Tuesday, 12 November 2013

Macadamia No Tangle četka i ulje

         

Iako sam čitala gomilu postova o ovoj četki, ne mogu da odolim da je i sama ne nahvalim. 
Za nju sam zapravo i saznala zahvaljujući blogerkama i ne znam kako da im se zahvalim na tome. Moja kosa je gusta, ali tanka, plus je bila blajhana, namučena i izmučena, tako da možete samo da zamislite na šta je ličio moj ritual češljanja. Ustvari, pogodnija reč bi bila čupanje. Nisam mogla ni da sanjam o češljanju bez balzama, pakovanja, zatim leave in regeneratora... I uz sve to, običnim četkama sam se jedva raščešljavala. Dok nisam kupila ovu četku! Izgleda smešno, čak je i moja trogodišnja bratanica rekla "Hoću da češljam tetku pravom četkom, a ne igračkom" :D ,ali radi posao odlično! Kad sam prvi put čitala post o njoj, nisam ni pomislila da je kupim, međutim, koliko su je svi hvalili, ipak sam je na kraju kupila. Ova četka bukvalno klizi kroz kosu, a da je ne čupa ni najmanje. Očešljam za minut i mokru i suvu kosu. Nažalost, nisam uhvatila onu akciju kada je uz nju išlo ovo ulje. Četku sam platila oko 700 dinara, mada sad na sajtu Alexandar cosmetics-a vidim da je opet u setu sa uljem, 990 din. I da je 2000, bez razmišljanja bih je kupila.


                             

                                 
                           
Verujem da onima koji je prvi put vide izgleda prilično čudno... I meni je :)



Ulje sam počela da koristim kao plavuša i imala mnogo većih muka sa kosom nego što ih sada imam. Cena je 340 din., 10 ml. Stavljam ga na mokru kosu, pre sušenja, a posle češljanja. Ono što najviše volim kod ovog ulja je što ubrazava proces sušenja kose makar za 30 % i što mi je nakon njega kosa svilenkasta i nenaelektrisana. Tekstura nije tekstura tipičnog ulja, podseća me na zeleni serum iz Avona. Što se mirisa tiče,predivan je, ostaje u kosi i nakon sušenja. Jedino što mi se ne sviđa kod ovog ulja je što mi dodatno umasti kosu, iako temenu i ne priđem. Mada mi se kosa svakako brzo masti, tako da mu ovo opraštam. U svakom slučaju, kupovaću ga i na dalje, ako ni zbog čega drugog, zbog bržeg sušenja :)

18 comments :

  1. Divne si proizvode kupila,imam ih i jako ih volim :)

    ReplyDelete
  2. Imaš li još nešto njihovo? :) Kad potrošim ovo planiram da probam ono ulje u spreju, deluje primamljivo, kao i maska. Šteta što nema pink četke... ni ovih tangle teezer, preslatke su i praktičnije za u torbu :)
    http://bit.ly/HSGlxr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na mom blogu imas recenziju Leave In kreme za kosu :)

      Delete
    2. "ne"iskrivi" ujutru kada se probudim" , što se mene tiče, odmah na WL! :) I cena je pristojna, posebno u odnosu na ostale proizvode

      Delete
    3. https://www.google.rs/search?q=tangle+teezer&rlz=1C1BLWB_enRS544RS545&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=rL2CUsS7BcjRtQbUl4GwDw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1440&bih=806#tbm=isch&q=macadamia+%C4%8Detka+za+kosu&revid=1880871651&imgdii=ND-Mief3ZPk6uM%3A%3BND-Mief3ZPk6uM%3A%3Bbh5dQCyeZtR4FM%3A&imgrc=ND-Mief3ZPk6uM%253A%3BV7DtHr1DYxFl_M%3Bhttp%253A%252F%252Fi1360.photobucket.com%252Falbums%252Fr648%252FBeautyAndSweets%252FIMG_4195_zps71fa507b.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fbeautyandsweets.com%252Fmacadamia-no-tangle-cetka-za-kosu%252F%3B800%3B533 evo roze macmademie

      Delete
  3. Gde si kupila cetku? Trazila sam na sajtu- Aleksandar, ali nema ili ja ne mogu da nadjem....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam je kupila u radnji gde drže Alexandar cosmetics, a evo je i na sajtu http://bit.ly/19igzIM i to sa ovim uljem, za samo 990 din.,iskoristi :)

      Delete
  4. Koristim masku u koju stavim 2-3 kapi ulja makadamija,fantasticna kosa,premekana,glatka,dobije tezinu,sija se, znaci luksuz za kosu..ko ima suvu i ostecenu kosu,zagarantovano oporavlja..a miris? Predivan..:)

    ReplyDelete
  5. Upravo si me ubedila da je ova četka ono što mi hitno treba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da ćeš biti zadovoljna, nema kome nije odgovarala! :)

      Delete
  6. Koliko ti otprilike traje ta jedna bočica ulja? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisi kad koliko koristim :D Poslednji put mi je trajalo oko 4 meseca :))

      Delete
  7. Vec duze vreme merkam ovu cetku, ali nikako da je kupim..da li mi mozes reci gde se u Beogradu mogu kupiti proizvodi Alexandar cosmetics? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/distributors# evo ovde imaš sve :)
      Kupi četku obavezno, ne premišljaj se! :D

      Delete
  8. Imam sestircinu koja je meleskinja i ima afro kosu. Ineresuje me da li bi i njoj pomogla ova cetka kod cesljanja, pri tome vec koristimo pakovanje za njenu kosu?

    ReplyDelete
  9. sigurna sam da bi, meni zna kosa dosta da se umrsi, a Macadamia je raščešlja začas :)

    ReplyDelete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.