Tuesday, 19 November 2013

New in #1




                                                                    Svašta se nakupilo :)



Nyx All  I' ve Ever Wanted Box, pošto sam ovu paletu najviše želela, morala sam da je stavim na prvo mesto :) Sadrži 72 senke za oči, 8 boja za lice i 6 ruževa. Oduševljena sam ovim čudom, biće recenzije samo o njoj. Cena 2520 din. u Alexandru.
       


Ebelin Proffesional Beauty Blender, kupila sam ga na preporuku, još uvek nije isproban, javljam utiske. :) Cena 350 din., u DM-u.


Afrodita šampon sa narandžom i limunovom travom, pošto mi se kosa previše masti, biram ove litarske šampone, ovaj sa narandžom sam prvi put kupila, potrošila sam onaj sa belim lukom. Cena za 1000 ml, nešto manje od 300 din.
     


O čuvenom Uniq one sam već pisala, evo sad sam uzela i sa mirisom kokosa, jedva čekaaaaaaam da ga isprobam, miriše predivno! Cena je kao i crveni, 1500 din., 150 ml.


Avon mini set, sadrži neseser, turpiju za pete, štapiće za zanoktice i polir za nokte.


Fitogal krema za ruke, ovo mi je omiljena krema za ruke, a ne znam da li postoji jeftinija! :))) Ovo pakovanje od 100 ml košta stotinak dinara, a manje od 50 ml, svega 50 dinara. Neguje mi ruke odlično, nije premasna i predivno miriše.
                                   

            

Nyx HD studio photogenic primer, dvoumila sam se između shine killer kreme i prajmera i ipak sam uzela njega :) Nisam ga još uvek isprobala, juče sam ga kupila. Cena je 1350 dinara u Alexandru.




Avon Naturals vanilla,
miris vanile mi je jedan od omiljenih, a iz ove kolekcije imam sve, ovaj sprej za telo i kremu za ruke, kremu za telo, losion, piling sam imala i labelo paniram opet da naručim. Nega nije ništa posebno, ali miris je pravi merak za ljubitelje vanile i slatkastih mirisa :)


Essence Mattifying Compact Powder,
još uvek ga nisam isprobala, a kupljen je zbog moje bolesti za proizvodima na kojima piše "mattifying". Platila sam ga 400 - 500 din., u Lilly-ju.


Essence blush brush, kupljena isključivo zbog svog izgleda :) Cena 400 din. u Lilly-ju.



Avon Planet Spa maske za lice, kupila sam ih na sniženju, svaka 230 din., recenzija kad ih detaljno isprobam :)


Nyx Xtreme Čip Cream , nijansa Strawberry Jam. Ovo je slika iz dana kada je kupljeno i posle dva nošenja u torbi izgleda ovako


što mu prilično zameram, ali boja mi se toliko sviđa, da sam pakovanje zanemarila!


Prva slika dnevna svetlost, druga blic.


Sija i dugotrajan je skoro kao mat varijanta. Cena 540 din. u Alexandru.


Palmolive Mediterraneam Moments , tečni sapun sa arganovim uljem i bademom i kupka sa kajsijom i jagodom, predivni mirisi i tekstura, kremasti, ne isšuju. Cenu ne znam, dobila sam :)


Nyx Powder Blush in Mauve , kao što sam rekla kad sam pisala o espressu, nisam se zadržala na jednoj nijansi ovog predivnog rumenila :) Cena 450 din., u Alexandru.


I poslednja dva proizvoda nisu kozmetička, ali ih obožavam, pa reko' da podelim i to sa vama :)



Glade sveće , limited edition, ja sam uzela sa mirisom pečenog kestenja ( ne miriše tako, ali je miris prelep ) i sa mirisom kupine i vanile, 2 u 1 :) Inače, ako nekog zanima, u Lilly-ju je akcija, dve sveće za 568 din.

I to bi bilo to za sad :)))

18 comments :

  1. Divni noviteti, ali baš :) Avon vanilija ima savršen miris, saaavršen i sad sam naručila nekoliko stvarčica ali nažalost nije došao piling :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Bezveze yza piling :/ Ja ću sad opet da ga uzmem, kao i labelo <3 Obožavam taj miris, ma davim se u njemu,šteta što nemaju parfem :)

      Delete
  2. Super noviteti! Sve lepse od lepseg :) Trcim sutra u Lili, nadam se da akcija jos traje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :)
      Trčiiii, znaš koliko mirisa ima, jedva sam odolela još dve da ne uzmem :D Imam još vanilu i jabuku i cimet od ranije, od svih mi miriše soba i kad nisu upaljene :) Nisam sigurna, ali mislim da akcija traje do decembra, ne kasniš :)

      Delete
  3. Ove dve sveće su predivne! Jedva čekam nešto više o All I've ever wanted box :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesuuuuu :) Biće uskoro, želim da im posvetim pažnju koju zaslužuju, da ne pišem ništa na brzinu :D čim mi prođu kolokvijumi, obećavam :)))

      Delete
  4. Imam Essence četkicu i meni je skroz ok.

    Paleta je preeeesavršena, i povoljna. Jedva čekam utiske. Molim te, požuri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se oduševila time kako izgleda četka, samo zato sam je kupila, neplanirano :) Još ako vredi, super. Paleta je odlična stvarno, biće post, samo ne mogu da obećam kad jer zahteva dosta vremena, da odradim lepo sve swatcheve, sad nemam vremena, malo sam u frci sa faksom :)

      Delete
  5. Jaooo kakav je taj sprej od vanilice? Imam mleko za telo ali neko drugacije pakovanje, kao flasa za mleko :D

    Kako mirise svecica 2 u 1? Imam i ja kesten :P

    Divan post a NYX otkida!!!! :)))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprej je super, ja ne znam kako je tebi to promaklo! :))) Kad pomirišeš iz bočice, malo se oseća alkohol, ali ispari odmah i na telu super miriše.
      2 u 1 glade miriše baaaš na kupine, i čini mi se da je jača od kestena :)
      Hvala :)) :*

      Delete
  6. Sve mi se svidja! Zao mi je nisam videla te Avon maskice ne vreme, super izgledaju...i steta za nyx pakovanje, ne volim kada se guli boja :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. U prošlom katalogu su bile na sniženju, svih 5 ili 6 koliko ih već ima..Pored ovih imam i blatnu, baš volim tu kolekciju :)
      Ne volim ni ja, neke sjajeve sam prestajala da koristim zbog toga, ali ovaj ne mogu, pošto me boja oduševljava! :D

      Delete
  7. Mauve rumenilo i lip cream izgledaju mljac *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne samo da izgledaju, nego jesu mljac! :D Danas sam stavljala mauve i predivno je, mnogo se dobro blenda i nije mrdnulo celog dana :)

      Delete
  8. Lepo,lepo...ta paleta stvarno ima sve sto pozelis :)

    ReplyDelete
  9. Sad tek preko blendera vidim ovaj tvoj stari post i sve mi se svidja. O tom Uniq 1 od kokosa bas ovo dana razmisljam od kako sam ga pomirisala kod drugarice. Jeste da imam pola bocice crvenog, ali mami me. I onda opazim da im sastav uopste nije isti. Jesi ti primjetila razliku u koristenju?
    I kako ti se na kraju pokazala Avon Turkish spa maska?
    Glade svjecu od kupine sam neki dan kupila, a sad hocu i sprej

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miris Uniq one kokosa je divan, ali moram da priznam da sam posle nekog vremena korišćenja primetila da mi crveni više odgovara...A nisam imala pojma da je drugačiji sastav! Ipak ću se vratiti crvenom. Turskish spa mi se najbolje pokazala, nikako da uzmem da pišem o njima :)
      Ta svećica mi je najintenzivnija koju imam, nisam znala da postoji i sprej, baš ću pogledati :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.