Tuesday, 19 November 2013

Bourjois Healthy Mix i Flower Perfection puderi




Danas ću vam pisati o, po meni osnovi svakog make up-a, puderu.Puder koristim poslednjih nekoliko godina i nisam mnogo eksperimentisala sa njima. Inače, volim da menjam kozmetičke proizvode, ali ovi mi toliko odgovaraju, da se ne usuđujem. Prvi koji sam koristila je Healthy Mix i sigurno ga ne bih menjala da nije bilo nestašice moje nijanse u tom momentu, a trebao mi je hitno, pa sam kupila Flower Perfection. Nisam ni sumnjala da je dobar, obožavam Bourjois. Healthy Mix mi je nekako blaži, lakši na licu. Ali ima i manju moć pokrivanja, pa u poslednje vreme češće mažem FP. Ono što najviše volim kod HM-a je miris, miriše na voćkice, onako slatkasto - osvežavajuće. Kajsija - daje koži sjaj, dinja - pruža hidrataciju, Jabuka - antioksidant i đumbir - daje koži energiju. Nema parabena, ni ulja u sebi. Na kutiji piše da je postojan 16 h, što nije baš tačno, ali oko 8 h stoji bez prosijavanja, ko ima problema sa tim. Što se mene tiče, pokrivna moć mu je dobra, ujednači mi ten, prekrije blago crvenilo ako ga ima, mada bubuljice retko kad imam, tako da ne mogu da kažem kakav je za problematičnu kožu. Cena mu je 1589 din., u Jasminu. Dolazi u 5 nijansi, u bočici od 30 ml. 
*izvinjavam se što su bočice ovakve, ali to je posledica stalnog nošenja po neseseru



Flower Perfection je kremaste strukture i gušći je od HM-a. Miriše prijatno, ali ne mogu da ocenim na šta. Pokrivna moć mu je ODLIČNA! Pokriva sve, čak i kad mi izađu bubuljice, sa ovim puderom nestanu ( dok ne skinem šminku :))) ) , ima mat finiš, što meni baš odgovara. I na njemu piše da traje 16 h, što nije istina, ali meni po 10 h stoji bez problema. Jedino što je loše kod FP-a u odnosu na HM je to što je teži na licu. Baš imam osećaj da imam puder, dok sa HM-om imam osećaj kao da sam namazala kremu. Za leto je možda on pogodniji, mada meni isključivo od raspoloženja i prilike zavisi koji mažem :) Kao što rekoh, u poslednje vreme više FP. Cena mu je 1749 din., u Jasminu. Postoji 5 nijansi, u bočici od 30 ml. Obe varijante koristim u dve nijanse, 52 i 54, u zavisnosti od toga koje je godišnje doba, zimi mažem uglavnom 52, leti 54.




Evo i slika sa nijansama. 

FP 52 levo, 54 desno
FP 54 gore, HM 54 dole
FP 52 gore, HM 52 dole

Ovako izgleda moja ruka bez pudera :)

HM 52
FP 52
Da li ste probale ove pudere, kako vam se čine? :)

4 comments :

  1. Bas planiram da kupim FP jer mi treba prekrivanje ali da bude laksi od Vichy dermablenda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vichy dermablend nisam probala, ali mi ga je jedna devojka baš juče hvalila. Sa FP-om nećeš pogrešiti, pokrivna moć mu je odlična :)

      Delete
  2. Super su ovi puderi, ja sam koristila korektor healthy mix, to je možda jedan od najgušćih koji sam videla od korektora sličnog cenovnog raspona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, odličnu su, ja ih godinama ne menjam i baš se plašim da probam bilo šta drugo :) Korektor nisam rpobala, ali ne sumnjam da je odličan.

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.