majka kaže "kupujem sve što vidim" :D Moje druženje sa ovim pakovanjem traje peridoično, već četiri godine.


Kao što piše na kutiji, ovo pakovanje je proteinsko, što znači da ne treba preterivati sa korišćenjem. Ja perem kosu svakog drugog dana,a koristim ga otprilike jednom, dva puta nedeljno. Za četiri godine, neko vreme mi je odgovaralo, neko vreme nije, valjda zavisi od stanja u kom mi je bila kosa, od zasićenosti od pakovanja, momenta... Iskreno, ni sama ne znam, uglavnom, ni u periodu kada mi nije odgovaralo, nisam imala neke strašne posledice, jedino mi nije radilo posao, kosa je znala da mi se strašno "zdrveni" nakon pranja ( što može da se desi i ako se dugo drži, jer je proteinsko).
       

 Da pređemo na period kada je odgovaralo :) Vidite i sami šta na kutiji piše, ja sam dosta eksperimentisala sa kosom i njenim farbanjem, tako da mi je najčešće kosa bila suva i oštećena ( sa masnim temenom). Bila sam očajna i isprobavala gomilu pakovanja, tako sam došla i do ovog. Između njega i maline sam se, iskreno, odlučila zbog mirisa.Ovo miriše pre, predivno! I kad ne perem kosu, moram da ga njušnem :) U jednom periodu mi je kosa bila takva da su samo makaze mogle da me spase i tada sam prvi put probala ovo pakovanje. Naravno, moja kosa nije metamorfozirala u elastičnu, bujnu i sjajnu kosu, ali je makar izgledala bolje, što je za tu situaciju bio veliki uspeh! Neko vreme je nisam tretirala, nosila tzv. zaštitine frizure i uz ovo pakovanje sam stvarno primetila poboljšanje. Ovde piše da se nanosi od korena do vrha blagom masažom, što ja vrlo retko radim, zbog masnog temena. Trenutni efekat ovog pakovanja na moju kosu je najbolji do sada ( ni kosa mi nije u tako lošem stanju, osim krajeva ). Bolji je čak i nego kad mi je kosa bila skroz zdrava, verovatno se tada prezasitila jer sam ga koristila tokom procesa oporavka.



Ovde možete videti teksturu koja se razlikuje od svih ostalih pakovanja koje sam ikad imala, na slici se ne vidi toliko, ali nije nimalo kremasto, već je nekako "tvrđe". I kad ga stavim na kosu ne bude mi onako mekana, niti deluje kao da obećava lako raščešljavanje, iako na kraju do toga, dođe. Držim ga na glavi po 5-10 minuta, taman dok se istuširam i ispiram. Nije potrebna velika količina, pa dosta dugo traje, mada ja nekad stavim više da bi više mirisalo :)) pošto mi ne masti kosu. Ni kada ga isperem, kosa ne bude premekana što meni odgovara jer mi je prirodno meka. Češljam je mokru bez problema, zatim sušim fenom ili prirodno, nekad peglam, nekad ne. Uglavnom, posle ovog pakovanja mi bude neuporedivo lepša nego bez njega, posebno kad je i ispeglam. Naravno, reći ćete da je ispeglana uvek lepa, ali verujte, ima razlike. Uz ovo pakovanje mi bude mekana, ali ne toliko da efekat peglanja traje dok ne naslonim glavu na sedište od busa ( često putujem :p ) Neke devojke kažu da im se kosa "puši" tokom peglanja ( to se inače dešava kod tretaman keratinom) , što je dokaz da ovo pakovanje zaista sadrži keratin koji popunjava dlaku i čini kosu glatkom i sjajnom. Sve u svemu, svima bih preporučila da probaju ovaj proizvod, naravno da ne mogu da garantujem da će vam odgovarati, ali bićete srećniji ako vam odgovara, nego nesrećniji ako ne odgovara :) , do sad nisam čula da je nekome nanelo štetu, osim toga što "zdrveni", a to nestane narednim pranjem kosem. Po dejstvu bih ga stavila u isti koš sa mnogo skupljim pakovanjima za kosu.

Evo i sastava, za one koje zanima, ja ne razumem ništa :) niti vodim računa o sastavu, osim što volim da znam da li je hidratantno ili proteinsko, da bih znala koliko često da ga koristim.


Moje pakovanje ima 250 ml, ali postoji i u pakovanju od 500 ml. Što se cene tiče, ovo od 250 ml platila nešto manje od 300 dinara, što je skupo, jer znam da je veće nešto preko 300 dinara. Najčešće ga kupujem u kućnim hemijama, a znam da ih ima u Rodi i da često Stillovi proizvodi budu na akciji, tako da pogledajte :)

Da li ste probale, kakvo je vaše iskustvo sa ovim pakovanjem? :)

15 comments :

  1. Meni se ovo pakovanje jako brzo potrosilo,ali mojoj kosi je slabo,ne znam tesko sam je rascesljavala :),a fali mi trenutno neko keratisnko sve imam hidratantna pakovanja. :) Citajuci tvoj post prisecam se mirisa... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj Serical Latte :) Ako voliš slatkaste mirise, latte je čista karamela :D
      Mene miris med i čoko direktno vrati u 2009. :D

      Delete
  2. Ja imam Stilovo pakovanje,ali od maline,i sjajno mi je!! Obozavam malinuuuuuu,i miris i sfikasnost su bas ja pohvalu,ako i cena!! :)

    ReplyDelete
  3. Odlično pakovanje :) U jednom momentu sam se toliko zaljubila u njega da sam napravila zalihe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam taj momenat, genijalno :D Jesi li ih makar potrosila? Ja sam nagomilala 5 kg Serical-a,doduse razlicitih ali sumnjam da cu ih ikad potrositi :D

      Delete
    2. Hoćeš, ne brini se :D Potrošila sam ih sve, nanosila sam lopatom :D Posle sam kupila i potrošila još jedno med i čoko pakovanje. Period skupljanja zaliha, bio je prošle godine tik pred najavljeni smak sveta :D U prevodu prošlo je godinu dana, potrošilo se :)

      Delete
    3. Ja uvek nanosim lopatom, da bi postojala i najmanja šansa da sve potrošim :D Hahahaha, obezbedila si se pred smak sveta, pametno :))))

      Delete
  4. Gde ima da se kupi? Trazila sam u lillju ali nema :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ih u Liliju uopšte ne dobijaju... Ima ga u Rodi sigurno, tamo je i najpovoljnije, i ne znam gde živiš, kod mene ih ima u onim prodavnicama kućne hemije :)

      Delete
    2. Hvala ti, potrazicu u Rodi :)

      Delete
  5. Devojke,bas sam veceras videla u Tempu da imaju ovo pakovanje i to od 500ml po ceni od 286 din.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na informaciji, to je baš povoljno :)

      Delete
  6. Da li ga ima u Ideji marketu?

    ReplyDelete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.