Thursday, 28 November 2013

Balea losion za telo sa bademovim uljem



Ako ste čuli za Balea proizvode, pretpostavljam da ste čuli i za ovaj predivan losion. U principu, žene ga ili obožavaju ili ne podnose. Ne podnose ga one poput moje majke, koje ne vole jake mirise, a obožavaju ga sve ostale :) Prvi put sam ga kupila prošle zime i miris me asocira na zimu, sneg, čaj u toploj sobi... Pa ga zbog toga još više volim! Miriše slatkasto-orašasto i intenzivno poput boljih parfema. Nijedan losion, ni mleko koje imam, ne miriše tako, ni toliko, čak ni parfemski losioni. Počela sam od mirisa jer me on ubedljivo, najviše oduševljava kod ovog losiona, iako mu ni nega ne manjka.


Volim Baleine losione, ali iskreno, nisam očekivala ovako dobru negu! Ko ima masnu kožu, sumnjam da će mu odgovarati, ali nama sa suvom je melem. Koža je glatka, meka i mirisna nakon njega. O tome koliko je hanljivo, govori i naredna slika.


Sadrži 40 % ulja, ali nije premasno, lepo se maže i brzo upija. Ne upije skroz, oseti se na koži, ali ne bude previše masno ( od nekih mi se pidžama lepila za kožu!), samo ostavlja blagi film na koži. Ujutru kad se probudim, još uvek mi je koža meka, glatka i miriše do narednog kupanja, o pidžami da ne pričam :) Često ruke mažem njim i nema šanse da drugi ne osete to! Kupujem ga u DM-u, za oko 200 dinara, neko vreme ga nije bilo, sada ga opet ima, tako da trk po njega u najbliži DM :)
)

10 comments :

  1. Imam ovaj losion,stvarno je prelep

    ReplyDelete
  2. Odličan! Za suhu kožu možda najbolje što Balea ima u ponudi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaaaaaaaaaa,definitvno! Volim i ostale njihove losione, ali su za suvu kožu dosta blaži, ovaj je vrh :)

      Delete
  3. Jao, moram da ga kupim! Obozavam miris svega orasastog, sigurno ce mi se svideti! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja istoo, uzmi ga obavezno, bićeš zadovoljna! :)

      Delete
  4. Da li je moguce da ga jos ima? Ja sam ga pocetkom godine koristila i onda kad sam htela da kupim jos jedan, vidim da ga nema i shvatim da je LE...Obavezno cu kupiti jos, ovo se ne propusta :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vratili su ga, sad nakupuj zalihe! :))))

      Delete
  5. Ja jednostavno obožavam ovaj losion, Istrošim ga, i odem kao da kupim neki drugi, i na kraju uvek završim sa njim u korpi :) Prošli put kad sam bila u dm-u mislim da sam videla da ima i gel za tuširanje sa ovim mirisom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad je divan :)) Mene miris mnogo podseća na prošlu zimu :D Imaju i kupku, odlična je, bogatija od ostalih Balea kupki :)

      Delete

Komentare u kojima ostavljate linkove svojih blogova radi sopstvene reklame NE OBJAVLJUJEM.

Link Within

.