Sunday, 24 November 2013

NYX Jumbo Eye Pencils



Dugo sam tragala za kvalitetnim, masnim olovkama za oči, sve dok NYX nije stigao kod nas. Isprobavala sam razne, ali bi mi se svaka preslikavala i izazivala reakciju očiju, pošto su mi prilično osetljive. Sve, osim ovih. Prvo sam kupila crnu i braon, zatim ljubičastu i yogurt, i na kraju najvoljeniju MILK! Nju sam prvu planirala, ali je nije bilo, pa sam čekala da stigne. I od tad ne izlazi iz mog mini nesesera gde držim šminku koju koristim pri svakom šminkanju. Sve ove olovke mogu poslužiti i kao senke za oči, a Milk i kao baza za senku, za šta je ja koristim svaki put kad stavim senku, samo ću vam reći da čini čuda! Boja senke bude intenzivnija kada stavim Milk, a sama senka je daleko postojanija nego bez baze, probala sam čak i sa nekim prilično nepostojanim senkama i deluje. Takođe, koristim je i za waterline i stoji dok ne skinem šminku, a do sad mi je svaka bela olovka izazivala suzenje očiju. O tome koliko su pigmentovane, neću ni da vam pričam, videćete sami.

S leva, na desno, Milk, Yogurt, Purple Velvet, Dark Brown, Black Bean, na dnevnom svetlu
               
Isti redosled, neonsko svetlo

Uprokos tome što su moji kapci masnjikavi, ove olovke traju i traju... Odlične su i u kombinaciji sa klasičnim senkama za oči.

I evo svake ponaosob :)














Evo i sastava koga zanima :)

Ove olovke možete kupiti poručiti na ovom sajtu  ili ih kupiti u prodavnicama gde drže Alexandar Cosmetics, zavisi u kom ste gradu. Cena je 400 dinara.

Da li ste probale ove olovke, kako vam se čine? :)
.

16 comments :

  1. Uh, ubedila si me . Divne suu! Hocu i ja : Milk,Purple Velvet i Dark Brown. Predivne suuu!!! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve možeš i ne moraš, ali Milk OBAVEZNO! :)))

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Samo da znas da su i ostale super kao baza za oci, super skupljaju boju na sebe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na ideji, probaću obavezno, ako skupljaju kao Milk, savršeno :)

      Delete
    2. Ja sam 602 i 623A senke koristila kao podlogu za njihove pigmente na vecernjem look-u i to se ne skida cele noci sa ociju. Bas sam zadovoljna njima.

      Delete
    3. Stvarno? Moraću i to da probam, pigmente nisam :)

      Delete
  4. Divne su, milk vec odavno merkam, a sada mi se bas dopada i dark brown, divna baza za jesenji smokey eyes! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se prvo čudila zašto se svi toliko oduševljavaju sa Milk, ali kad sam je kupila, shvatila sam u potpunosti :))) Posle Milk, najviše volim i koristim Dark Brown, odlična je, obe da uzmeš :)))

      Delete
  5. Odlično izgledaju! Purple i Yogurt posebno :) Za kratko vrijeme si sve udomila u neseseru :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nešto najmanje volim Yogurt, kad sam je kupila, učinilo mi se da je svetlija :/ A Purple je super, kao i ostale,drečave boje su im odlične, moram još neku da uzmem :D

      Delete
    2. Još malo pa će biti moram kupiti duple, da imam zalihe :D

      Delete
  6. Za sada imam samo -milk, ali planiram da proširim kolekciju, odlična recenzija :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proširuj, sigurno ćeš biti zadovoljna i ostalim :) Hvala :* :*

      Delete
  7. jako volim ove olovke, NYX me do sada nije razočarao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni, skroz sam poludela za NYX-om :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.