Wednesday, 13 November 2013

Petominutna frizura :)

   


Prvo što ću vam reći, ovo nije jedna od onih jednostavnih frizura gde će vam trebati češalj, četka, lak za kosu, malo pene, sredstva za zaštitu od toplote, pet gumica, dve trake, deset ukosnica i čas gimnastike pre pravljena frizure. :) Trebaće vam samo traka, ova tanka, kao sa slike i eventualno gumica. To je sve.    
Ja nisam posebno vešta u pravljenju frizura, tako da ćete ovo sigurno uspeti da izvedete. Frizuru sam pravila drugarici i to baš na mestu gde je uslikano, tako da vam je jasno da je prilično jednostavno. :) Prvi korak je stavljanje trake na glavu. Zatim kosu ispod trake podelite na dva dela. Krenete od pramenova najbližih licu. Jedan po jedan uvijate oko svoje ose i provlačite preko trake. Deo pramena koji ostane ispod trake spajate sa narednim pramenom i sve tako dok ne dođete do sredine vrata ( tu ste podelili kosu na dva dela, na početku ). To isto uradite i sa drugom polovinom kose i na kraju ili samo ubacite svu kosu ispod trake ili vežete gumicom krajeve, pa ubacite, u zavisnosti od toga kako vam drži. Nadam se da ste razumeli. :) Ovaj isti način se koristi i za uvijanje kose, dobiju se prelepi talasi ili lokne, u zavisnosti od toga koliko čvrsto uvijate i kolike pramenove uzimate. U slučaju da niste razumeli, evo i slike koju sam našla na netu. :)


    Da li ste probali ovu frizuru, kako vam se sviđa? 

7 comments :

  1. Super predlog... sve pohvale sam dobila za ovaj friz... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, baš mi je drago :) Prosta je frizura skroz, a izgleda kao da je mnogo truda uloženo :)

      Delete
  2. Oriflame-Djurdja16 March 2015 at 20:28

    Ja na ovaj nacin uvijam kosu. Uvece namotam,prespavam sa tim i ujutru imam savrsene lokne. 😊 A pritom me nista ne zulja dok spavam,kao sto je to slucaj sa odredjenim papilotnama. 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da, i to je super stvar, probala sam, nekad mi se baš mnogo ulokna pa ne pravim često :) U poslednje vreme napravim sock bun, prespavam sa tim i ujutru mi bude onako razbarušena ali ne čupava, kao da sam je fenirala, probaj i sa tim :)

      Delete
    2. Oriflame-Djurdja17 March 2015 at 11:05

      Jedina mana sto se tice trake je sto se zadnji deo ne uvije tako lepo kao prednji pramenovi. Hocu,probacu svakako,nisam odavno imala lokne 😊

      Delete
    3. Meni to ni ne budu lokne nego blagi talasi koji spadnu za pola sata (takva mi je kosa) ali bude nekako urednija nego kad je samo osušena :)

      Delete
    4. Oriflame-Djurdja17 March 2015 at 14:06

      Meni je teska kosa,pa mi za cas spadnu lokne,ovi ih jedino drzi,bas cu jednom da slikam 😊 i talasi su ok,deluju zanimljivo 😊

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.