Tuesday, 12 November 2013

Nyx Soft Matte Lip Cream


*sličicu sam dodatno ubacila, treći s leva je xtreme lip cream i nema stockholma 


Monte Carlo, levo
Addis Ababa, desno


   
Dosta sam razmišljala kojom recenzijom bih započela svoje blogovanje i rešila da to budu Nyx Soft Matte Lip Cream ruževi, koji su moja trenutna opsesija. Za Nyx kozmetiku sam saznala na netu i ubrzo nakon toga su je, na moju veliku sreću, dobili u Alexandar cosmetics -u. Odmah su mi zapali za oko ovi predivni ruževi. Prvi koji sam “naslepo” naručila preko neta je bio Amsterdam. Bila je to ljubav na prvi pogled! Nikad do tad nisam imala prilike da vidim takvu teksturu ruža. Boja neverovatno dobro pigmentovana, ruž tečan, ali sa mat završnicom. Za razliku od mnogih ruževa, sa ovim imam osećaj da nemam ništa na usnama, a postojanost je odlična, čak ni ne ostaje na čašama kad pijem. Nešto dugotrajniji su uz olovku za usne, ali i bez nje su daleko dugotrajniji od svih karmina koje sam do sad probala. Mirišu na neki sladoled. :p Međutim, imam i par zamerki na ove ruževe, tačnije na par nijansi. 

    
                                                         
Amsterdam levo
Monte Carlo desno

Nakon Amsterdama sam kupila  San Paulo, Tokyo, Stockholm, Addis Ababu i Monte Carlo. San Paulo mi je ubedljivo favorit! Odlično mi je legao uz ten, nosim ga vrlo često, i za dnevnu i za noćnu varijantu. Pravi je kameleon u zavisnosti od osvetljenja, tako da vam preporučujem da dobro pogledate tester pre nego što ga kupite, ako je potrebno i izađite na dnevno svetlo ispred radnje. :)  Što se kvaliteta tiče, važi isto kao za gore opisani Amsterdam, da se ne ponavljam.Monte Carlo je sličan Amsterdamu koji je krv crven, za nijansu tamniji, kako piše “tamna brusnica crvena”.

Stockholm levo
Tokyo desno

Stockholm ima teksturu kao i ova tri, samo što ja slabije nosim te svetle nijanse, pa nisam posebno oduševljena. :)
San Paulo levo
Addis Ababa desno

Moje najveće razočarenje je Addis Ababa. Tekstura nije ni slična ostalim, boja je bleda,nepigmentovana, za razliku od onog kako izgleda pakovanje. Na usnama je takođe nikakav, ne razmazuje se kako treba i skuplja se u uglovima usana. Sve ovo napisano važi i za Tokyo, samo je blaža situacija zato što je svetlija nijansa, ali svejedno, ove dve nijanse su potpuno razočarenje za mene

Dnevno svetlo, s leva  na desno San Paulo, Addis Ababa, Stockholm, Monte Carlo, Amsterdam, Tokyo
Blic


12 comments :

  1. Predivni su! Ja ih obozavam, imam Antwerp i Istanbul :P

    ReplyDelete
  2. Nagovorila si me, sutra idem po Antwerp! :D

    ReplyDelete
  3. Moj favorit je Amsterdam definitivno.
    Srecno blogovanje! :D

    ReplyDelete
  4. Sad na pređeš na sjajne malo :)
    Hvala najlepše! :)

    ReplyDelete
  5. predivni su, nemam nijednog, odmah sam se zalijepila za Sao Paulo, a naravno da već imam takvih boja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako ja kupim neki ruž, oduševim se, komentar drugarice je najčešće "Već imaš takvu boju" ali ja se uvek iznova oduševljavam, tako da te razumem potpuno! :D Uzmi San Paulo obavezno,nema greške :)

      Delete
  6. Prelepe boje..prosto ne znam za koju bih se odlucila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam mogla da se odlučim, pa sam uzela šest :)))

      Delete
  7. Izbegavala sam ih dugo jer sam mislila da ovako mat isušuju usta. Definitivno idem sutra po ovaj Amsterdam, možda pronađem i neku tamno roze nijansu, koju sam ja zamislila u svojoj glavi kao idealnu za zimu i koju nigde ne mogu da pronađem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tek sad videh ovaj komentar :O Meni stvarno ne isušuju, a često ih nosim...Evo San Paulo je tamno roze :D

      Delete
  8. Replies
    1. Probala sam ga u nekom momentu, ali se slabo sećam :) Baš ću da obratim pažnju na njega kad budem išla do Alexandra :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.