Tuesday, 12 November 2013

Sebamed Baby Body Milk



 Ako u bilo kom delu narednog teksta pomislite da preterujem, znajte da to nije ni pola od onoga šta je ovo mleko uradilo za mene. Iako imam 20 godina, kad god čujem novopečene mame da komentarišu kožu svog novorođenčeta, pronađem se. :) Ukoliko mi materijal određenog dela odeće ne odgovara, koža mi pocrveni, kad izađem iz tuš kabine, nije sigurno da li sam to ja ili se nekim slučajem rak našao u mojoj kući. :D Leti, na prevojima sam skoro uvek crvena, vrat posebno. Pre šest, sedam godina, koža mi se toliko isušila da sam bukvalno ranice imala po rukama, iako sam se redovno mazala mlekom (ne sećam se kojim, davno beše).
Tada mi je kožni lekar preporučio upravo ovo mleko. Imala sam 13,14 godina, pa mi se ideja da mažem bebi mleko nimalo nije svidela, jer sam ja, jelte, velika. :D Međutim, vrlo brzo smo se zavoleli. :)))
Bukvalno posle prvog mazanja mi se koža umirila. Nije svrbelo, peckalo.  Sve se vrlo brzo povuklo, ostale su samo flekice koje su se povukle posle par meseci. Mislim da već možete da zamislite kakav je to haos bio. I dok nisam počela da mažem ovo mleko, ništa nije pomagalo. Od tad se ovo mleko i ja ne odvajamo! Naravno, u međuvremenu sam kupovala gomilu losiona, mleka (pošto obožavam da stalno isprobavam kozmetičke proizvode, čak i kad mi savršeno odgovara nešto što trenutno koristim ), koje sam mackala povremeno, ali ovo imam uvek, a zimi bukvalno ne mogu da živim bez njega. Za raliku od plave Nivee koja mi je takođe bolja od većine, što se nege tiče, Sebamed ima potpuno drugačiju teksturu, nije nimalo masno, ne lepim se kad se namažem, upije odmah, a hrani mi kožu bolje nego bilo koje. Dobro se razmazuje, treba mi minut da se cela izmažem. A miris... Pravi onaj bebeći. Ali ne prejak kao što je to često slučaj, da na kraju od lepog mirisa dođem do faze da mi pripadne muka, miriše baš blago. Pidžama mi miriše na bebu! :)))
           S obzirom da ja ovde pišem isključivo o svom iskustvu, ne mogu garantovati da će ovo mleko svima biti dobro, ali... Ako imate osetljivu kožu, ne košta vas da probate! :) Eh da, zamalo da zaboravim, u pakovanju je od 200 ml i košta nešto manje od 1000 dinara. Ali, s obzirom da se lepo razmazuje, duže traje. Ja ga najčešće kupujem u apoteci, ali ih ima i u Lilly-ju. 

No comments :

Post a Comment

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.